XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heb vrij weinig te melden (vandaar dat ik amper meer op dbb online ben). ben aan het bulken en het gaat wel steady, trainen gaat laatste tijd wel kut, veel reps die ik faal of tijd te kort waardoor ik minder kan uitvoeren dan ik op de planning heb staan. dus wat dat betreft niet echt het gevoel dat kracht veel vooruit gaat. gelukkig blijf ik de compounds aan t begin van de training doen, dus het belangrijkste doe ik wel altijd maar ideaal is anders.


dank :)
Fuck, die extreme choco lijkt me echt hemels
was wel extreme choco maar zeker lekker!
Blauwe kokos 🤤
proefde de kokos amper :(
Potverdibbe die proef ik hier helemaal.
hoef niks meer op te sturen dus:grinny:
Leuk om weer eens in je log te kijken, nog plannen vanavond?
same old
Die doos donuts met poeder verorberen 🤩
beetje poedersuiker voor die extra kcals :lick:
 
Laatst bewerkt:
Oeh donutssssss 😍❤️
 
21/11/20 - FB schema - week 11 dag 3
assisted chin-up machine

skipped

pin squat
1x5x20
1x5x30
1x3x40 @80%
1x2x40
1x2x40

ging heel vlot!

benchpress 1 sec paused
1x5x20
1x5x32,5 @87%
1x5x32,5
1x5x32,5

heb ruim een maand op dit gewicht gezeten (deload gehad + minder reps) en nu kan ik eindelijk zeggen dat dit gewicht is gelukt zonder t&g dus ik ben blij :D

romanian deadlift ipv conventional rack pull
1x6x30
3x6x50 met straps

heb de rack pull sinds vorige week vervangen omdat het me veel tijd kostte qua laden en ik het ook echt een kutoefening vind. weer even terug naar de RDLs :)

unilateral leg extension
1x10x20
2x10x30 zonder rust
1x6x30 en toen was de tijd al weer om :o

abdominal crunch machine
skipped

trainingstijd: 50 min

was een goede training dus logwaardig voor mij :p
gisteren ook het goede nieuws gekregen dat ik mijn tentamen & scriptie heb gehaald dus dat betekent geen herkansingen in de kerstvakantie dit jaar :cheer:

edit: ohja, ben gestopt met het stretchen omdat ik dat normaal dus na het trainen in de sportschool deed en ik daar nu niet meer aan toe kom (en ik te lui ben om dit thuis te doen, evenals abs). dus spagaat voor het einde van het jaar gaat me niet meer lukken :p
 
Laatst bewerkt:
Ongelooflijk laat maar in, of moet ik in juni 2021 terugkomen:knipoog:
 
gisteren ook het goede nieuws gekregen dat ik mijn tentamen & scriptie heb gehaald dus dat betekent geen herkansingen in de kerstvakantie dit jaar
Congrats! Lekker gevoel dat je geen herkansingen hebt!
 
Gefeliciteerd met je scriptie. Dat is maar mooi gehaald :)
 
:roflol: nee hoor m’n toestemming heb je, welkom!dank! is de eerste keer in jaren dus is vooral een raar gevoel voor mij hhaha :roflol:dankjewel :D het einde van de bachelor is in zicht!
Ga je nog een master doen? Kun je zelf aas brouwen... of designer drugs
 
Ga je nog een master doen? Kun je zelf aas brouwen... of designer drugs
ga waarschijnlijk de master farmacie doen om apotheker te worden. de master drug innovation had inderdaad ook gekund maar het spreekt me totaal niet aan om in het lab te staan en/of onderzoek te doen :p
 
23/11/20 - FB schema - week 12 dag 1

chin-up negatives

skipped

squat
1x5x20
1x5x30
1x2x40
1x2x40
1x3x51 (met belt) (PR)
1x3x48,5 “”
1x3x48,5 “”

m’n 1RM was in september 50kg en daar ben ik dus overheen nu. diepte alle reps ook goed. form kan beter maar zeker niet ontevreden :D

bench 3 sec paused
1x5x20
1x4x27,5 @73%
1x4x27,5
1x4x27,5

ezpz :D

barbell hipthrust
2x12x50 3 sec hold + hipcircle band
1x10x50 3 sec hold + hipcircle band
+ 30x hip abduction met hipcircle band

had weinig tijd, dus niet meer geladen, daarom ook band gebruikt en maar met hold gedaan

V grip cable row
skipped

abdominal crunch machine
skipped

trainingstijd: 50 min

rip alles in 1 uur willen doen :emo:
 
ga waarschijnlijk de master farmacie doen om apotheker te worden. de master drug innovation had inderdaad ook gekund maar het spreekt me totaal niet aan om in het lab te staan en/of onderzoek te doen :p
Ieder zijn ding. Zolang je maar uit de opiumkast blijft 😂

Mooi beroep hoor. Goed bezig. (Bij nader inzien treinziek de laatste opmerking terug want ik zou we eens voor simp kunnen worden aangezien 😉)
 
:cheer:

Congrats on de PR babe! I'm proud! :heart:

Nog even en je kunt mij squatten :eyebrow:
 
Mooi pr!!🎊
 
Ieder zijn ding. Zolang je maar uit de opiumkast blijft 😂

Mooi beroep hoor. Goed bezig. (Bij nader inzien treinziek de laatste opmerking terug want ik zou we eens voor simp kunnen worden aangezien 😉)
Heeft het toch meer impact op je gehad dan je voorheen aangaf. Altijd mooi om te zien wanneer mensen zeggen dat ze er niks van aantrekken en dan vervolgens een hele monoloog eruit spitten of butthurt blijven zoals jij:treuren::roflol:

Pas maar op: straks word je nog zo onzeker als ik en moet je het compenseren met Chinese chemicaliën die je in kutje spuit.
 
Back
Naar boven