Fitness Seller

BlackFriday 2020 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Berichten
4.093
Waardering
8.202
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Jullie zijn vast al op de hoogte, maar het is weer bijna zo ver! BlackFriday2020 is upcomming.

Er zullen vast koopjesjagers en/ of GierigeGerda's te vinden zijn of dit forum. Want laten we eerlijk zijn, we komen niet voor niets uit Nederland 🤷‍♂️

En dus dacht ik: laat ik eens een (nieuw) topic aanmaken met de volgende onderwerpen / vragen omtrent BF2020:

- Wat staat er bij jou op je verlanglijst?
- Welke mogelijke BF2020 deals zijn bij jou al bekend?
- Welke deals raadt jij aan, of producten om gebruik van te maken deze BF2020?

Voor mij persoonlijk zit ik te loeren voor een mooie laptop rond de 500-700 euro en een JBL charge 4 box.
 
Hoop dat black Friday in Nederland ook eens komt met echt veel goeie aanbiedingen. Vaak is 't een kleine korting maar niet gelijk stuntprijzen.

Zoek nog wel een mooie soundbar
 
Hoop dat black Friday in Nederland ook eens komt met echt veel goeie aanbiedingen. Vaak is 't een kleine korting maar niet gelijk stuntprijzen.

Zoek nog wel een mooie soundbar
Of die smerige mediamarkt acties. Het product "afprijzen", maar het eigenlijk voor hetzelfde geld verkopen als dat het eerst was.
Maar de "van" prijs gewoon omhoog schroeven.
 
Of die smerige mediamarkt acties. Het product "afprijzen", maar het eigenlijk voor hetzelfde geld verkopen als dat het eerst was.
Maar de "van" prijs gewoon omhoog schroeven.
Ja elk jaar weer wordt het weer bevestigt maar blijkbaar zijn er genoeg mensen die het alsnog kopen:(
 
Wou kijken voor airfryer maar toch maar net net besteld dit ivm 40% korting op dit moment.
 
27 inch, 144hz monitor:
Een fatsoenlijke bureaustoel (deze lijken me echt heel comfortabel)
En nog een 65 inch TV maar daar wacht ik nog ff mee.

Wil het eigenlijk allemaal nu al kopen maarja ff 2 weken wachten wie weet bespaar ik weer een paar euro'tjes.
Tevens op zoek naar een laptop in dezelfde prijsklasse. Keep me updated als je iets moois ziet!

Had vorig jaar met Black Friday deze laptop gekocht voor 399,-
Echt een strakke prijs voor die specs.
 
Ik ga even kijken voor nike romaleos 3xd (maar alleen als daar een goede deal op komt), net als dr martens. Al gekocht met black friday deals heb ik gymshark kleding en airpods pro voor 203 euro via amazon
 
Mijn gymshark order is al de deur uit 😆
Voor de rest hoef ik niets meer
 
Als iemand nog tips heeft voor een prima laptop rond de 300-400 euro hoor ik het graag. Heb zelf weinig verstand van de specificaties. Enige wat ik erop doe is een beetje internetten en af en toe werken (incl teams vergaderingen dus moet wel een webcam in zitten). Gisteren had ik teams vergadering dus ik slingerde mijn 10 jaar oude laptop aan en toen moest die updaten. Duurde even 25 minuten eer het ding opgestart was dus ik ben er wel klaar mee. :o
 
Als iemand nog tips heeft voor een prima laptop rond de 300-400 euro hoor ik het graag. Heb zelf weinig verstand van de specificaties. Enige wat ik erop doe is een beetje internetten en af en toe werken (incl teams vergaderingen dus moet wel een webcam in zitten). Gisteren had ik teams vergadering dus ik slingerde mijn 10 jaar oude laptop aan en toen moest die updaten. Duurde even 25 minuten eer het ding opgestart was dus ik ben er wel klaar mee. :o

In, zoek precies hetzelfde met precies de zelfde eisen :p
 
Als iemand nog tips heeft voor een prima laptop rond de 300-400 euro hoor ik het graag. Heb zelf weinig verstand van de specificaties. Enige wat ik erop doe is een beetje internetten en af en toe werken (incl teams vergaderingen dus moet wel een webcam in zitten). Gisteren had ik teams vergadering dus ik slingerde mijn 10 jaar oude laptop aan en toen moest die updaten. Duurde even 25 minuten eer het ding opgestart was dus ik ben er wel klaar mee. :o
Chromebook mogelijk interessant?
 
Voor mijn laptop ben ik altijd windows gewend dus stap wat dat betreft liever niet over.
Chromebook is ook een soort Windows.
Maar echt een hele verkrachte dichtgebouwde Windows. Ik zou nooit iemand van mn leven niet een Chromebook aanraden iig. Tenzij je 4 jaar bent en Minecraft filmpes wilt kijken.
 
Ik vind chromebook prima. Op stage gaat alles via google docs en die word app heeft genoeg opties voor mijn schoolwerk.
 
Back
Naar boven