MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape (2 bezoekers)

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

He gets, beterschap.

En succes met alle zoets en zoets
Haha, en zuur!

Zure beertjes it is!
Verkoop je je antistoffen als je genezen bent?
Haha, doe ik ;)
Thanks!

Dit is overigens de horor waar ik bang voor ben!


Deze vrouw had in maart april corona en heeft nu nog steeds niet haar normale smaak terug..maar ipv dat ruikt ze walgelijke dingen en smaakt alles ranzig.

Gister even gegoogled en het lijkt te komen door een ontsteking aan je reukorgaan, maar dat is allemaal nog niet zeker omdat daar weinig onderzoek naar gedaan wordt. Maar kan me goed voorstellen dat ik daar goed depri van raak als vreetzak:marvin:
 
Bekijk het positief. Als je toch niks meer proeft kun je misschien eindelijk eens echt een cut doorzetten :D
Dat zou inderdaad het enige positieve zijn..food for function only. Kan je ook garanderen dat ik dat dan op zeker ook ga doen..
 
Beterschap man!!
 
Oei, het zijn meestal de zwakkeren die er het ergst onder lijden :eek:

Beterschap man!
Dan krijg jij het vast ook nog, al is het al omdat je mogelijk de meest onsympatieke klootzak van het forum bent..
Beterschap man!!
Thanks
Beterschap kerel!
Thanks!

Gister helaas moeten concluderen dat ik van goedkope kut winegums ook beister weinig proef..

Verder probeer ik qua voeding me maar wat te focussen op eiwitten, fruit en dat is het eigenlijk wel..

Zo bestaat het een beetje uit..

Voeding:
8:30 2 koppen koffie
10:00 2 koppen koffie
11:00 50-70g havermout + 50g whey delicious (XXL) + 10g rozijnen + glas verse sinaasappelsap + multivit & vit D
14:00 Appel + 50g whey isolaat (XXL)*
16:00 50g whey isolaat (XXL)
18:00 Avondeten (ondanks dat ik niks proef proberen we toch gevarieerd te eten**)
20:30 35-50g nightprotein (XXL) + 15-25g notenmix

~2100kcals, E/K/V: 230g (43%) / 185g (34%) / 55g (23%)

Hierbovenop komt dan weleens iets van een mini lion, kitkat of iets dergelijks want choco+zoet proef ik nog enigzins. Zelfde als de sinaasappels of fruit, daar proef ik nog een beetje zuur+zoet.

* Neem vooral shakes, omdat ik toch niks proef en het zonde vind om mijn musclemeat spel er doorheen te jagen:roflol:
** In de hoop iets te vinden wat we wel proeven..
 
Hoe voel je je verder eigenlijk?
 
Beterschap gewenst. Het lijkt mij een gekke gewaarwording
 
Hoe voel je je verder eigenlijk?
Niet mega ziek. Met gewoon griep lag ik nog weleens dagen echt op bed. Maar nu heb ik vooral last van hoofdpijn de hele dag, gewrichtspijn, af en toe hoesten of een verstopte neus. In de namiddag lijkt dan ook mijn lichaamstemperatuur wat op te lopen, maar niet tot in extremen. Verder ben ik af en toe wat warrig, soms misselijk of heb ik last van mijn buik.

Daarbovenop dan die smaak en reukverlies..

De GGD heeft aangegeven dat ik 24uur klachtenvrij moet zijn voordat ik weer naar buiten mag. Onder klachten vrij verstaan zij: geen koorts/verhoging, niet hoesten, niezen, keelpijn of een verstopte neus
Restklachten was geen probleem (hoofdpijn, moe verlies in reuk of smaak)
Beterschap gewenst. Het lijkt mij een gekke gewaarwording
Zeker, vooral dat niks proeven en ruiken, terwijl 80% van de dag mijn neus volledig open is..
 
Sterkte... heb zelf ooit eens 2 weken geen smaak gehad (Nou ja....alles smaakte naar metaal.. zelfs chocola en suiker) ...
Is echt k met peren... zeker als je van lekker eten houdt.... :kiss:
 
Daarbovenop dan die smaak en reukverlies..
Beterschap! Kan mij voorstellen dat dit een raar iets is. Is het een niveau'tje dat al het snoep onderhand niet eens meer anders smaakt dan droog brood?
 
Sterkte... heb zelf ooit eens 2 weken geen smaak gehad (Nou ja....alles smaakte naar metaal.. zelfs chocola en suiker) ...
Is echt k met peren... zeker als je van lekker eten houdt.... :kiss:
Ik heb nog steeds geen smaak. Heeft in mijn geval niets met eten te maken trouwens...
 
Ik heb nog steeds geen smaak. Heeft in mijn geval niets met eten te maken trouwens...
Dan is het wel de vraag.. geen smaak als in zijnde niets proeven.. of geen smaak als in zijnde "rare dingen lekker vinden of rare combo's". :o
 
Back
Naar boven