Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Een zien wat de kracht van Bodybuilding.nl is en wat jullie voor ons kunnen betekenen :flex:

We hebben helaas al twee 1-ster reviews gekregen op Google Reviews met als reden dat er "niks op voorraad is". Iedereen die bekend is met de huidige situatie weet dat wij daar helaas niets aan kunnen doen en juist ons best doen om zoveel mogelijk equipment te produceren (de afgelopen maanden was dat al meer dan ooit tevoren en tegen zomer volgend jaar is onze productiecapaciteit zelfs verdubbeld).

Deze onnodige lage reviews zijn natuurlijk niet zo mooi voor ons gemiddelde, daarom bij deze het verzoek om jullie ervaringen (goed en slecht) te delen op Google Reviews:
https://search.google.com/local/writereview?placeid=ChIJVzI7IAy4wEcRXCMpTlftuq8

Thanks! :heart:

Done! Wat kunnen we winnen? Grapje, uiteraard goede service en goede kwaliteit materiaal.
 
Hier 1 tip voor jullie: Plaats alle reviews zowel goed als slecht. Bij een bestelling van halterschijven heb ik ooit is 2 varianten gekregen hier had ik een klacht over ingediend maar daar is niks mee gedaan. Hierop heb ik een negatieve review geschreven die nooit is geplaatst. Later nog een keer de review op jullie internetsite geplaatst en weer niet geplaatst. Over de 10 andere bestellingen was ik wel tevreden maar om bovenstaande reden geen reviews meer gegeven. Anders had ik 1 negatieve en verder alleen positieve reviews gegeven. Verder zijn jullie een top bedrijf en ben erg tevreden over atx en barbarian.Verder ook nooit klachten gehad.
 
Laatst bewerkt:
Een zien wat de kracht van Bodybuilding.nl is en wat jullie voor ons kunnen betekenen :flex:

We hebben helaas al twee 1-ster reviews gekregen op Google Reviews met als reden dat er "niks op voorraad is". Iedereen die bekend is met de huidige situatie weet dat wij daar helaas niets aan kunnen doen en juist ons best doen om zoveel mogelijk equipment te produceren (de afgelopen maanden was dat al meer dan ooit tevoren en tegen zomer volgend jaar is onze productiecapaciteit zelfs verdubbeld).

Deze onnodige lage reviews zijn natuurlijk niet zo mooi voor ons gemiddelde, daarom bij deze het verzoek om jullie ervaringen (goed en slecht) te delen op Google Reviews:
https://search.google.com/local/writereview?placeid=ChIJVzI7IAy4wEcRXCMpTlftuq8

Thanks! :heart:
5stars met korte tekst. Erg jammer dat deze mensen jullie 1 ster geven voor de situatie waar jullie niets aan kunnen doen.
 
Hier 1 tip voor jullie: Plaats alle reviews zowel goed als slecht. Bij een bestelling van halterschijven heb ik ooit is 2 varianten gekregen hier had ik een klacht over ingediend maar daar is niks mee gedaan. Hierop heb ik een negatieve review geschreven die nooit is geplaatst. Later nog een keer de review op jullie internetsite geplaatst en weer niet geplaatst. Over de 10 andere bestellingen was ik wel tevreden maar om bovenstaande reden geen reviews meer gegeven. Anders had ik 1 negatieve en verder alleen positieve reviews gegeven. Verder zijn jullie een top bedrijf en ben erg tevreden over atx en barbarian.Verder ook nooit klachten gehad.
Dat vind ik eigenlijk erg moeilijk om te geloven (daarmee bedoel ik niet dat ik jou niet geloof :p). Wij reageren namelijk op elke klacht en als er iets verkeerd geleverd is wordt er altijd een oplossing aangeboden. Stuur mij de e-mail van je klacht a.u.b. even door in een privébericht want dat wil ik graag uitzoeken.

Wat betreft productreviews plaatsen wij vrijwel alle reviews. Er wordt niet snel een review geweigerd. Er zijn ook genoeg producten met mindere reviews en vaak staan daar juist informatieve zaken in voor mensen die nog twijfelen tussen bepaalde producten. Wij plaatsen een review alleen niet wanneer deze juist verwarring zou kunnen veroorzaken of als het klantenservice zaken betreft die niet thuishoren in een productreview. Als jij in een productreview schrijft dat je twee verschillende uitvoeringen van een halterschijf gekregen hebt dan kunnen andere lezers misschien denken dat dat normaal is. Terwijl je zoiets gewoon kunt melden aan onze klantenservice en dan wordt dat opgelost. In zulke gevallen plaatsen wij een productreview inderdaad niet altijd - zeker als dat pas de eerste review van een product is en dus helemaal een verkeerd beeld zou kunnen schetsen.

Je kunt zulke klachten overigens wel melden in de gewone shop reviews die je overal online kunt plaatsen, of hier op het forum. Die reviews kunnen wij sowieso niet verwijderen en daar reageren wij ook altijd op :)
 
  • Like
Waarderingen: p.b.
Als mijn rack binnen is zal ik ook een korte review met foto plaatsen:D
 
Een zien wat de kracht van Bodybuilding.nl is en wat jullie voor ons kunnen betekenen :flex:

We hebben helaas al twee 1-ster reviews gekregen op Google Reviews met als reden dat er "niks op voorraad is". Iedereen die bekend is met de huidige situatie weet dat wij daar helaas niets aan kunnen doen en juist ons best doen om zoveel mogelijk equipment te produceren (de afgelopen maanden was dat al meer dan ooit tevoren en tegen zomer volgend jaar is onze productiecapaciteit zelfs verdubbeld).

Deze onnodige lage reviews zijn natuurlijk niet zo mooi voor ons gemiddelde, daarom bij deze het verzoek om jullie ervaringen (goed en slecht) te delen op Google Reviews:
https://search.google.com/local/writereview?placeid=ChIJVzI7IAy4wEcRXCMpTlftuq8

Thanks! :heart:

Edit: Trustpilot mag ook :cool: https://nl.trustpilot.com/evaluate/fitness-seller.nl
Dit is gewoon dikke bullshit. Ik heb jullie in augustus een mailtje verstuurd dat ik de ATX700 serie spotter arms wou bestellen samen met de ATX710 power rack die ik toen ook besteld heb. Ik werd afgewimpeld als meld je maar aan voor de update via mail als deze binnen zijn.
We zijn bijna 4 maand verder en wat zie ik, ik krijg eergisteren ofzo een mailtje dat ze binnen waren, ik klik op de link en al uitverkocht...

Kom niet af met: "ja maar corona". Het is dikke BS, iedereen die een beetje kan vooruitdenken weet dat ze van populaire producten of belangrijke accessoires op voorraad moeten hebben, of er moet tenminste de mogelijkheid bestaan om het "vooruit" te kunnen bestellen.
Waarschijnlijk moet ik nog eens 4 maand wachten voordat ze op voorraad zijn en dan ben ik nog allesbehalve zeker of ik de kans ga krijgen om ze te bestellen.
Vind je dat zelf nu normaal 8 maand+ moeten wachten voor een accessoire te kunnen bestellen?
Je zou voor minder een negatieve review geven.


Nu is de drang bij mij toch ook groot om een negatief review te geven.
 
Jullie verkopen voornamelijk een product wat leveringsproblemen heeft, dan mag je toch best een slechte reviews krijgen omdat je vrijwel niets op voorraad heb (check je eigen website voor de grap eens). Daarnaast adverteren jullie nog met Fortex en Barbarian (banners op de site) terwijl al die producten niet meer geleverd worden.

En tuurlijk is Fitnessmateriaal momenteel erg gewild maar andere merken (Rogue) of winkels (Helisport) hebben wel racks en schijven op voorraad.

het product ATX is erg goed en word erg veel verkocht in Europa maar je kan je niet blijven verschuilen achter COVID-19 waar we inmiddels al 8maanden mee te maken hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat de fabrieks maximaal aan kan kwa levering maar valt mij idd laatste tijd wel op dat bijna alle andere fabrikanten het nu inmiddels aardig goed bij kan benen . Ook de meldings notificatie systeem loopt idd achter , als je je aanmeld voor een product krijg je de mail te laat en is het alweer weg het enige wat je kan doen is 4/5 x per dag je verlanglijstje bekijken maar dat schiet er ook bij in na een tijdje . Misschien een icter aan het werk zetten voor een update van dit systeem is geen onnodige luxe . Klinkt nu allemaal heel negatief maar ben ondanks altijd tevreden over jullie producten en zou ook niet snel uitwijken naar een andere leverancier maar COVID in bijna een jaar aan de gang dus daar achter schuilen in inmiddels te makkelijk
 
Dit is gewoon dikke bullshit. Ik heb jullie in augustus een mailtje verstuurd dat ik de ATX700 serie spotter arms wou bestellen samen met de ATX710 power rack die ik toen ook besteld heb. Ik werd afgewimpeld als meld je maar aan voor de update via mail als deze binnen zijn.
We zijn bijna 4 maand verder en wat zie ik, ik krijg eergisteren ofzo een mailtje dat ze binnen waren, ik klik op de link en al uitverkocht...

Kom niet af met: "ja maar corona". Het is dikke BS, iedereen die een beetje kan vooruitdenken weet dat ze van populaire producten of belangrijke accessoires op voorraad moeten hebben, of er moet tenminste de mogelijkheid bestaan om het "vooruit" te kunnen bestellen.
Waarschijnlijk moet ik nog eens 4 maand wachten voordat ze op voorraad zijn en dan ben ik nog allesbehalve zeker of ik de kans ga krijgen om ze te bestellen.
Vind je dat zelf nu normaal 8 maand+ moeten wachten voor een accessoire te kunnen bestellen?
Je zou voor minder een negatieve review geven.


Nu is de drang bij mij toch ook groot om een negatief review te geven.
Ik snap dat het frustrerend is als de levertijden zo lang zijn en je dan ook nog eens ernaast grijpt... maar helaas is deze situatie geen bullshit maar de realiteit nu. We kunnen nu eenmaal niet meer produceren dan we momenteel al doen.

Verder wimpelen wij je niet af, we nemen simpelweg geen pre-orders of reserveringen meer aan. De vraag werd veel te groot, dan zouden we nu al tot de zomer uitverkocht zijn met bepaalde producten. Dit is een beslissing die wij hebben genomen omdat het uit de hand liep en te onoverzichtelijk werd met duizenden pre-orders, we zijn nu nog pre-orders aan het wegwerken die een half jaar geleden zijn geplaatst. Maar zelfs wanneer wij wel waren doorgegaan met het aannemen van pre-orders dan was de situatie voor jou ook niet perse anders geweest. Stel je was nummer 300 in de wachtrij dan had je nu ook nog geen product gekregen omdat er nu maar 100 stuks zijn binnengekomen.

Je zult vast begrijpen dat indien het mogelijk was om alles op voorraad te hebben, wij dat natuurlijk meteen zouden doen. We kiezen er niet bewust voor om geen producten te verkopen :o Er is simpelweg niet meer mogelijk dan wat we nu produceren. Onze fabriek wordt overigens wel verdubbeld qua capaciteit maar dat zal nog tot de zomer duren (zo’n nieuwe fabriek is helaas niet binnen een paar weken klaar).

Het spijt me dat jij al een paar maanden op een accessoire moet wachten maar als er 500 man azen op 100 stuks die zijn binnengekomen dan gaan er nu eenmaal mensen teleurgesteld worden. Het enige wat je kunt doen is inderdaad de volgende leveringen afwachten (januari en februari). Dan komen er ook grotere aantallen binnen. En jezelf rijk prijzen dat je op zijn minst al een Power rack hebt weten te bemachtigen :cool:

Overigens was de doorlooptijd van een bestelling die wij plaatsen bij de fabriek (dus van plaatsen tot productie en levering) vóór de Coronacrisis al zo’n 6 maanden. Inmiddels zitten we al aan 8 maanden. Producten die in januari/februari 2021 binnenkomen hebben wij in mei 2020 (!!!) besteld. De leveringen die nu nog allemaal binnenkomen waren dus nog pre-Corona aantallen. Bij de komende leveringen zijn die aantallen al flink verhoogd maar helaas nog altijd niet genoeg (omdat er simpelweg niet meer geproduceerd kan worden).

Overigens zijn onze fabrieken niet de enige met dat probleem. Onze orders bij Nike (nieuwe Romaleos) hebben bijvoorbeeld ook circa 12 maanden productie/levertijd nu.

Jullie verkopen voornamelijk een product wat leveringsproblemen heeft, dan mag je toch best een slechte reviews krijgen omdat je vrijwel niets op voorraad heb (check je eigen website voor de grap eens). Daarnaast adverteren jullie nog met Fortex en Barbarian (banners op de site) terwijl al die producten niet meer geleverd worden.

En tuurlijk is Fitnessmateriaal momenteel erg gewild maar andere merken (Rogue) of winkels (Helisport) hebben wel racks en schijven op voorraad.

het product ATX is erg goed en word erg veel verkocht in Europa maar je kan je niet blijven verschuilen achter COVID-19 waar we inmiddels al 8maanden mee te maken hebben.
Wij “verschuilen” ons nergens achter, dit is nu gewoon de situatie en alle fabrieken hebben levertijden van 6+ maanden. Overal waar ik aanvraag. Dat zal dus voor andere winkels niet anders zijn. Ik zie hier in Nederland genoeg merken waarvan alle racks op dit moment uitverkocht zijn.

De racks van Rogue kun je qua prijzen vergelijken met onze 800 serie en die is gedurende het jaar vrijwel constant op voorraad geweest (nu op dit moment ook nog) omdat die duurdere producten simpelweg niet zoveel gekocht worden. Overigens heeft Rogue USA zelfs Black Friday afgeblazen (waar ze vorig jaar nog een hele Black November maand hadden) omdat ze niets op voorraad hebben. Daar is de situatie dus hetzelfde, maar wellicht dat het voor minder populaire merken anders is.

Ik kan niet voor andere merken spreken maar wij kunnen gewoonweg niet meer produceren dan dat we doen. Bovendien leveren wij ATX over de hele wereld, niet alleen hier voor het magazijn van Fitness Seller in Nederland. Als ATX (en Rogue bijvoorbeeld) zoveel populairder is dan andere merken dan begrijp ik best dat andere merken meer beschikbaarheid hebben.


Ik weet niet wat de fabrieks maximaal aan kan kwa levering maar valt mij idd laatste tijd wel op dat bijna alle andere fabrikanten het nu inmiddels aardig goed bij kan benen . Ook de meldings notificatie systeem loopt idd achter , als je je aanmeld voor een product krijg je de mail te laat en is het alweer weg het enige wat je kan doen is 4/5 x per dag je verlanglijstje bekijken maar dat schiet er ook bij in na een tijdje . Misschien een icter aan het werk zetten voor een update van dit systeem is geen onnodige luxe . Klinkt nu allemaal heel negatief maar ben ondanks altijd tevreden over jullie producten en zou ook niet snel uitwijken naar een andere leverancier maar COVID in bijna een jaar aan de gang dus daar achter schuilen in inmiddels te makkelijk
Ik heb geen idee hoe je aan dat beeld komt over bijna alle andere fabrikanten, want de enige geluiden die ik online overal hoor is dat er nog steeds overal massale tekorten zijn aan equipment. Niet alleen in Europa maar ook in de VS. Als andere merken voorraad hebben dan wordt dat merk waarschijnlijk simpelweg niet zoveel gekocht. Nogmaals: als wij meer konden produceren zouden wij dat met alle liefde doen. Welke winkel wil er nu geen voorraad hebben als het hele land die producten wil kopen...

De voorraadindicatie wordt inmiddels al tweemaal per dag verzonden maar nog steeds zijn populaire producten zo snel uitverkocht dat de mails vaak nog niet eens verzonden zijn. Maar zelfs al werden de mails meteen gestuurd dan zou dat niets veranderen aan de situatie. Dan worden honderden mensen tegelijkertijd een mailtje en grijpt alsnog 75% ernaast omdat het alweer op is. Dat probleem wordt niet opgelost met meer e-mails maar enkel door meer voorraad (of minder vraag). De nieuwe webshop is in ieder geval bijna live en dan zal dit systeem nog wat soepeler werken :D

LANG VERHAAL SAMENGEVAT:
We zouden dolgraag genoeg voorraad hebben van alle Racks, Benches, Accessoires, Barbells en Plates maar helaas kunnen we niet meer produceren dan we nu doen. De vraag is echt ENORM groot en ik denk dat mensen zich daar op verkijken. We hebben dit jaar al meer geproduceerd dan ooit en nog steeds is het niet voldoende. Met de bouw van de nieuwe fabriek hopen we dat de levertijden vanaf zomer 2021 een stuk korter worden, zeker als de oververhitte fitnessmarkt dan weer wat zou afkoelen. Zul je zien dat we de producten dan juist aan niemand meer kwijt raken ;)
 
Laatst bewerkt:
LANG VERHAAL SAMENGEVAT:
We zouden dolgraag genoeg voorraad hebben van alle Racks, Benches, Accessoires, Barbells en Plates maar helaas kunnen we niet meer produceren dan we nu doen. De vraag is echt ENORM groot en ik denk dat mensen zich daar op verkijken. We hebben dit jaar al meer geproduceerd dan ooit en nog steeds is het niet voldoende. Met de bouw van de nieuwe fabriek hopen we dat de levertijden vanaf zomer 2021 een stuk korter worden, zeker als de oververhitte fitnessmarkt dan weer wat zou afkoelen. Zul je zien dat we de producten dan juist aan niemand meer kwijt raken ;)
Zodra er een vaccin is in januari - maart en de lockdowns zijn afgelopen dan zal marktplaats overlopen van fitness producten. Het is nu even een hype maar het tegengestelde ga je krijgen over enkele maanden.
 
Zodra er een vaccin is in januari - maart en de lockdowns zijn afgelopen dan zal marktplaats overlopen van fitness producten. Het is nu even een hype maar het tegengestelde ga je krijgen over enkele maanden.
Die kans bestaat inderdaad. Het zal interessant zijn om te zien hoe de markt daar volgend jaar op reageert. Al denk ik ook dat veel mensen nog even zullen vasthouden aan hun home gym, voor het geval de volgende pandemie zich aandient :p
 
Dacht deze ochtend even een bestelling te plaatsen had deze eerder al gezien op de site maar uitverkocht.

Komt deze nog binnen dit jaar?

Screenshot_2020-11-22-05-41-46-608_com.android.chrome.jpg
 
Wanneer is deze weer leverbaar?

ATX T-Bar Row Option
Aanmelden voor een melding wanneer dit product weer op voorraad is

Beschikbaarheid: tijdelijk uitverkocht

€ 69,00
Details
Details
Universele core trainer om te bevestigen aan krachttoestellen
De ATX T-Bar Row Option is het ideale accessoire voor T-bar rows en andere landmine oefeningen. Dit universele accessoire kan aan vrijwel alle racks en toestellen met vierkante frames van 50 mm tot 80 mm dik bevestigd worden. Hier zijn geen gaten voor nodig, het accessoire wordt eenvoudig aan het frame vastgeklemd door middel van een draaischroef. Dankzij de dubbele scharnieren zijn bewegingen in alle richtingen mogelijk voor een maximale bewegingsvrijheid. Het accessoire is daardoor niet alleen geschikt voor eenvoudige compoundoefeningen zoals T-bar rows maar ook voor een volledige functionele core training. Het accessoire wordt geleverd inclusief een brede roeigreep en is geschikt voor zowel 30 mm als 50 mm halterstangen.

Kenmerken:

Universele core trainer die op alle vierkante frames van 50 mm tot 80 mm dik past
Eenvoudig vast te klemmen door middel van een draaischroef, geen gaten vereist
Dubbele scharnieren voor maximale bewegingsvrijheid in alle richtingen
Zeer doeltreffend voor T-bar rows en diverse landmine oefeningen
Inclusief roeigreep met een greepbreedte van 45 cm en gripvaste knurling
Geschikt voor zowel 30 mm als 50 mm halterstangen
Zwaar belastbaar tot 300 kg
Dit artikel bestaat uit twee onderdelen, namelijk het aansluitstuk en de roeigreep. De afgebeelde halterstang en halterschijven zijn niet inbegrepen.

Zet op verlanglijst
Artikelnummer ATX-OP-TBC
Gewicht 10,15 kg
Kleur Zwart
 
Dacht deze ochtend even een bestelling te plaatsen had deze eerder al gezien op de site maar uitverkocht.

Komt deze nog binnen dit jaar?
Lastig te voorspellen. Misschien komt deze nog in december binnen maar het zal waarschijnlijk pas januari worden.

Wanneer is deze weer leverbaar?

ATX T-Bar Row Option
Pas in de loop van volgend jaar weer, ik verwacht niet voor februari.
 
Enig idee wanneer deze zouden binnen komen?

-standaard gietijzeren 30mm schijven: 15 en 20kg

-Db stang 42cm
 
Enig idee wanneer deze zouden binnen komen?

-standaard gietijzeren 30mm schijven: 15 en 20kg

-Db stang 42cm
30 mm materiaal waarschijnlijk pas over enkele maanden, dat is op dit moment onduidelijk. De standaard 30 mm producten zijn erg lastig te krijgen nu in Azië, omdat dit materiaal door zoveel verschillende webshops wordt aangeboden zijn er lange productietijden (maar dat betekent ook dat je bij een andere webshop misschien wel iets op voorraad kunt vinden ;)).

Edit: ik zie overigens dat we de 40 cm dumbbellstang wel op voorraad hebben:

 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven