Fitness Seller

Live News Topic

Bezoekers in dit topic

Ik overweeg zo stillaan om een kruis rond m'n hals te gaan dragen.
 
Ze allemaal deporteren is de enige oplossing. Allemaal Europa uit. Desnoods met geweld.
 
Ze allemaal deporteren is de enige oplossing. Allemaal Europa uit. Desnoods met geweld.
En deze allemaal een gratis rondvlucht met Julio Poch.
1604353616809.jpg
 

  • Twenty-year-old killer Kujtim Fejzulai was jailed in April 2019 because he wanted to travel to Syria to join ISIS
  • He was granted early release in December under juvenile law. He was not deemed a threat, one report said
 

  • Twenty-year-old killer Kujtim Fejzulai was jailed in April 2019 because he wanted to travel to Syria to join ISIS
  • He was granted early release in December under juvenile law. He was not deemed a threat, one report said
Ze hebben dus ook D66 rechters in Oostenrijk.
 
Uit sympathie met de christen die hun hoofd verliezen. Alsook omdat ik mij niet laat intimideren door haatbaarden.
Het komt intussen toch al deze kant op.
Docenten van het Emmauscollege in de Rotterdamse wijk Oosterflank worden bedreigd nadat een spotprent in de klas werd opgehangen. Die hing daar omdat gisteren aandacht werd besteed aan de moord op de Franse docent Samuel Paty. Zowel de politie als het Openbaar Ministerie nemen de bedreigingen uiterst serieus.
https://www.ad.nl/rotterdam/docente...-aandacht-voor-moord-op-samuel-paty~ad043bb7/

Goed initiatief, ik doe mee.
 
Hebben jullie de petitie ' tegen het beledigen van de profeet ' al getekend?
Inmiddels al genoeg getekend om besproken te worden in de tweede kamer.
 
Ik weet nog dat het ooit een school met een goede naam was, not. :)
Is bij mij om de hoek. Niet een school waar je je kind heen stuurt, als je van hem/haar houdt.
Hebben jullie de petitie ' tegen het beledigen van de profeet ' al getekend?
Inmiddels al genoeg getekend om besproken te worden in de tweede kamer.
Het enige wat ik ga tekenen is een spotprent over de profeet.
 
Wij, Nederlanders maken ook nog maar zo'n 60 jaar grappen over het geloof. In 1950 werd dat nog niet gewaardeerd.
Van mij mag het ook strafbaar gesteld worden !
Het beledigen brengt ons niets. En zij hebben er blijkbaar véél last van. Dus waarom zou je?
Wat levert het ons op ?
Behalve gekkies van 20 die rondtrekkende bewegingen maken met een automatische wapen.
 
ik overweeg om wat koran verzen uit mijn hoofd te leren,als ik dan zo'n onthoofd wacko jacko tegen kom kan ik nog snel de broederkaart trekken :burns:
Werkt niet op een parkeerplaats in Helmond. Zo ver lopen ze nou ook weer niet achter eh.
 
Wat levert het ons op ?
Naast humor (goede humor of niet laten we in het midden) zorgt het er ook voor dat we niet zomaar alles accepteren. Als je iets niet zomaar kan beledigen zonder wettelijke gevolgen heeft dat een dictatoriale kracht over je. Dan heeft een of andere makker van ik weet niet hoe lang geleden meer kracht over ons dan wim-lex, die je wel gewoon mag beledigen
 
Naast humor (goede humor of niet laten we in het midden) zorgt het er ook voor dat we niet zomaar alles accepteren. Als je iets niet zomaar kan beledigen zonder wettelijke gevolgen heeft dat een dictatoriale kracht over je. Dan heeft een of andere makker van ik weet niet hoe lang geleden meer kracht over ons dan wim-lex, die je wel gewoon mag beledigen
Ja, voor je het weet mag je flat earthers ook niet meer belachelijk maken.
 
Naast humor (goede humor of niet laten we in het midden) zorgt het er ook voor dat we niet zomaar alles accepteren. Als je iets niet zomaar kan beledigen zonder wettelijke gevolgen heeft dat een dictatoriale kracht over je. Dan heeft een of andere makker van ik weet niet hoe lang geleden meer kracht over ons dan wim-lex, die je wel gewoon mag beledigen
Omdat hij voor mij niet bestaat, kan hij toch geen macht over mij hebben.
De grappen makers doen als of de profeet bestaat, die zitten op het nivo van de extremisten.
En geven daardoor ook een excuus om op te treden.
Doe als of hij bestaat, en gedraag je er na. Of doe alsof hij niet bestaat en ga dan ook niet dom lopen beledigen.
 
Back
Naar boven