Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • heerlijk doorgezakt bij vrijmibo om proeftijd te vieren, nu naar huis, maandag avb RaceRookie ff in de pocket en dan de buuurt onveilig maken!
     
    Gister tijdens mijn vrije dag viel er een doos kapot in het magazijn van PostNL. Van 200 containers viel toevallig die doos kapot. Zaten toevallig semi-pistolen in. Surinaamse collega dacht dat het speelgoed was, bleek real te zijn. Politie kwam ze ophalen
     
    Dan wordt het in ieder geval een "dad bod" met sterke gezonde schouders!

    Welke oefeningen deed je?
    Lying face pulls vind ik echt top voor rotator cuff. Shoulder dislocations kreeg ik ook als tip voor mobiliteit. Ik gebruik een foam roller en dynamische stretches (o.a. athlean x filmpjes) voor m'n thorasic spine.

    Maar ook veel alledaagse dingen, aangezien dat de oorzaak van het probleem is. Ik zit zo min mogelijk. Ik heb jarenlang achter computers gezeten (diehard gamen) waardoor m'n houding ruk is (halve quasimodo). Zelfde als staand naar je telefoon kijken (kromme nek). Ik heb dit mijzelf afgeleerd en dat alleen al geeft veel verbetering.
     
    Gister tijdens mijn vrije dag viel er een doos kapot in het magazijn van PostNL. Van 200 containers viel toevallig die doos kapot. Zaten toevallig semi-pistolen in. Surinaamse collega dacht dat het speelgoed was, bleek real te zijn. Politie kwam ze ophalen

    Wow spannend
     
    Na 11 jaar motorrijden toch maar eens besloten om voor de auto te gaan.
    20201127_195733.jpg
     
    Mondkapje heeft 1 voordeel. Hoef niet meer heledag te fake lachen naar klanten
     
    pff nog een week en dan eindelijk van die kutauto af ,had als boodschappenauto zo'n Suzuki Alto ,ziet er van buiten nog goed uit ,de witte lak is ook nog o.k ,maar motorisch echt een gare bak ,ik heb Achmed 5 tientjes gegeven om er voor te zorgen dat hij tenminste nog 2 weken zonder stil te vallen rondjes rond de kerk kan maken ,die chick was gelijk verliefd op de auto en trapte er met open ogen in ,ze was ook zo lang ,leek wel 2 mtr ,niet normaal ,en heerlijk goedgelovig ,natuurlijk de jackpot gevraagd en gekregen ,
    een van ons heeft een mooie kerst en de ander een wat minder leuke :burns:
     
    pff nog een week en dan eindelijk van die kutauto af ,had als boodschappenauto zo'n Suzuki Alto ,ziet er van buiten nog goed uit ,de witte lak is ook nog o.k ,maar motorisch echt een gare bak ,ik heb Achmed 5 tientjes gegeven om er voor te zorgen dat hij tenminste nog 2 weken zonder stil te vallen rondjes rond de kerk kan maken ,die chick was gelijk verliefd op de auto en trapte er met open ogen in ,ze was ook zo lang ,leek wel 2 mtr ,niet normaal ,en heerlijk goedgelovig ,natuurlijk de jackpot gevraagd en gekregen ,
    een van ons heeft een mooie kerst en de ander een wat minder leuke :burns:
    Flinke kutstreek :(


    Ach ja fijne kerst :D
     
    Je mag bijna de heeft van de gevaarherkenningsvragen fouten hebben? :haar:
    Gevaarherkenning is simpel maar kan ook echt heel kut zijn. Je kan kiezen tussen 'remmen', 'gas los' en 'niets doen'.

    In sommige situaties weet je niet wanneer ze nou willen dat je moet 'remmen' of 'gas los' moet laten. Vanuit mijn ervaring als motorrijder is het in bijna alle situaties 'hop hop gas erop'. Maarja dat is dus fout :D.
     
    Hier een paar random situaties:

    1.
    Screenshot_20201128-082443_Chrome.jpg


    2.
    Screenshot_20201128-082918_Chrome.jpg


    3.
    Screenshot_20201128-083004_Chrome.jpg


    4.
    Screenshot_20201128-083504_Chrome.jpg


    Ik ben wel benieuwd naar jullie keuzes. Ik plaats straks wel de antwoorden.
     
    Laatst bewerkt:
    Laatst bewerkt:
    1 en 4 remmen. 2 en 3 gas los.

    1 is wel twijfel
     
    Ja, dat.
    Niet best als je bij de laatste twee wat anders invult
    Nou het is gewoon het enige zinnige antwoord, niets doen is nooit de beste oplossing in een auto tenzij je stilstaat en voordat je eventueel zou gaan remmen moet je toch eerst je gas loslaten. Ja, het is vroeg, maar ik ben wakker. ;)
     
    pff nog een week en dan eindelijk van die kutauto af ,had als boodschappenauto zo'n Suzuki Alto ,ziet er van buiten nog goed uit ,de witte lak is ook nog o.k ,maar motorisch echt een gare bak ,ik heb Achmed 5 tientjes gegeven om er voor te zorgen dat hij tenminste nog 2 weken zonder stil te vallen rondjes rond de kerk kan maken ,die chick was gelijk verliefd op de auto en trapte er met open ogen in ,ze was ook zo lang ,leek wel 2 mtr ,niet normaal ,en heerlijk goedgelovig ,natuurlijk de jackpot gevraagd en gekregen ,
    een van ons heeft een mooie kerst en de ander een wat minder leuke :burns:
    Jezus wat een kut streek. Is ze genaaid zonder te hebben genoten.... had overigens niet verwacht dat er anno 2020 nog van die naïeve tutjes zouden bestaan.... 😉
     
    Back
    Naar boven