MuscleMeat

DuckLog - Training&AAS

Bezoekers in dit topic

Deze ochtend even flink knallen op de rug, vind de breedte van m’n rug tegenvallen tov de rest met poseren. Hopen dat ik deze bij kan trekken in de laatste weken.
 
Deze ochtend even flink knallen op de rug, vind de breedte van m’n rug tegenvallen tov de rest met poseren. Hopen dat ik deze bij kan trekken in de laatste weken.
Ik mis ook een foto van je borst rug, in het foto topic, dus lastig te beoordelen. :thumb:
 
Succes met poseren, dat is al een training op zich.
Ja precies... Aardig in vergist moet ik zeggen de eerste keer. Heb nu 2x per week les, maar de eerste keer werd ik gewoon duizelig van alles spannen. :P
 
Training vanochtend was zwaar, had moeite met ontbijten en dus met te weinig voorbereiding naar de gym. Had beter over kunnen slaan voor mijn gevoel, zonde... Wie weet voel ik me vanavond beter :)
 
Worden saaie feestdagen dan :(
True, maar dit jaar met corona is in onze familie al lang besproken dat het geen uitgebreid feest wordt. We hebben allemaal een eigen gezin, spraken normaal met de hele fam (+/- 40 man) af bij een iemand.. Dit jaar komen m’n ouders en broer langs, en de zus van m’n vriendin, that’s it. Ik kook, dus wordt gewoon een avondje lekker groot stuk verse kalkoen met gegrilde groenten 👍🏻 Als dat geen heerlijke cheat gezonde maaltijd is...
 
Voeding omlaag naar 2200kcal aankomende week, even kijken of die 250kcal minder een groot verschil maakt. Heb het idee dat ik afgelopen week wat stagneerde ofzo, maar kan ook enkel m’n gevoel zijn.

Mast prop en winstrol is kicking in! Merk met de dag meer hardheid op :D Nog even doorzetten.
 
Snap eerlijk gezegd niet waarom je zo snel bent gaan kuren (of gym je al langer dan die 11 maanden verschil foto)
Vind het geen hele duidelijke foto's, kan niet een heel goed oordeel veilen, dus ben benieuwd hoe je er in januari bij staat 😁
 
Snap eerlijk gezegd niet waarom je zo snel bent gaan kuren (of gym je al langer dan die 11 maanden verschil foto)
Vind het geen hele duidelijke foto's, kan niet een heel goed oordeel veilen, dus ben benieuwd hoe je er in januari bij staat 😁
Vroeg: ja heb je gelijk in. Kan ik ontkennen, maar ben eerlijk naar mijzelf.

Heb van m’n 15de tot m’n 21ste in een sportschool gewerkt, was 6-7 dagen aanwezig en trainde voor of na m’n dienst. Had toen een prima fysiek voor een natty... Nooit echt ripped geweest in vet%, maar er was absoluut massa. Van m’n 21ste tot 25ste geen fuck meer gedaan, je zakt in en vet stijgt. Roer moest weer om. Daarom eerst 15 weken een cut gedaan, waar ik tussendoor vakantie had (die lelijke foto) en bijna een jaar gebulkt (op aas ja)...

Eerste kuur was 500 test, die doorgezet op cruise voor 8 weken en toen nog test/deca gedaan met kickstart van dianabol. Daarna tijd off geweest en m’n herstel gevolgd. Was tevreden over hoe het liep en hoe m’n lichaam er mee om ging. Tren is wat fucked, alles boven 400 gaat slecht bij mij qua sides (niet agressief, zo ben ik nooit geweest) zoals acne en slecht slapen. Die hou ik dus voortaan lager, was ook gewoon te veel van het goede.

Begon te vroeg en wou te snel te hoge doseringen, probeer dat nu bij te stellen en mijn “sweet spot” te ontdekken. Voor deze cut ga ik nog even all-in, ben nog nooit zo droog geweest en wil dat echt een keer bereiken en vastleggen! Daarna rustig een jaar bulken (wss de zomer ook gewoon door zonder een cut) zodat ik over 2 jaar een fysiek kan hebben waar ik écht trots op ben.
 
Ben je niet bang dat je uiteindelijk de motivatie weer verliest? Je hebt 4 jaar niks gedaan en als je dan eenmaal weer begint is de motivatie natuurlijk hoog maar de kans is aanwezig dat je je motivatie weer zal verliezen denk ik. Wat zijn je doelen op de lange termijn? Nog wedstrijdplannen ofzo?
Nee niet zo bang voor. De reden dat ik 4 jaar inactief was is het krijgen van kinderen. Dat was qua planning / slaap natuurlijk killing voor de gym. Gebeurd denk ik veel 'nieuwe' ouders. Ik zit al weer even lekker in een goed ritme, dus ben er niet zo bang voor dat ik weer terug val in 'niks doen'.
 
Fuaack, vanochtend schoot ‘t in m’n linker schouder. Hopen dat het snel wegtrekt, meteen voor de zekerheid morgen even fysio ingepland.
 
Schouder gelukkig weer top in orde na dry needling. Zat een goede knoop in.. Wel enorm het gevoel dat ik “vast loop” in de cut. Zag constant veel verandering en dat stagneert nu, lager gaan in kcal (opnieuw) lijkt nu de enige optie.. Maar damn, het hongergevoel groeit en ik heb enorme moeite met langs tankstations of mcdonalds rijden. Ik hou vol, maar motivatie zakt een beetje in de schoenen nu ik vast loop voor m’n gevoel. Ik weet dat constant bijstellen onderdeel is van de cut, zeker als je een kilo’tje of 6-8 kwijt raakt... Toch begint het me nu even tegen te zitten, avondje laat gemaakt vandaag voor het eerst in lange tijd. Wie weet doorbreekt dat weer een beetje de sleur. Good night all :wave:
 
Met welgeteld 3 uur slaap de kids al weer naast het bed, ben bijzonder fit vandaag ondanks m’n korte nachtrust en de vodka. :D Was stiekem even genieten voor de spiegel vanochtend, je raakt toch een hoop vocht kwijt op zo’n avond.. Al is het maar voor even :)

Heb besloten even rustig aan te doen dit weekend, cardio laat ik even voor wat het is.
 
Schouder gelukkig weer top in orde na dry needling. Zat een goede knoop in.. Wel enorm het gevoel dat ik “vast loop” in de cut. Zag constant veel verandering en dat stagneert nu, lager gaan in kcal (opnieuw) lijkt nu de enige optie.. Maar damn, het hongergevoel groeit en ik heb enorme moeite met langs tankstations of mcdonalds rijden. Ik hou vol, maar motivatie zakt een beetje in de schoenen nu ik vast loop voor m’n gevoel. Ik weet dat constant bijstellen onderdeel is van de cut, zeker als je een kilo’tje of 6-8 kwijt raakt... Toch begint het me nu even tegen te zitten, avondje laat gemaakt vandaag voor het eerst in lange tijd. Wie weet doorbreekt dat weer een beetje de sleur. Good night all :wave:
Wat is moeite het zit allemaal in je kop.
 
Back
Naar boven