AndroidHealthClinic

Show Your Watch (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

26ea5854c51a4fa75dfc102783356ea5ef579fff.jpeg


Zag deze ook voorbij komen, staat voor een goede prijs te koop...

Of dan toch de tissot
099fd8a38b033f0b5197e607d6301629daa5c9a4.jpeg
 
Mooi, maar dat komt omdat het een verkapte sub is. :p
 
Iemand toevallig ervaring met een Vostok? De Komandirskie lijkt mij wel vet ivm 24 uurs tijd
 
Iemand toevallig ervaring met een Vostok? De Komandirskie lijkt mij wel vet ivm 24 uurs tijd
Ja. Het is goedkoop en dat voel je ook imho. Maar goed, het kost dus ook niet veel. Als je het leuk vind gewoon doen.
 
Samsung galaxy watch 3. Moet zeker ook een foto bij.
 
Laatst bewerkt:
uiteindelijk geen Vostok, 24 uurs horloge is tof maar koop je niet als begin horloge :o mijn derde horloge is net besteld. Sinds mijn 16e heb ik een tw steel, die ik vooral draag met een overhemd ofzo, met een t-shirt vind ik hem te groot lijken. En nu zo’n maand een casio f91w als beater. Net een seiko snk809k2 gekocht. genoeg goede reviews er over als beginners horloge en dit is er toch een die je gewoon kan dragen en nog eens tegen een tafelpunt kan stoten of iets. De casio wordt nu dus de beater/gym horloge.
 
uiteindelijk geen Vostok, 24 uurs horloge is tof maar koop je niet als begin horloge :o mijn derde horloge is net besteld. Sinds mijn 16e heb ik een tw steel, die ik vooral draag met een overhemd ofzo, met een t-shirt vind ik hem te groot lijken. En nu zo’n maand een casio f91w als beater. Net een seiko snk809k2 gekocht. genoeg goede reviews er over als beginners horloge en dit is er toch een die je gewoon kan dragen en nog eens tegen een tafelpunt kan stoten of iets. De casio wordt nu dus de beater/gym horloge.
Goede keuze :thumb:
 
Samsung galaxy watch 3. Moet zeker ook een foto bij.

Bekijk bijlage 511769
Gaaf ding! Toevallig een idee of er smartwachtes zijn met een grotere kast? Ik heb echt lomp grote handen en dikke polsen en zoek een zo'n groot mogelijke smartwatch.
Onlangs eens een Apple Watch geprobeerd, dat ding leek wel een postzegel :D
 
Back
Naar boven