Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Ze weten dat rond Kerst en O&N mensen toch weer contact met elkaar zoeken dus doen ze er allles aan om de daling zo snel mogelijk te laten verlopen.
Dat denk ik ook. Dus ze kopen tijd voor de derde golf. Want daling gaat iedereen weer los met kerst.
 
Bronovo en Slotervaart. Iets langer geleden ging het Zuiderzee ziekenhuis ook dicht dacht ik. En in Rotterdam staat er ook iets leeg.
Ok, ik dacht dag je afgelopen weken bedoelde. In Rotterdam is recent het havenziekenhuis gesloten.
 
Inderdaad hetzelfde kabinet heeft ervoor gezorgd dat de zorg in deze slechte staat verkeerd en heeft lijkt het geen enkel plan gemaakt om de tweede golf voor te zijn.
 
Inderdaad hetzelfde kabinet heeft ervoor gezorgd dat de zorg in deze slechte staat verkeerd en heeft lijkt het geen enkel plan gemaakt om de tweede golf voor te zijn.
Denk dat iedereen door de eerste golf verrast werd. De tweede is niet echt goed op gestuurd. Dat vind ik het kabinet wel aan te rekenen. Net als de oneindige discussie over alles.

Ze pakken nu wel door, beetje te laat wel.
 
Denk dat iedereen door de eerste golf verrast werd. De tweede is niet echt goed op gestuurd. Dat vind ik het kabinet wel aan te rekenen. Net als de oneindige discussie over alles.

Ze pakken nu wel door, beetje te laat wel.
Klopt, men had de tweede golf voorspeld. Overal in het land zijn waarschijnlijk ziekenhuizen dicht gegaan. Ook hier in het oosten.
 
Ik ga dit jaar met Kerst denk ik maar een kalkoen cremeren. Even kijken welke 30 mensen ik ga uitnodigen voor deze crematie.
:roflol:
 
vrije dag

image.jpg
 
Back
Naar boven