AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Moet toegeven dat ik ook redelijk vaak op mijn telefoon zit. Maar als ik kijk hoe de meeste leeftijdsgenoten van mij (+-20) zich gedragen op social media bijvoorbeeld is dit toch wel een groot probleem. De opkomende generatie lijkt social media belangrijker te vinden dan het echte leven, dit verklaart de vele burn-outs ook . Mensen zijn immers steeds meer bezig om het ‘perfecte’ leventje te chasen wat voornamelijk afgebeeld wordt op social media maar wat in de praktijk toch heel anders is.
Daarom hoop ik zoooo dat instagram opeens de stekker er uit trekt en al die wannabe influencer kechies opeens geen carrière meer hebben.
 
Daarom hoop ik zoooo dat instagram opeens de stekker er uit trekt en al die wannabe influencer kechies opeens geen carrière meer hebben.
Al die debielen die dan 1 dumbell aanraken en in hun naam zetten: emiel_fit 🤢🤢🤢. Veel clowns inderdaad.. maar aan de andere kant vermaakt het me wel weer , dan zie je waar de huidige lat ligt . Op lachwekkende hoogte ...
 
Dat het focking lekker is en daarom veel moeilijker is om ervan af te blijven. Enige voordeel is dat je wel afhankelijk bent van je serotonine die moet opladen en daarom wellicht minder snel geneigd bent om het vaker te doen dan alcohol. Althans dat probeerde ik mijzelf altijd aan te praten.

Maar laten we eerlijk zijn: wie the fuck heeft alcohol nodig als je al die andere lekkere pillen, poedertjes en andere vloeistoffen hebt. Fucking noobs
Ik zie ook het verschil niet zo goed. Voor mij geldt alcohol als een van de lelijkste drugs die ik ken. Het is giftig, mensen worden agressief en verliezen de controle, het is aardig verslavend en als je er aan verslaafdbent heb je echt een serieus probleem. Ik heb best vrienden kapot zien gaan aan drank. Overigens vind ik dat er een heel spectrum zit aan schadelijkheid en ook afhankelijkheid/verslavingsgevoeligheid waardoor iets wel/niet wenselijk zou zijn. Een paar keer per jaar een pilletje MDMA is echt niet zo'n issue. Zelfde geldt voor andere pillen en poeders. Ik vond zelf coke echt gruwelijk slecht spul - mensen worden er echt eikels van, speed kan ook naar zijn., GHB is denk ik een van de vervelendste qua verslaving Maar dingen als paddo's, wiet, mdma, een aantal designerdrugs geven eigenlijk weinig problemen als je het met enige mate gebruikt. Sterker nog, ik denk dat het mensen echt wel wat kan leren over zichzelf en je geest letterlijk kunnen verruimen. MDMA is gebruikt om PTSS te behandelen bijvoorbeeld, met best veel succes. Gezien de geestelijke problemen van veel mensen kunnen die nog wat leren van een paar keer lekker uit je pan gaan en eens de teugels te laten vieren. En dan de wereld echt eens anders zien.

Van mij mogen ze laagschadelijke en niet sterk verslavende middelen gewoon vrijgeven. En laat ze dan wel de echte troep proberen buiten de deur te houden.

Mensen die zich volstoppen met GHB, drank, coke etc. die zouden in een wereld zonder deze spullen ergens anders aan verslaafd raken denk ik....
 
Als ik elke weekend drugs zou gebruiken, zou hier de relatie gedaan zijn, en vrees ik dat ik kan vertrekken. Vermits het huis gemeenschappelijk is gekocht, en zij mij makkelijk uit kan kopen maar ik haar niet....
Dan maar af en toe alcohol in het weekend :)
Wie heeft daar nou de broek aan? Daarom doe je het ook samen. Gewoon paar pillen vermalen en door het eten flikkeren of anders in een drankje gooien, dan draait ze vanzelf wel bij. Of je kunt het ook op de homo manier doen zoals ik en er eerst over praten.
 
Ik zie ook het verschil niet zo goed. Voor mij geldt alcohol als een van de lelijkste drugs die ik ken. Het is giftig, mensen worden agressief en verliezen de controle, het is aardig verslavend en als je er aan verslaafdbent heb je echt een serieus probleem. Ik heb best vrienden kapot zien gaan aan drank. Overigens vind ik dat er een heel spectrum zit aan schadelijkheid en ook afhankelijkheid/verslavingsgevoeligheid waardoor iets wel/niet wenselijk zou zijn. Een paar keer per jaar een pilletje MDMA is echt niet zo'n issue. Zelfde geldt voor andere pillen en poeders. Ik vond zelf coke echt gruwelijk slecht spul - mensen worden er echt eikels van, speed kan ook naar zijn., GHB is denk ik een van de vervelendste qua verslaving Maar dingen als paddo's, wiet, mdma, een aantal designerdrugs geven eigenlijk weinig problemen als je het met enige mate gebruikt. Sterker nog, ik denk dat het mensen echt wel wat kan leren over zichzelf en je geest letterlijk kunnen verruimen. MDMA is gebruikt om PTSS te behandelen bijvoorbeeld, met best veel succes. Gezien de geestelijke problemen van veel mensen kunnen die nog wat leren van een paar keer lekker uit je pan gaan en eens de teugels te laten vieren. En dan de wereld echt eens anders zien.

Van mij mogen ze laagschadelijke en niet sterk verslavende middelen gewoon vrijgeven. En laat ze dan wel de echte troep proberen buiten de deur te houden.

Mensen die zich volstoppen met GHB, drank, coke etc. die zouden in een wereld zonder deze spullen ergens anders aan verslaafd raken denk ik....
Je kunt inderdaad beter naar een gelegenheid gaan waar pillen worden gebruikt dan waar alcohol wordt gebruikt. Ik heb echt nooit iemand agressief zien doen op MDMA. Lijkt me ook vrij lastig. En daarbij heb ik bijna nog nooit meegemaakt dat er geen ruzies ontstonden waar alcohol werd genuttigd.

Ik snap die GHB verslaving trouwens echt niet. Ik heb het nu een paar keer gebruikt, maar heb echt niet het gevoel dat ik het per se vaker moet doen dan max 1x in de paar weken. Wellicht gebruik ik te weinig. Speed/mdma etc, snap ik overigens wel.
 
Wat maakt een pilletje X bijv dan erger? Kan je ook nog prima normaal op doen als je rekening houdt met de dosering.
Ik ken alvast niemand die het bij 1 pilletje houdt.
Met de comedown hoor je echt niet met kinderen bezig te zijn, maar dat is enkel mijn bescheiden mening.
 
Nou, ik plaats ze toch in een ander hokje.
Weed kun je niet vergelijken met mdma, pep, coke ed en dat weet jij stiekem ook wel.
En waarom is dat dan zo erg wanneer je dat als ouder zou gebruiken?
 
Alcohol is toch een wel een aparte drug, ik drink nog regelmatig een speciaalbiertje of een goede whisky. In de eerste plaats voor de smaak, het effect van alcohol is maar bijzaak en soms niet eens gewenst.
 
Je kunt inderdaad beter naar een gelegenheid gaan waar pillen worden gebruikt dan waar alcohol wordt gebruikt. Ik heb echt nooit iemand agressief zien doen op MDMA. Lijkt me ook vrij lastig. En daarbij heb ik bijna nog nooit meegemaakt dat er geen ruzies ontstonden waar alcohol werd genuttigd.

Ik snap die GHB verslaving trouwens echt niet. Ik heb het nu een paar keer gebruikt, maar heb echt niet het gevoel dat ik het per se vaker moet doen dan max 1x in de paar weken. Wellicht gebruik ik te weinig. Speed/mdma etc, snap ik overigens wel.
Het is voor mij al zomaar 17 jaar geleden ofzo... ik heb geen behoefte (meer) om dit soort dingen te ontdekken. Maar GHB kwam toen net op en ik heb daar toch wel mensen behoorlijk ver mee zien gaan. Ook te ver...zowel als in te veel gebruik als in verslaafd worden. Ik heb het daarom nooit geprobeerd. Ik vond af en toe een pilletje xtc/mdma leuk genoeg. En ook dat was ik op een gegeven moment zat. Ik ging toen bergen beklimmen enz. en daarbij moet je 100% je aandacht er bij hebben. Heb rond die tijd geleerd mijn kick uit andere zaken te halen (die misschien wel gevaarlijker zijn trouwens).
 
Back
Naar boven