Fitness Seller

Het Wijn & Vergiste Sappen Topic

What's your poison?


  • Totaal stemmers
    34

Bezoekers in dit topic

Een jaar of 8 terug begonnen met 13 flessen.
jack mcbrayer shrug GIF by Team Coco

Zuip dan door
 
Volgens mij een “huismerk” van Jumbo, maar hij is niet verkeerd.
873B59ED-273C-482D-B282-B1095834C03A.jpeg
 
Ik heb mijn inventaris helaas al even niet meer op orde, maar ik vermoed dat ik ook aardig over de 200 bieren zit. Helaas komt er juist in de komende 2 maanden veel mooi spul uit. Morgen heb ik alweer een wishlist van 10 stuks en er staan er nog 4 voor me in het magazijn die ik al afgerekend heb, maar nog moet afhalen.
 
Ik heb mijn inventaris helaas al even niet meer op orde, maar ik vermoed dat ik ook aardig over de 200 bieren zit. Helaas komt er juist in de komende 2 maanden veel mooi spul uit. Morgen heb ik alweer een wishlist van 10 stuks en er staan er nog 4 voor me in het magazijn die ik al afgerekend heb, maar nog moet afhalen.
Ja november en december zijn altijd maanden die grote happen uit het budget nemen hé.
Welke zijn degene waarop je zit te wachten?
 
20201111_181858.jpg


Dit was de score van vandaag. Veel moois. Barrel aged stouts, wat zuur, wat fruitzuur. In dat doosje zit een barrel aged barleywine.

En dan had ik online nog een stout die in een barrel van 40 jaar oude whiskey heeft gerijpt en 2 grote flessen van 0,65 van firestone. Een quadrupel BA (4,4 op untappd) en een barleywine BA.
 
Misschien reed ik per ongeluk langs de lokale slijter op weg naar de KDV en had die wat lekkers uit Den Haag.

20201112_195509.jpg
 
Wat zeg jij IRONic Pumper, vers drinken of bewaren? Het is de 2020 variant.

20201113_162243.jpg
 
1605465680150.png



Lanzerac Mrs. English kunnen bestellen bij Gall & Gall.
Ik kan vredig sterven nu.

(overigens, mooie actie; 2e halve prijs)
 
Back
Naar boven