AndroidHealthClinic

Sticky Waar luister je nu naar? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Had in de gym een Hong kong violence shirt aan, toen iemand naar me toe kwam die zei goed dat je tegen anti violence rechten op komt. Ik zei is een artiest, zoek Akira of HKV maar op. Toen schrok hij even. :roflol:
     
    Had in de gym een Hong kong violence shirt aan, toen iemand naar me toe kwam die zei goed dat je tegen anti violence rechten op komt. Ik zei is een artiest, zoek Akira of HKV maar op. Toen schrok hij even. :roflol:
    Zijn die shirts een beetje goede kwaliteit? Wilde er laatst ook een halen, maar geen zin om 30+ euro te betalen voor een shirt waar de print na 1 keer wassen er al af is.
     
    Zijn die shirts een beetje goede kwaliteit? Wilde er laatst ook een halen, maar geen zin om 30+ euro te betalen voor een shirt waar de print na 1 keer wassen er al af is.
    Ik heb hem van Shadow Project gekregen, dus weet zo niet welke het is/waar die gekocht is maar het is een van m'n favoriete shirtjes. De kwaliteit is echt veeeel beter dan een random zara/sting shirtje.
     
    Zijn die shirts een beetje goede kwaliteit? Wilde er laatst ook een halen, maar geen zin om 30+ euro te betalen voor een shirt waar de print na 1 keer wassen er al af is.

    Ik heb hem van Shadow Project gekregen, dus weet zo niet welke het is/waar die gekocht is maar het is een van m'n favoriete shirtjes. De kwaliteit is echt veeeel beter dan een random zara/sting shirtje.
    https://hongkongviolence.com/product/hkv-uzi-white-tee/
    Deze is het, echt goede kwaliteit. Zelf veel gedragen en nu draagt hoxyz dit shirt vrij regelmatig. Geen idee hoe de print nu nog is, maar toen ik aan Hox gaf was deze nog echt goed ondanks ook wel eens op 60 graden gewassen te hebben, perongeluk mee in droger etc.
     
    Ik heb hem van Shadow Project gekregen, dus weet zo niet welke het is/waar die gekocht is maar het is een van m'n favoriete shirtjes. De kwaliteit is echt veeeel beter dan een random zara/sting shirtje.

    https://hongkongviolence.com/product/hkv-uzi-white-tee/
    Deze is het, echt goede kwaliteit. Zelf veel gedragen en nu draagt hoxyz dit shirt vrij regelmatig. Geen idee hoe de print nu nog is, maar toen ik aan Hox gaf was deze nog echt goed ondanks ook wel eens op 60 graden gewassen te hebben, perongeluk mee in droger etc.
    Thanks boys, ik vind dat logo van HKV zo bruut :o
     

    Sexy Jack Black GIF by Foo Fighters
     
    Back
    Naar boven