Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mijn kleine kan zich geen betere vader wensen.
    Dat zeg je enkel omdat je punten van hem krijgt :p
    Nu kan ie weer huilen voor de dislike.
     
    Mijn kleine kan eich geen betere vader we
    Ik twijfel absoluut niet over je toewijding / Kunnen als vader hoor.
    Ik wou alleen laten merken dat wiet ook gewoon drugsgebruik is, en het dan nogal raar is kritiek op anderen te geven daarover.
    beetje hetzelfde als de oral-only gebruikers die afgeven op degene die injects zetten..
     
    Ik twijfel absoluut niet over je toewijding / Kunnen als vader hoor.
    Ik wou alleen laten merken dat wiet ook gewoon drugsgebruik is, en het dan nogal raar is kritiek op anderen te geven daarover.
    beetje hetzelfde als de oral-only gebruikers die afgeven op degene die injects zetten..
    Of Snuff-Sann die tegen elke kuurder begint en constant in de hormonen-topics rondneust terwijl hij zelf heeft gekuurd (of nog steeds doet maar het niet wilt toegeven omdat het er niet aan te zien is)
     
    Nee als je niet met je pa kan voetballen, dan heb je vast een kutjeugd lol

    Van harte Snuff-Sann!
    voetbal was een optie. rondje zwemmen met je pa of andere activiteiten waar beweging mee gemoeid is. maar doem denker dat je bent.
    ik heb helemaal geen vader gehad in mijn latere jeugd 15+ dus wat ik mis weet ik dondersgoed en dat was ook niet een balletje trappen ;)
     
    bijna een weekje vrij. woensdag/donderdag/vrijdag.
    morgen nog een herhaling cursus heftruck scheuren. (verplicht op de zaterdagen bij ons)

    en dan vanaf 2 november beginnen bij andere vestiging.
     
    Mate van maatschappelijke acceptatie is het verschil, imho is alcohol zelfs een stuk schadelijker.
    In mijn ogen is een avondje goed aan de x een stuk schadelijker dan een avond flink zuipen. Tuurlijk heeft het te maken met dosering , maar een goede hoeveelheid x is echt niet goed voor die hersenpan.
    .
     
    Wat maakt een pilletje X bijv dan erger?
    Dat het focking lekker is en daarom veel moeilijker is om ervan af te blijven. Enige voordeel is dat je wel afhankelijk bent van je serotonine die moet opladen en daarom wellicht minder snel geneigd bent om het vaker te doen dan alcohol. Althans dat probeerde ik mijzelf altijd aan te praten.

    Maar laten we eerlijk zijn: wie the fuck heeft alcohol nodig als je al die andere lekkere pillen, poedertjes en andere vloeistoffen hebt. Fucking noobs
     
    wie the fuck heeft alcohol nodig als je al die andere lekkere pillen, poedertjes en andere vloeistoffen hebt
    personen die anders uit het huis worden gestampt :o:mad:
     
    In mijn ogen is een avondje goed aan de x een stuk schadelijker dan een avond flink zuipen. Tuurlijk heeft het te maken met dosering , maar een goede hoeveelheid x is echt niet goed voor die hersenpan.
    .
    Rivm heeft hier ooit een "ranglijst" voor gemaakt, alcohol kwam toch echt een stuk slechter naar voren dan andere drugs muv crack en heroïne, uit mijn hoofd.
     
    personen die anders uit het huis worden gestampt :o:mad:
    Ik snap hem niet

    Rivm heeft hier ooit een "ranglijst" voor gemaakt, alcohol kwam toch echt een stuk slechter naar voren dan andere drugs muv crack en heroïne, uit mijn hoofd.
    Dit kan wel een probleempje vormen.


    1603708189931.png
     
    Back
    Naar boven