MuscleMeat

Kuren tijdens Corona (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fuckcovid98

Novice
Lid geworden
26 okt 2020
Berichten
5
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Hoi allemaal,

Al vele jaren bezoek ik dit forum en de tijd is eindelijk aangekomen dat ik ook een account aangemaakt heb. Ik ben fuckcovid98, ik train al circa 6 jaar, waarvan ongeveer 4 jaar serieus. +-5 weken geleden ben ik na veel research begonnen met mijn eerste kuur (zie hieronder). Deze gaat, ondanks de huidige situatie, erg goed. Helaas zit de kans er momenteel dik in dat de sportscholen binnenkort gaan sluiten vanwege het aantal corona besmettingen dat niet afneemt.

Ik ben zit nu in mijn 6e week van mijn (bulk)kuur en ben van plan om over te stappen naar cutten als de sportscholen sluiten. Mijn idee is om de kuur door te zetten en te gaan cutten met T3 en clenbuterol. Met clenbuterol heb ik al ervaring, met T3 nog niet. Is het verstandig om op 500mg test te blijven en te gaan cutten? Of zou verlagen naar 250mg ew genoeg zijn om spierverlies tegen te gaan. Ik heb niet de mogelijkheid om te blijven trainen, maar ik ben van plan om thuis met elastieken ed enigszins nog te blijven 'trainen'.

Ik hoor graag jullie mening hierover.

Cheers,

fuckcovid98.


(huidige) Kuur:
1-10 Test-e 500mg ew
aromasin loopt mee op lage dosering.
HcG loopt mee.
Nolvadex als nakuur.

Stats:
1.80 cm
96 kg
12% vet
 
Als je niet traint is het niet verstandig om 500mg te blijven gebruiken
 
Waarom zou je op 500 mg door willen gaan? Hoe lang ben je van plan om je kuur door te trekken?
 
Ik zit nu in mijn zesde week en wil de kuur doortrekken tot 10 weken. Mijn doel is om nog wat vet te verliezen met zo min mogelijk spierverlies. Ik twijfel tussen 250 en 500 mg, omdat ik niet weet of 250mg genoeg is om spierverlies tegen te gaan aangezien ik niet de mogelijkheid heb om door te blijven trainen als de sportscholen sluiten.
 
Uit ervaringen van gebruikers op dit forum kan ik opmaken dat 250 mg per week als je niet ‘blast’ meer dan genoeg is.

Maar je zit in een bulk momenteel en je wilt het omdraaien naar een cut?

Is het dan niet verstandig om je blast af te ronden met 500 mg om vervolgens te gaan cruisen en dan pas een cut in te zetten?
 
Bedankt voor (wederom) een snelle reactie!

Ik wil liever niet langer dan 10 weken on zijn, aangezien ik mijn eigen testosteron productie zo kort mogelijk wil onderdrukken. Ook wil ik ook niet stoppen, aangezien ik bang ben dat ik mijn gewonnen massa zal kwijtraken doordat ik niet kan gaan trainen. Mijn vraag is nu dus of cutten op 250mg icm clen en T3 mogelijk is zonder (al te veel) spierverlies.
 
Ik heb eerder in andere posts en logjes gelezen dat die combinatie wel er voor zorgt dat je (spier)massaverlies wordt geminimaliseerd in een cut.

Dus antwoord: Yes.
 
Helemaal top, dan kan ik vooruit! Topic kan op slot :)
 
Niet om bijdehand te doen ofso, maar gebruik die zoekfunctie eens :) Er zijn best veel ervaringen gedeeld over deze combinatie.

Succes man!
 
Brab0 ik heb me suf gezocht voordat ik dit topic opende. Heb er ook veel over gevonden, maar alles wat ik gevonden heb was van mensen die gewoon door konden trainen. Maar ik zal de volgende keer nóg beter zoeken :)
 
Als je niet kan trainen vooral niet gaan cutten als je massa wilt behouden, die test gaat daar namelijk niks voor doen.
 
Als je niet kan trainen vooral niet gaan cutten als je massa wilt behouden, die test gaat daar namelijk niks voor doen.
Dit idd. Je wilt sowieso niet gaan cutten als je net uit een bulk komt en niet kan trainen..
 
Als je niet kan trainen vooral niet gaan cutten als je massa wilt behouden, die test gaat daar namelijk niks voor doen.

In het boek van Galen ’book on steroids’ haalt Peter een onderzoek aan (pagina 14) waaruit blijkt dat testosteron enanthaat wel degelijk voor VVM zorgt ook wanneer je NIET traint. Het is niet spraakmakend maar even terugkomend op de vraag van TS denk ik dat die test-e wel degelijk zal helpen om zijn spiermassa zoveel mogelijk te besparen ten tijde van niet trainen.
 
In het boek van Galen ’book on steroids’ haalt Peter een onderzoek aan (pagina 14) waaruit blijkt dat testosteron enanthaat wel degelijk voor VVM zorgt ook wanneer je NIET traint. Het is niet spraakmakend maar even terugkomend op de vraag van TS denk ik dat die test-e wel degelijk zal helpen om zijn spiermassa zoveel mogelijk te besparen ten tijde van niet trainen.
Het is leuk dat het in een boek staat maar het gaat geen enkele bodybuilder hun massa laten bewaren als ze niet trainen en CUTTEN.
 
In het boek van Galen ’book on steroids’ haalt Peter een onderzoek aan (pagina 14) waaruit blijkt dat testosteron enanthaat wel degelijk voor VVM zorgt ook wanneer je NIET traint. Het is niet spraakmakend maar even terugkomend op de vraag van TS denk ik dat die test-e wel degelijk zal helpen om zijn spiermassa zoveel mogelijk te besparen ten tijde van niet trainen.
Bij een lange kuur, zonder krachttraining, en met een eucalorisch dieet (dus geen energietekort) is dat inderdaad het geval. Al is het natuurlijk wel afhankelijk van je trainingsstatus.

Bij een korte kuur, met een lage dosering (200 mg testosteronenanthaat wekelijks), zonder krachttraining, en met een groot energietekort, weten we uit onderzoek dat dat niet helpt: https://peterbond.org/post/effects-...vere-exercise-and-diet-induced-energy-deficit

Nu zit wat TS hier voorstelt een beetje middenin. Het kan vast een beetje helpen, maar cutten zou je altijd wel moeten willen combineren met training.
 
Het is leuk dat het in een boek staat maar het gaat geen enkele bodybuilder hun massa laten bewaren als ze niet trainen en CUTTEN.
Bij een lange kuur, zonder krachttraining, en met een eucalorisch dieet (dus geen energietekort) is dat inderdaad het geval. Al is het natuurlijk wel afhankelijk van je trainingsstatus.

Bij een korte kuur, met een lage dosering (200 mg testosteronenanthaat wekelijks), zonder krachttraining, en met een groot energietekort, weten we uit onderzoek dat dat niet helpt: https://peterbond.org/post/effects-...vere-exercise-and-diet-induced-energy-deficit

Nu zit wat TS hier voorstelt een beetje middenin. Het kan vast een beetje helpen, maar cutten zou je altijd wel moeten willen combineren met training.

Uiteraard is het niet de ideale situatie, volledig mee eens.
 
Het is je eerste kuur, waarom neem bij neem aromasin? Ter voorkomen van of had je klachten?

Welke dosering neem je ? Wel handig om erbij te vermelden. Alsof het alleen maar om test gaat.
 
Niet kunnen trainen door de sportscholen die gesloten zijn? Je kan altijd thuis trainen (body weight oefeningen) om de spieren aan het werk te houden en spierverlies tot een minimum te beperken.
 
Back
Naar boven