MuscleMeat

Nolvadex inname de laatste 2 weken voor de nakuur

Bezoekers in dit topic

Caturday

Novice
Lid geworden
16 nov 2020
Berichten
20
Waardering
4
Lengte
1m92
Massa
105kg
Vetpercentage
13%
Goedenavond,

Kan via de search niet helemaal antwoord vinden op mijn vraag. Daarom wil ik het graag hier vragen en hoop dat iemand mij kan helpen of adviseren.

Op het moment ben ik bezig met de volgende kuur:

1-4 40mg Dbol ed
1-10 tren-e 400mg ew
1-12 test-e 500mg ew
1-14 HCG 500iu 2x pw
14-17 Nolva 20mg ed en laatste week 10mg ed

Maar in week 8 kreeg ik last van beginnende gyno en heb toen 20mg Nolva gepakt tot het afzwakte. Nu zit ik in week 12 en neem elke dag nog 10mg nolva om mijn gyno onder controle te houden.
Deze week ga ik mijn laatste test-e inject zetten en vroeg ik mij af of ik nolva kan blijven gebruiken tot mijn nakuur en dan met 20mg nolva per dag start. Of is het beter dat ik nu stop met het innemen van Nolva en in week 14 start met de nakuur.
De gyno is nu wel onder controle, alleen zit er onder mijn linker tepel nog wel een klein knobbeltje. Rechts heb ik deze ook nog, maar wel een heel stuk kleiner.

Kan iemand mij vertellen wat nu verstandig is om te doen? Want ik kon dat in de search helaas niet vinden.
Nu wil ik de inname van nolva het liefst beperken en kan mij voorstellen dat even stoppen misschien wel zou moeten.

Alvast bedankt voor de hulp en hopelijk stel ik de vraag op de juiste plek. :)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon door blijven nemen tot en met je nakuur.
 
Gewoon door blijven nemen tot en met je nakuur.

Dankjewel voor je reactie. Dit kan verder geen kwaad voor de werking van de nakuur? Ben even benieuwd of dit verdere gevolgen heeft.
 
Dankjewel voor je reactie. Dit kan verder geen kwaad voor de werking van de nakuur? Ben even benieuwd of dit verdere gevolgen heeft.

Waarom zou dit kwaad kunnen? Je nakuur bestaat toch ook uit tamoxifen?
 
Waarom zou dit kwaad kunnen? Je nakuur bestaat toch ook uit tamoxifen
Daar heb je gelijk in. Dacht misschien dat het kwaad kan voor het proces wat zorgt voor de stimulatie van de hypofyse om meer LH en FS aan te maken. En dat dit door het langere gebruik misschien wordt verstoord. Vandaar mijn zorgen.
 
Tamoxifen inderdaad vanaf het begin. & sowieso al samen met Dbol nemen, aangezien dit sterk aromatiseert. Erna kan je (naar mijn mening) tamoxifen nemen indien je tekenen (of een labo) vertoont van verhoogde E2: vocht, gyno, emotioneler, acne, vettige huid,...

Je E2 wil je ook niet té laag hebben: negatieve invloed op je groei en humeur.

HCG blijven doornemen tot laatste labo-resultaat aangeeft dat alles OK is.

Of gewoon cruisen - bespaart je de ongemakken.

Dit is geen medisch advies ;)
 
Was er van op de hoogte dat die combo erg sterk aromatiseert. :) Maar cruisen lijkt mij niet heel verstandig in mijn geval. Dank voor je reactie.
 
Back
Naar boven