XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape (4 bezoekers)

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Damn, dit is Skatermarvin´s log. Beterschap man.
 
Bah man. Functioneel eten... :mad:
Ja bah, maar het lijkt sinds gister wat terug te komen
Thanks
Sterkte... heb zelf ooit eens 2 weken geen smaak gehad (Nou ja....alles smaakte naar metaal.. zelfs chocola en suiker) ...
Is echt k met peren... zeker als je van lekker eten houdt.... :kiss:
Gadver, dat is ook niks. Nu wel weer helemaal hersteld of nog steeds smaak en geur klachten?
Ik heb nog steeds geen smaak. Heeft in mijn geval niets met eten te maken trouwens...
Whaahahaha:roflol:
Beterschap! Kan mij voorstellen dat dit een raar iets is. Is het een niveau'tje dat al het snoep onderhand niet eens meer anders smaakt dan droog brood?
Ehm, nou vreemd genoeg proefte ik drop en heel zoete snoep wel een beetje. Maar bijvoorbeeld pasta met garnalen en pesto was puur structuur en zo at ik afgelopen week boerenkool met worst, daarvan proefde ik alleen mosterd en picallily een beetje (want dat eet ik erop).

Sinds gister komt mijn smaak wel weer een beetje terug, maar mijn reuk is nog echt minimaal (terwijl ik geen verstopte neus heb)
:D
Dan is het wel de vraag.. geen smaak als in zijnde niets proeven.. of geen smaak als in zijnde "rare dingen lekker vinden of rare combo's". :o
Er zijn ook zat mensen die hele rare combi's lekker vinden inderdaad
Geen smaak qua kleding en uiterlijk.
Zal vast meevallen toch?
:roflol:
Uiterlijk valt wel mee ;) (je ava)
kleding.. geen idee :o :D
..
Ik heb nooit kleding aan.
:roflol: kleding is overrated
Alleen zo nu en dan je motorpak ;) :)
Zou het?
Oh ja, die wel natuurlijk.
Niet naakt op de motor?
De keuze van je motoren en je helm en pak getuigen anders van zeer goede smaak?
:thumbs:
:D
Thanks
Dat dan weer wel. Veel rood en zwart geloof ik :)
:thumbs:
Damn, dit is Skatermarvin´s log. Beterschap man.
Haha, houdt de boel een beetje levendig.. Thanks
 
Gadver, dat is ook niks. Nu wel weer helemaal hersteld of nog steeds smaak en geur klachten?
Was al een paar jaar terug. Allergische reactie op pijnboompitten. Gelukkig geen naweeen van gehad.
Enige rare wat ik heb dat sinds ik een bepaalde antibiotica heb gehad (in 2007) alle pepermunt naar zeep smaakt. Dat is nooit meer over gegaan. ???
 
Beterschap big-M!
Snel een groepsmeeting inplannen voor groepsimmuniteit :windup:
 
Dat flappert zo tegen de tank.
Whahahaha, waarom ben ik nu zo visueel ingesteld :sad:
Was al een paar jaar terug. Allergische reactie op pijnboompitten. Gelukkig geen naweeen van gehad.
Enige rare wat ik heb dat sinds ik een bepaalde antibiotica heb gehad (in 2007) alle pepermunt naar zeep smaakt. Dat is nooit meer over gegaan. ???
Ooh dat heb ik ook weleens gehad. Dat is inderdaad na het eten van verkeerde pijnboompitten. Heel raar hoe de hersenen voor de gek gehouden kunnen worden..
Beterschap big-M!
Snel een groepsmeeting inplannen voor groepsimmuniteit :windup:
Whaahaha, ik ben al bijna niet meer besmettelijk gok ik
 
Was al een paar jaar terug. Allergische reactie op pijnboompitten. Gelukkig geen naweeen van gehad.
Enige rare wat ik heb dat sinds ik een bepaalde antibiotica heb gehad (in 2007) alle pepermunt naar zeep smaakt. Dat is nooit meer over gegaan. ???
Heb je ook al geprobeerd of alle zeep nu naar pepermunt smaakt? :D😘
 
Heb je ook al geprobeerd of alle zeep nu naar pepermunt smaakt? :D😘
Dat probeerde mijn hubbie laatst... stond onde de douche --> pakt tandeborste --> kijkt ie verbaasd ... wat is die tandpasta vloeibaar --> Was hij douchegel op zijn tandenborstel aan t doen :roflol:
t was wel blauwe douchegel "fresh" :D
 
Vandaag even de schade opgenomen na bijna 2 weken thuis zitten met corona...

Meting & weging:
Gewicht: 81.0kg (omlaag...)
Taille: 76.5-77cm (omhoog..)

Juist..natuurlijk geen zaken waar ik me meg druk om moet maken, maar het is wel kut natuurlijk:o
 
Ach het was toch al niets.
 
Hoe voel je je nu in het algemeen?
Kun je thuis eventueel niet wat doen qua training?
 
Back
Naar boven