XXL Nutrition

DuckLog - Training&AAS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jep. Gecruised op 150pw, nu laatste twee weken op 250pw en blast vanaf maandag.
Zou persoonlijk de T3 enzo nog laten, hgh+tren en beetje test kan je op jou niveau op 6 weken echt heel easy naar de 10%
T3 is bij mij alleen maar spierverlies, bij de echt grotere jongens zal dit vast anders zijn maar denk dat jij nog wel afkan zonder
 
hoelang heb je gecruised? bloedtest gedaan?
 
Ter compensatie van verlaagde t3 door de hgh & met oog op vet verliezen wat in deze kuur het doel is. Om niet te veel / geen massa in te leveren tijdens deze cut.
Oh my bad ik las bulk blast ipv cut sorry.

Zou het evengoed op max 25mcg houden alles daarboven is bij mij persoonlijk vreselijk katabool
 
6 weken test en tren E gebruiken lijkt mij een beetje zinloos. Die komen na 4-5 weken eindelijk op hun piek in je bloed en dan stop je er alweer mee. Ook is het als ik het goed begrijp je eerste keer trenbolone. Dan wil je juist een korte ester om het snel weer uit je lichaam te hebben als je ergens last van krijgt of je jezelf er gewoon niet goed bij voelt
 
6 weken test en tren E gebruiken lijkt mij een beetje zinloos. Die komen na 4-5 weken eindelijk op hun piek in je bloed en dan stop je er alweer mee. Ook is het als ik het goed begrijp je eerste keer trenbolone. Dan wil je juist een korte ester om het snel weer uit je lichaam te hebben als je ergens last van krijgt of je jezelf er gewoon niet goed bij voelt
Goed en welgewaardeerd advies!
 
6 weken test en tren E gebruiken lijkt mij een beetje zinloos. Die komen na 4-5 weken eindelijk op hun piek in je bloed en dan stop je er alweer mee. Ook is het als ik het goed begrijp je eerste keer trenbolone. Dan wil je juist een korte ester om het snel weer uit je lichaam te hebben als je ergens last van krijgt of je jezelf er gewoon niet goed bij voelt
ik denk dat het wel sneller in je bloed zit, daarnaast blijft het nog wel even doorwerken nadat je bent gestopt bent, persoonlijk zou ik met enanthaat ester 7-8 weken kuren vind 6 ook een beetje te kort.
 
Begin later ivm griepje. Ziek zwak en misselijk helaas... Ben dus qua voeding op +300 gaan zitten om m’n lichaam tijdelijk extra te voeden. Train wel door, maar niet vol uit momenteel.

Maandag hopelijk weer top fit, dan kan ik van start :)
 
Zondag begonnen, inmiddels dag 4 er op zitten. Moet zeggen dat ik even moeite heb met het schakelen, na een weekje niks doen / beetje uitzieken naar volle bak trainen.

Herstel valt tegen, nog last van m’n sessie van maandag. Trainingen voelen wel echt goed, nieuwe vorm van trainen was nodig. Voor het eerst weer eens krampen gehad! Cardio/conditie valt nog wat tegen, merk dat de tren nu wel begint in te kicken en m’n conditie daardoor wat verslechterd. Lichte acne toch weer op de rug door de tren, dus naast biergist nu ook zink+b5 toegevoegd aan de sups. Hopen dat dit verbeterd, anders heb ik evt nog zalf liggen. ROA’s geen fan van.

Hopen dat herstel snel beter wordt, vind de verdeling op een dag door de verslechterde tren-conditie best wel fijn. Anders zou ik halve trainingen vol houden zegmaar. Voordeeltje dus van deze indeling :) Voeding is 100% on point momenteel, en merk dan ook nu al op dag 3 dat nieuwe lijntjes zichtbaar beginnen te worden. Daar doen we het voor. Kleine verschillen, maar voor mijzelf wel duidelijk zichtbaar. Even doorzetten!

6 weken worden 12 weken btw. Daarmee kom ik met kerst/oud en nieuw lekker in de rebound - top.... Zit er aan te denken week 9-12 op korte esters over te gaan, alvorens weer terug te gaan op cruise. Gezien m’n gevoeligheid voor hormoonschommelingen twijfel ik hier nog over en ben ik bezig met een plan van aanpak. Vreemde vraag misschien, maar zou tren “afbouwen” wellicht de schommeling tegengaan? Laatste keer tren zorgde namelijk na 3 weken stoppen voor een acne uitbarsting en een totaal dip gevoel. Weet dat afbouwen niet gangbaar is, maar dacht vragen kan geen kwaad. Galen misschien?
 
Wat ik uiteindelijk heb gedaan:
- test-e 250
- tren-e 600

Nu over op laatste deel van de blast, ben ongeveer 2kg lichter nu en een hoop vet kwijt. Zie inmiddels een ader op m’n hoofd, de eerste aderen op m’n benen en m’n armen zijn inmiddels google maps. Borst en buik/onderrug echt nog wel wat fatty, hopen dat ik dat er nog afwerk in de laatste weken.

Ga een shoot doen op 6 januari, daar zit m’n piek. Best een lange weg er naartoe en ook zeker m’n minst gezonde kuur. Waar ik nu op over ga:

- test-e 250 e3d
- tren-e 200 e3d
- t3 75mcg ed
- mast-p 100 eod
- 50mg winstrol ed
- hgh 10iu eod

Door de t3 (deze slik ik nu 8 weken) wat gejaagd gevoel de laatste tijd, door de tren ook écht overdreven aanwezig tijdens gesprekken. Hopen dat dat iets afzwakt.

Nu 87kg gemiddeld ochtendgewicht en ik schat zo’n 10% vet max. Wil graag terug naar 6-7% in m’n piekweek, maar merk nu al in de verlaging naar 2900kcal dat ik het lastig vind om niet nog te snoepen tussendoor. Ga dus m’n voeding nog eens goed onder de loep nemen om te zien of ik de kcal beter kan verdelen en wat “vullende” producten toe kan voegen.

Als laatste, m’n vocht inname is sterk gestegen. Waarschijnlijk door de t3 en de tren.. Echt veel dorst, drink zo’n 7 liter per dag.

Voel me verder wel kip lekker!
 
Laatst bewerkt:
Foto van huidig fysiek? Wel benieuwd na 600mg tren
 
Foto van huidig fysiek? Wel benieuwd na 600mg tren
Heb al tijdje geen foto’s meer gemaakt. Zal morgen even foto’s maken tijdens de poseer les die gepland staat :)

Ben zelf nog niet helemaal tevreden, voor mijn gevoel had ik echt nog wel wat meer er uit kunnen halen.. Probleem is echter dat dit de eerste keer een cut-kuur was en ik ergens hoopte op het “onmogelijke” van flink groeien in massa en vet kwijtraken door onder onderhoud te eten tegelijkertijd. Achja, na januari flink de tijd om voor de zomer wat massa te pakken nog :)
 
Back
Naar boven