XXL Nutrition

Laten we een polletje houden (1 bezoeker)

-Geen vuurwerk met het nieuwjaarsfeest-

  • Eenmalig, dit jaar afschaffen is een goed idee...

  • Nee! Het is traditie en moet OOK dit jaar gewoon gevierd worden en daar hoort vuurwerk nou eenmaal b

  • Laten we het maar helemaal afschaffen..

  • Gecontroleerd op aangewezen plekken vuurwerk laten afsteken door professionals


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Zonde van de munitie. Kaak op de stoeprand en er vanachter opspringen. Welke film was dat ook alweer?
American history X met Edward Norton (ook lichamelijk in topvorm, klein kuurtje).
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik heb gestemd op ‘Gecontroleerd op aangewezen plekken vuurwerk laten afsteken door professionals’. Je bedoelt hier vuurwerkfeesten mee die door overheden worden georganiseerd, toch? Beetje zelfde idee als in Australië?
 
Anders dan jouw werkgever heb ik er graag geld voor over daar meer dan voldoende van te hebben.
Ik had altijd zo'n hekel aan wapenonderhoud. Doe mij maar 'pinda pinda'.
 
Rectificatie van vorige bericht.
Carbid is geen vuurwerk en is dan ook toegestaan op oudejaarsdag.
Was vanochtend nog een stukje over op de radio. Hoorde het toevallig in de auto:

Niet te hopen dat randdebielen nu overstappen op carbid zonder te weten hoe hiermee om te gaan.
 
Was vanochtend nog een stukje over op de radio. Hoorde het toevallig in de auto:

Niet te hopen dat randdebielen nu overstappen op carbid zonder te weten hoe hiermee om te gaan.
Leg es uit dan.
 
Als de sterretjesbommen maar niet afgeschaft worden vind ik het prima, afschaffen die handel.
 
Melkbussen en carbid al overal uitverkocht gok ik?
 
Voor zover ik weet is dat niet zomaar overal toegestaan.
 
Back
Naar boven