XXL Nutrition

Sparks log, do you even lift bro? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

's Ochtends is een Botb-OHP blijkbaar net wat minder zwaar. :D

Maar 85 kg is een mooi lange termijn doel, zeker voor Sparks79 en stiekem hoop ik er ook een beetje op voor mezelf.
Op ohp is dat zomaar nog een heeeeel eind weg voor mij. +30....Bor haal ik die al wel.
 
Nog even hardlooptraining. 8 intervals van 30s in verder een rustige 40 minuten. Beetje zone 4, veel zone1. Goed om te herstellen.

Morgen nog een hersteltraining. Dinsdag weer wat meer volume maken in de gym
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Wu: fietsen

incline bp:
3x8x65

assisted pullups
3x5xbw-5

rdl
5x5x105

seated db ohp
10-9-7-5-6 x 22

bp 1ct paused
3x8x65 (laatste fail, toch beetje moe na ohp)
11x50
10x40

Hyperextension
3x12xbw+20

db curl
3x10x14

weighted crunch
20-15-14xbw+15

cooldown; fietsen
 
Gisteren 9km gerend met intervals. Vandaag naar de gym.

Wu: fietsen

voelde me niet echt top, dus beetje rustig aan gedaan. Het viel zwaar, maar mijn best gedaan volgende keer beter

bp:
5x5x75 (moet eigenlijk 77,5 zijn maar geen spot en slappe dag)

sq
5x5x130

standing calf raises
3x10x137,5

bor
5x5x85

facepulls
3x10x48

Two point planks (diagonaal)
2x90s

planks
2x120s

pushups
21-14-12 pfffff

Skullcrushers
3x10x35

cooldown
Fietsen.
 
Gisteren 9km gerend met intervals. Vandaag naar de gym.

sq
5x5x130
Nice!

Hoe snel doe je die 9k en hoe snel die intervallen, als ik meedoe met intervallen dan kan ik de dag erna amper trainen, laat staan zwaar squatten?
 
Nice!

Hoe snel doe je die 9k en hoe snel die intervallen, als ik meedoe met intervallen dan kan ik de dag erna amper trainen, laat staan zwaar squatten?
De 9k in totaal in 52 minuten ofzo. Intervals zijn ongeveer 4:00/km of ietsje sneller in dit geval. Dit waren er 8 van 1 minuut boven drempel. De rest was easy of hersteltempo.

Merk wel dat ik sneller word. Morgen rustig loopje herstel. Zondag is pittiger met sprints/strides/steigerungen. De Stryd helpt mij enorm om niet te hard te lopen trouwens.

130 kilo squatten is voor mij niet enorm zwaar. 140 moet ook lukken. Maar probeer de belasting iets te beperken.
 
De 9k in totaal in 52 minuten ofzo. Intervals zijn ongeveer 4:00/km of ietsje sneller in dit geval. Dit waren er 8 van 1 minuut boven drempel. De rest was easy of hersteltempo.
Ik deed een 10k in 53 minuten en tijdens de versnellingen wilde ik het niet afleggen tegen een loopmaatje (die beter en sneller is) en heb ik met volgens GPS meerdere keren een piek boven de 16km/u gehad, daarna terugdribbelen naar de rest.

Misschien ook eens naar versnellingen van 1 minuut, of de laatste km wat sneller en dat uitbouwen oid kijken.
 
Ik deed een 10k in 53 minuten en tijdens de versnellingen wilde ik het niet afleggen tegen een loopmaatje (die beter en sneller is) en heb ik met volgens GPS meerdere keren een piek boven de 16km/u gehad, daarna terugdribbelen naar de rest.

Misschien ook eens naar versnellingen van 1 minuut, of de laatste km wat sneller en dat uitbouwen oid kijken.
Mijn schema bevat best lange warmup en cooling down in zones 2 en 1. Belasting is lager dan ik voor mijzelf zou bedenken. Maar ik maak progressie.

Volgende week blokken trainen geloof ik, drie blokken van 5m op cp. die ga ik dan wel wat harder lopen, de cooling down en andere easy runs zorgen voor beter herstel dan ik dacht. Ook van krachttraining.
 
Gisteren 9km gerend met intervals. Vandaag naar de gym.

Wu: fietsen

voelde me niet echt top, dus beetje rustig aan gedaan. Het viel zwaar, maar mijn best gedaan volgende keer beter

bp:
5x5x75 (moet eigenlijk 77,5 zijn maar geen spot en slappe dag)

sq
5x5x130

standing calf raises
3x10x137,5

bor
5x5x85

facepulls
3x10x48

Two point planks (diagonaal)
2x90s

planks
2x120s

pushups
21-14-12 pfffff

Skullcrushers
3x10x35

cooldown
Fietsen.
Goeie squat en bor!
 
Mijn schema bevat best lange warmup en cooling down in zones 2 en 1. Belasting is lager dan ik voor mijzelf zou bedenken. Maar ik maak progressie.

Volgende week blokken trainen geloof ik, drie blokken van 5m op cp. die ga ik dan wel wat harder lopen, de cooling down en andere easy runs zorgen voor beter herstel dan ik dacht. Ook van krachttraining.
Ik laat me (te) makkelijk verleiden om gewoon mee te doen en meestal voelt het prima tijdens het lopen zelf. Al valt sneller dan 5 min/km toch tegen na een LB dag en heb ik toen niet doorgedrukt.

Jouw trainingen geven me wel wat ideeën hoe ik meer kan doen dan alleen maar langzaam lopen, maar zonder mezelf zo hard te pushen dat de krachttraining in gevaar komt.
 
Ik laat me (te) makkelijk verleiden om gewoon mee te doen en meestal voelt het prima tijdens het lopen zelf. Al valt sneller dan 5 min/km toch tegen na een LB dag en heb ik toen niet doorgedrukt.

Jouw trainingen geven me wel wat ideeën hoe ik meer kan doen dan alleen maar langzaam lopen, maar zonder mezelf zo hard te pushen dat de krachttraining in gevaar komt.
Koop een Stryd en een horloge dat ermee Kan omgaan. Dan heb je een trainer aan je pols. Mooie is dat die ziet wat jouw niveau is en je zo laat trainen dat je belasting optimaal is.

Heb het heus wel eens zwaar. Maar dit helpt enorm.

grofweg 4 loopjes per week. 1 easy, 1long, 1 strides/sprints , 1 workout met intervals of blokjes, soms ook een wat langere subthreshold. Werkt volgens het idee 80%(zone 1-2) slow. 20% snel (zone 4-5) En maar soms in zone 3.
 
Gisteren 8km gelopen in 52 minuten. Rustig aan wordt steeds een beetje sneller.

Vanochtend trainen.

cgbp (want rack bezet gvd)
5x5x70 easy

sq
5x5x130

ohp
55x3 (kolere, dat viel tegen, de cgbp zat er nog in, volgende keer beter)
52,5x4
50x5x3

Dl
1x5x132,5 (en een shitload aan we sets)

hanging leg raises
19-16-15

lat pulldown
3x8x78

cable crossover
10-9-8x35

bb curl
7-6-6x40

cooldown: fietsen

Lekkere training wel. Ohp na een bp variant is toch wel pittig. Normaal is de cgbp ook niet zo makkelijk als nu.... verder ging het prima.
 
Ohp na een bp variant is toch wel pittig.
Vind ik ook niet leuk op te doen, na CGBP zijn schouders/triceps al zo vermoeid dat OHP nog vervelender is dan het normaal al is
 
Vind ik ook niet leuk op te doen, na CGBP zijn schouders/triceps al zo vermoeid dat OHP nog vervelender is dan het normaal al is
Had ik me even in vergist. 3x55 was even de max en daarna was het aardig op. Volgende keer weer eerst ohp als het rack vrij is. En wat zwaarder trainen met de seated db ohp, gaat vast wel helpen.
 
Back
Naar boven