MuscleMeat

Anavar vs Tbol? Verschillen qua Results & Side Effects? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GianoFerrer

Novice
Lid geworden
21 okt 2020
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Sup guys,

Ik kuur al een aantal jaartjes on off en heb bijna alles wel uitgeprobeerd maar nog nooit Tbol of Var, ik ben benieuwd en zou het wel willen adden in mn aankomende droge, milde cycle.

Wat zijn de verschillen een beetje qua overal resultaten qua gains en gym effect, en ook side effects [lipids, bloeddruk], ik zie en hoor zoveel verschillende meningen over deze 2 compounds.

Ben benieuwd naar jullie ervaring.

Peace!
 
Laatst bewerkt:
Sup guys,

Ik kuur al een aantal jaartjes on off en heb bijna alles wel uitgeprobeerd maar nog nooit Tbol of Var, ik ben benieuwd en zou het wel willen adden in mn aankomende droge, milde cycle.

Wat zijn de verschillen een beetje qua overal resultaten qua gains en gym effect, en ook side effects [lipids, bloeddruk], ik zie en hoor zoveel verschillende meningen over deze 2 compounds.

Ben benieuwd naar jullie ervaring.

Peace!
Zijn beide orals dus nuken wss beide je lipids.
 
Vergelijkbaar en bijna gelijk aan winstrol oral, voor mij niet echt de moeite voor herhaling waard.

Qua orals vind ik alleen dianabol positief verrassend vanwege de snelle kracht vooruitgang op lage dosis
 
Vergelijkbaar en bijna gelijk aan winstrol oral, voor mij niet echt de moeite voor herhaling waard.

Qua orals vind ik alleen dianabol positief verrassend vanwege de snelle kracht vooruitgang op lage dosis

En oxy dan?
 
Ik heb ooit een 6 week anavar en winstrol stack gedaan op 40mg 40mg, misschien nog wel hoger in dosering en had minder resultaat als 40mg dboll op 5 week
 
Waste, prik gewoon ml meer.
 
Probleem dbol blaas ik helemaal van op man en gyno, heb dbol vaak zat gerunned maar altijd gezeik, sure wel snelle gains en voel me er geweldig op, maar zelfs met anti estrogen word ik een ballon, en gyno+acne, de gyno groeit zelfs met AI, tenzij ik echt overkill doe met ai en daar heb ik geen zin in dan word mn mood weer shit, anadrol werkt ook wel goed, vaak gebruikt prima gains, maar voel ik me niet lekker op de hele cycle.

Dus ik dacht eens tbol of var proberen?


Mijn ervaring met Dbol en Anadrol ja ik kom wel snel gewicht aan in korte tijd maar de helft ervan of meer zelfs is vocht, hou ik er wel een paar kilo van over erna maar ook die vallen weg een tijd na de PCT, is het dan geen schijn? Voorstanders van var bijv zeggen weer dat het voor echte quality gains zorgt die ook langer blijven zitten, maar minder snel, dus dat leekt mij wel aantrekkelijk, maarja meningen verschillen zo erg, de ene zegt useless, de andere zegt greatest oral ever en vinden dbol weer niks.

Oh PS. [De reden dat ik nu voor een van deze gaat is ook omdat ik in het verleden te vaak heb gerotzooid met zware kuren, ook Tren meerdere malen voor fotoshoots, ik wil die kant niet meer op gaan want heb volgens mij al mn lichaam aardige knallen gegeven, ik wil nu voor een wat mildere cycle gaan, iets minder zwaar voor mn hart etc.]
 
Laatst bewerkt:
je kuurt al wat jaartjes en kiest dan voor een oral only?

mind is blown

Ik heb nergens gezegd dat ik Oral only ga doen, tis een toevoeging.

Het plan was zeg maar een wat meer steady langere mildere droge cycle, ik heb voorheen ook yolo cycles gedaan knal cycles van 1000 test 500 tren met dbol of anadrol er bovenop en noem maar op, maar dat wil ik nu niet doen. Heb volgens mij al zat schade gedaan die jaren, ik wil nog wel oud worden lol.
 
Laatst bewerkt:
Wat worden je injectables dan?
Waarschijnlijk Test Primo, of Deca medium dosering, ik blijf meestal aardig droog met Deca, heb het eens met anadrol gedaan voelde me zwaar kut met die combi, met dbol ging wel alleen veel te veel estrogen sides. vandaar dacht ik misschien eens tbol of var proberen, nog nooit gebruikt.

Ps, als ik hoge test doe en deca, of milde tren schiet mn bloeddruk naar 160/100, soms zelfs 170/110, das mij iets te.
 
Ik heb nergens gezegd dat ik Oral only ga doen, tis een toevoeging.

Het plan was zeg maar een wat meer steady langere mildere droge cycle, ik heb voorheen ook yolo cycles gedaan knal cycles van 1000 test 500 tren met dbol of anadrol er bovenop en noem maar op, maar dat wil ik nu niet doen. Heb volgens mij al zat schade gedaan die jaren, ik wil nog wel oud worden lol.

Uit je OP kan je ook niet opmaken dat je er iets naast gaat zetten.

Beter gewoon 0 orals tot je nemen, lol.
 
Ja dan is het moeilijk om te zeggen. Var en winstrol vindt ik persoonlijk wat te bedroevend om aan te raden. Dboll valt slecht bij jou. En turinaboll zou ik ook niet veel bijzonders van verwachten als dboll je tegenvalt.

Misschien dan 2 tot 3ml test en of boldenone ?

Verder gaat mijn praktijk ervaring niet, succes ouwe reus
 
Heb zowel Winny, var als tbol gedaan en vond ze allemaal maar zo en zo. De reden dat je er veel van houdt is omdat je er nauwelijks gains op maakt.

voor massa vond ik tbol de potentste en dat is relatief.

var gaf een mooie shape, feel good en kracht zonder sides.

winny veranderde m’n shape best drastisch zonder echt kracht toe te voegen. Wanneer ik stopte was die shape ook gewoon weg.

Ze zijn ‘leuk’ maar daar stopt het wel.
 
Heb zowel Winny, var als tbol gedaan en vond ze allemaal maar zo en zo. De reden dat je er veel van houdt is omdat je er nauwelijks gains op maakt.

voor massa vond ik tbol de potentste en dat is relatief.

var gaf een mooie shape, feel good en kracht zonder sides.

winny veranderde m’n shape best drastisch zonder echt kracht toe te voegen. Wanneer ik stopte was die shape ook gewoon weg.

Ze zijn ‘leuk’ maar daar stopt het wel.
Welke dosis had je gedaan? var en tbol

Winny heb ik wel ervaring mee, aantal x voor prep gebruikt
 
Vergelijkbaar en bijna gelijk aan winstrol oral, voor mij niet echt de moeite voor herhaling waard.

Qua orals vind ik alleen dianabol positief verrassend vanwege de snelle kracht vooruitgang op lage dosis

toch apart, als je naar de anabolic ratio kijkt zou je denken dat var toch echt niet zwak kan zijn
 
Heb zowel Winny, var als tbol gedaan en vond ze allemaal maar zo en zo. De reden dat je er veel van houdt is omdat je er nauwelijks gains op maakt.

voor massa vond ik tbol de potentste en dat is relatief.

var gaf een mooie shape, feel good en kracht zonder sides.

winny veranderde m’n shape best drastisch zonder echt kracht toe te voegen. Wanneer ik stopte was die shape ook gewoon weg.

Ze zijn ‘leuk’ maar daar stopt het wel.

Hield je er niks van over dan van var or tbol? Ik gain op dbol bijv ook wel veel, helft water ook, maar na de kuur over is gaat ook meer dan de helft van gains weg, paar x gebruikt.
 
Hield je er niks van over dan van var or tbol? Ik gain op dbol bijv ook wel veel, helft water ook, maar na de kuur over is gaat ook meer dan de helft van gains weg, paar x gebruikt.
Die tbol heb ik iets te kort gebruikt (4 weken) maar die was naar mijn gevoel het meest potente. Van var niets nee, was in een cut destijds. Het gaf een mooie look en gaven mij wat brandstof voor de laatste weken. Die look was echter snel weg.
 
Geen oral doen.
 
Back
Naar boven