AndroidHealthClinic

Effectief en efficiënt trainen in een krap uurtje #covid19

Bezoekers in dit topic

Basic Fit nog altijd gewoon 90 minuten. En lekker rustig. Ben meestal wel in 70 minuten klaar. In 50 minuten zou ik idd ook SQ eruit gooien en legpress pakken. En volume op andere compounds verhogen en isolatie nog meer weglaten. Of gewoon vaker gaan.
 
Geen tijdslimiet en 100 personen mogen tegelijk in het gebouw, mij hoor je niet klagen :fluit:
 
En niet te vergeten de Bro-split.
 
Heb een homegym dus kan alle tijd pakken die ik wil maar train alsnog maar 60 min.. daarbij pak ik meestal 6/7 oefeningen a 4 sets dus het kan prima als je het mij vraagt. Wel 5 x per week
 
Heb een homegym dus kan alle tijd pakken die ik wil maar train alsnog maar 60 min.. daarbij pak ik meestal 6/7 oefeningen a 4 sets dus het kan prima als je het mij vraagt. Wel 5 x per week
Op dat volume zit ik nu ook ongeveer in 50-55 minuten, maar als je voornamelijk compounds doet, vind ik het wel vrij krap. Ik moet dan echt inleveren op het aantal reps per set naarmate de training vordert, vanwege onvolledig herstel. Maar goed, ik ben al lang blij dat de sportschool nog beperkt open is en zoals ik al eerder zei, dit is weer een nieuwe trainingsprikkel. Elk nadeel hep z'n voordeel...
 
Geen keten, neem ik aan?
Geen grote, heeft in de provincie een aantal vestigingen. Waar ik sport hebben ze een aantal ruimtes, dus ik denk dat dat de reden is waarom er zoveel mensen binnen mogen zijn.
 
Verschilt denk ik ook wel of je natural bent of juiced. Ik hoor zelden een nuance in een trainingsschema terwijl het een verschil maakt of je wel of niet gebruikt.
Natural het pompwerk zo min mogelijk tijd aan besteden en gewoon zwaar op de compounds focussen.
Als natural alle flutoefeningen uit je schema gooien en de compounds echt zwaar en meer doen.
Beter 5 zware sets bankdrukken dan 3 borst oefeningen met elk 3 of 4 setjes in piramide. Zelfde als squats en verder verdelen in leg extension, legpress etc.
 
Geen grote, heeft in de provincie een aantal vestigingen. Waar ik sport hebben ze een aantal ruimtes, dus ik denk dat dat de reden is waarom er zoveel mensen binnen mogen zijn.
Lekker zeg, hopelijk blijft dat zo!

Ja, ik geloof dat Mentat een tijdje geleden iets had gepost over aparte in-/uitgangen per ruimte
 
Lekker zeg, hopelijk blijft dat zo!

Ja, ik geloof dat Mentat een tijdje geleden iets had gepost over aparte in-/uitgangen per ruimte
Klopt.

Stel je gebruikt een ruimte voor groepslessen, kan je dan nu die spinning fietsen laten staan en ze voor zelfstandige sporters gebruiken?

Of een zaaltje volgooien met krachttraining-spul?

Vragen, vragen, vragen....
 
Knal al mijn trainingen sowieso al binnen een uur.. kan overigens bij de twee sportscholen waar ik heen ga gewoon twee blokken achter elkaar in plannen. Bij jou niet?
 
Knal al mijn trainingen sowieso al binnen een uur.. kan overigens bij de twee sportscholen waar ik heen ga gewoon twee blokken achter elkaar in plannen. Bij jou niet?
Nee. Bij Big Gym kun je maximaal 1x per dag 1 uur reserveren.
 
Back
Naar boven