Fitness Seller

Aquaexplo does Candito (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Aquaexplo

Ripped Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
11 dec 2018
Berichten
3.045
Waardering
5.304
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
18%
Intro:
Ik ga voor het eerst een echt schema volgen ipv mijn zelfgemaakte schema's. Uiteindelijk voor de 6 weekse candito strength program gekozen omdat ik er meerdere goede verhalen over heb gehoord. Aangezien ik 6 weken wel erg weinig vind ga ik hem 2 keer achter elkaar runnen. De 6e week is dan of een deload of die week sla ik over en daarna ga ik verder met de e1RM van de lifts van week 5. Of ik die deload doe of niet ligt er aan hoe mijn lichaam aanvoelt, aangezien ik afgelopen week ook een deload heb gedaan. Deze week minder volume en minder intens getraind, en ook geen SBD gedaan, naast 1 keer deadliften om te kijken hoe hook grip ging met liquid chalk en een getapede duim.

Post-Corona 1RM:
Squat: 140kg
Bench press: 100kg
Deadlift: 170kg

Lichaam en voeding:
Momenteel weeg ik 88kg op zo'n 1.85m. Vetpercentage is comfortabel (lees hoog), maar heb momenteel geen zin om te cutten of een voedingsschema te volgen. Ik let er wel op dat ik minimaal zo'n 150 gram eiwitten per dag binnenkrijg.
 
In! Goeie SBD verhoudingen :D.
 
Succes!! Als er nu een lockdown komt ben je iig in NL... :o
 
Succes!! Als er nu een lockdown komt ben je iig in NL... :o
Dankje! Dat klopt, maar dat betekent dan ook dat ik met mijn ouders gezellig in lockdown zit :emo: Nu is dat niet heel anders ivm thuiswerken maar zou dan toch liever met wat andere mensen in lockdown zitten
 
in. volgende meet sloop ik je SBD
 
Succes man
 
Welkom :D doe je nu ook al toch?:o

Dankje, eens kijken hoe zo’n schema me bevalt
roger. maar slopen doe je met iets hogere percentages. spant er nu niet zoveel om hoor.
vandaag bench ik bv. 3x1x97.5kg. gokje het is easy en geprogrammeerd
 
26-10 LB
squat
10x20
8x40
6x60
4x80
2x100
4x6x112,5

Deadlift
5x60
4x80
3x100
2x120
2x6x135
Laatste rep ging niet lekker ivm met goed bracen, en moet

(Optional 1) Leg extension
3x12x66kg

(Optional 2) Calf raise
3x10x50kg

Ging overall nog best prima, ben alleen niet gewend om squat en deadlift op dezelfde dag te doen (laatste keer was SBD met @zeena in februari). Na squat best wel last van back pump maar dat verminderde al heel erg als ik tussen de setjes door op een bankje ging zitten ipv de grond. Door het hogere volume dat ik niet gewend ben (of doordat ik mijn magnesium niet consistent nam afgelopen 3 weken) beginnende kramp in mijn linkerquad/beide hamstrings, maar dat zette niet door. Morgen pas om 23:15 sporten :(
 
27-10 UB
Bench press
20x20kg
15x40kg
10x50kg
10x67,5kg
8x75kg
6x77,5kg

Dumbell row
12x18kg
2x10x24kg
8x26kg
6x28kg

Ohp
15x20kg
2x12x27,5kg
10x30kg
8x32,5kg

Lat pulldown
2x12x45kg
10x52kg
8x55kg

(Optional 1) lateral raise
3x12x9kg

(Optional 2) ez bar curl
3x10x25kg

eigenlijk weer een prima training. Heb altijd touch en go bench gedaan maar wil nu met pauze gaan doen, dus vandaag voor het eerst een (korte) pauze gedaan, viel me eigenlijk wel mee. Het voelde wel zwaarder, maar ook iets stabieler. Alleen ohp was even wennen aangezien ik die altijd low rep deed voelde ik deze wel even. Als optionals op de ub dagen ga ik side delt/biceps en rear delt/triceps afwisselen
 
Succes! :flexbiceps:
 
wie is legdrive
 
(laatste keer was SBD met @zeena in februari)
durfde je me niet te taggen ofzo :s

had het dan misschien wat eerder gezien dat je bent gaan loggen, in :D
 
wie is legdrive
Legdrive ging idd fokt op, setje ervoor had ik mijn arch iets hoger gedaan dan normaal en schoot er kramp in mijn rug dus dit setje iets minder. Als ik legdrive doe probeer ik die wel het hele setje te houden, dus ook tijdens het zakken.
durfde je me niet te taggen ofzo :s

had het dan misschien wat eerder gezien dat je bent gaan loggen, in :D
Tuurlijk wel :rolleyes: Toen ik jouw naam aantikte bij het taggen kwam dit tevoorschijn:o Ik vond het al apart maar dacht het zal wel goed zijn.
Je wist toch al dat ik vanaf maandag een schema ging doen en ging loggen, dus dit zijn maar smoesjes:rolleyes:
 
29-10 UB
Bench press
20x20kg
15x40kg
10x50kg
10x67,5kg
8x75kg
6x77,5kg

Dumbell row
12x18kg
2x10x24kg
8x26kg
6x30kg

Ohp
15x20kg
2x12x25kg
10x30kg
8x32,5kg

Lat pulldown
2x12x45kg
10x52kg
8x55kg

Bench press geen filmpje deze keer, zat midden in een webinar voor werk. Nu langere pauze gedaan, ging nog prima alleen laatste rep was iets langzamer. Na lat pulldown nog klein beetje biceps en triceps gepompt, wilde geen rear delt trainen als ik morgen ga squatten.
 
Back
Naar boven