MuscleMeat

Kuren tijdens Corona (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fuckcovid98

Novice
Lid geworden
26 okt 2020
Berichten
5
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Hoi allemaal,

Al vele jaren bezoek ik dit forum en de tijd is eindelijk aangekomen dat ik ook een account aangemaakt heb. Ik ben fuckcovid98, ik train al circa 6 jaar, waarvan ongeveer 4 jaar serieus. +-5 weken geleden ben ik na veel research begonnen met mijn eerste kuur (zie hieronder). Deze gaat, ondanks de huidige situatie, erg goed. Helaas zit de kans er momenteel dik in dat de sportscholen binnenkort gaan sluiten vanwege het aantal corona besmettingen dat niet afneemt.

Ik ben zit nu in mijn 6e week van mijn (bulk)kuur en ben van plan om over te stappen naar cutten als de sportscholen sluiten. Mijn idee is om de kuur door te zetten en te gaan cutten met T3 en clenbuterol. Met clenbuterol heb ik al ervaring, met T3 nog niet. Is het verstandig om op 500mg test te blijven en te gaan cutten? Of zou verlagen naar 250mg ew genoeg zijn om spierverlies tegen te gaan. Ik heb niet de mogelijkheid om te blijven trainen, maar ik ben van plan om thuis met elastieken ed enigszins nog te blijven 'trainen'.

Ik hoor graag jullie mening hierover.

Cheers,

fuckcovid98.


(huidige) Kuur:
1-10 Test-e 500mg ew
aromasin loopt mee op lage dosering.
HcG loopt mee.
Nolvadex als nakuur.

Stats:
1.80 cm
96 kg
12% vet
 
Als je niet traint is het niet verstandig om 500mg te blijven gebruiken
 
Waarom zou je op 500 mg door willen gaan? Hoe lang ben je van plan om je kuur door te trekken?
 
Ik zit nu in mijn zesde week en wil de kuur doortrekken tot 10 weken. Mijn doel is om nog wat vet te verliezen met zo min mogelijk spierverlies. Ik twijfel tussen 250 en 500 mg, omdat ik niet weet of 250mg genoeg is om spierverlies tegen te gaan aangezien ik niet de mogelijkheid heb om door te blijven trainen als de sportscholen sluiten.