Fitness Seller

delete (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oke, dan haal ik alle whey proteine behalve die van in de ochtend eruit.
 
Let er wel op als Je aan wil komen dat je wel de kcal moet vervangen met andere kcal kh of vet.
 
Let er wel op als Je aan wil komen dat je wel de kcal moet vervangen met andere kcal kh of vet.
Indd, ik heb het aangepast maar ga het tijdelijk op dit houden.
Onderhoud is 3300

Dit is 3600 dus een beetje "lean bulken"
Bedankt :)

1606256504395.png
 
Ik zou toch de eiwitten wat verminderen. 280 gr op 80 kg is wel erg hoog. 160-200 gr is zat.
Voeg groente en fruit toe. Dat mist.
 
Ben je nu ook anders gaan trainen, minder?
 
Ik zou toch de eiwitten wat verminderen. 280 gr op 80 kg is wel erg hoog. 160-200 gr is zat.
Voeg groente en fruit toe. Dat mist.

Ja ik moet mijn schema eens herzien want ik haal het toch niet. Heb geen enkele dag deze week mijn voeding behaalt. Is mijn 2de week in 4 ploegen (dus 3 ploegen + weekends: 7 dagen werken 2 dagen pauze)

Doet erg moeilijk met mijn bioritme en voeding

Ben je nu ook anders gaan trainen, minder?

Ja de fitness is hier toe dus ik train vooral op lichaamsgewicht.

Hier is mijn trainingslog met de resultaten. Dat is wel nog op mijn 300+ proteïnes per dag en minder koolhydraten.

 
Laatst bewerkt:
Post eens hoe je nu eet met je ploegen dan. Misschien kunnen we wat gerichter tips geven.
Wat doet je gewicht nu?
 
Post eens hoe je nu eet met je ploegen dan. Misschien kunnen we wat gerichter tips geven.
Wat doet je gewicht nu?

Ik ga het schema proberen volgen enkel:
Aantal boterhammen en charcuterie terugbrengen naar 6 ipv 8. Die WP in de ochtend eruithalen.

Proteines en supps zijn consistent. Soms lukken de carbs havermout en bananen nog. Soms niet. Mijn dextrose wel altijd.

Na de training is het vaak al 12u. Dan eet in het middagmaal. Vervolgens neem ik de eieren en het vlees mee naar het werk. De maaltijd van 11:45 word na 13u40 verplaatst.

De maaltijd ( 2de maal eieren & vlees) na mijn werk komt er meestal niet meer van. Geen eetlust. Maar in de vorige ploeg (de nacht) lukte dit prima.

Mijn skyr geelvintonijn en kiwis passen wel nog in het schema.

Conclusie:
Ik mis nu dagelijks de 330 calorieen & 28g proteïnes in de avond.

En soms 400 calorieën (waarvan 10g proteines in de ochtend).

Denk dat het weer een kwestie van gewoon worden en force feeding word. Heb het in het verleden altijd al enorm moeilijk gevonden om aan te komen. Komt wel goed ;)
 
Wat doet je gewicht?
Schrijf alles even in een lijstje
lijstje welke tijd wat en hoeveel.
Neem 50 gr nootjes erbij of pak een snickers oid.
Als de rest van de voeding oké is kan dat prima.
 
Gewicht8281-17980
BF1614-213?
Vet13,1211,34-1,7810,27?
VVM68,8869,660,7868,73?

Maand 1 2 3 en nu is begin maand 4 80 kg. Vetpercentage schat ik nogsteeds 13. Gewicht wel 80. Schommelt soms tussen 79,5 s'ochtends
En 81.5 of 82 later op de dag. (82 heb ik deze week nog niet gezien)

Neem 50 gr nootjes erbij of pak een snickers oid.
Als de rest van de voeding oké is kan dat prima.
Zal ik proberen, wel eerst even mijn schema proberen behalen aangezien het in de nacht wel lukt ;). At wel nog teveel proteines toen.

Bedankt voor de tips.
 
Dus je valt nu 1 kg per maand af terwijl je aan wil komen??
 
Ik ben op het werk dus kan je geen nauwkeurige schatting geven. Maar mijn onderhoud is rond de 3400. De laatste dagen (sinds woensdag) at ik maximaal 3300. Soms maar 2900.

Dus als ik zo verder ga zal ik als we 50 50 nemen behaal ik dagelijks 3100. Wat neerkomt op dagelijks 300 tekort.

Zie net dat ik de waarde van mijn bruin brood niet aangepast hebt.. zijn nog die van 6 sneden.

Het nieuwe schema zou ong.
Oud: 3633
- WP In de ochtend.
= - 100
+ de correcte waarde van bruin brood
= + 166

= 3700 kcal.

300 boven onderhoud.
Wat ik goed vind voor een lean bulk, toch?
 
Waarom eet je niet wat meer vetten? zeker als je het zo moeilijk hebt. Je middagmaaltijd durf ik te wedden dat je lang geen 30 gram vetten gaat halen....
Waarom zo moeilijk doen als je het niet redt? waarom zoveel aan tonijn en eiwitten als je ook gewoon simpelweg een wrap met kip oid kan nemen.
Als jij je kcal niet haalt moet ej oplossingen bedenken om het wel te halen.
6 boterhammen wegeten met mager beleg is lastiger dan bijvoorbeeld 3 grote wraps met zalm en roomkaas, of met pindakaas en kip (eventueel ananas). Of een paar krentebollen met boter en kaas. Als je het niet red denk dan in makkelijkere oplossingen.
Zo ook kan je prima 3 boterhammen met pindakaas doen en 3 met kip.

Waarom in godsnaam tonijn bij je havermout en skyrr als ontbijt.
Neem gewoon 300 gr skyrr en havermout en gooi er een handje noten door. Beter weg te eten en nog lekker ook. Je kan ook ipv havermout muesli nemen. In de avond ook. tonijn om 23:15.. vind je dat echt lekker met skyrr? gooi er wat havermout door of neem gewoon wat meer skyrr of gooi wat eiwit en fruit door je skyrr.

Hoe ben je op je schema gekomen? puur omdat je veel eiwitten wilde hebben? Want je kan ook prima lekker eten en wat andere dingen eten om een leanbulk te doen. Zelfs in een cut kan je ook gewoon een pizza eten. Mits je het erin fit.
Je kan ook zelf een basisbodem nemen en daar je eigen ingredienten opdoen. Heb je het zelf in de hand. Je hebt dan zo een pizza van 800-1000 kcal in elkaar als je er ook eens wat kaas opdoet etc. Dan hoef je niet te forcefeeden. Clean bulk betekend alleen maar een klein overschot boven je onderhoud. En als jij je eiwitten en vetten red en gezond eet met groente en fruit er ook in dan kan je best een piza of wat friet oid een keer erbij eten. Een paar handjes noten, een keer een reepje chocolade of een keer een lekker toetje. ;)
lean bulk betekend niet alles alleen maar clean wegstouwen. ;)
 
Delete
 
Laatst bewerkt:
Je bent er zelf bij he!
Gaat t te snel dan kan je altijd minder eten of meer cardio doen ;)

Maar kuren zonder nakuur?
Beetje onervaren begonnen?

Wat gedaan is is gedaan.

Probeer je doel duidelijk te krijgen en begin.
Uitstellen zal niets veranderen;)
 
delete
 
Laatst bewerkt:
Je hebt een fout gemaakt.
Boeien iedereen maakt fouten en de een maakt er een paar kleine en de ander wat grotere. Je hebt er van geleerd :)

Gewoon rustig beginnen en kijken wat haalbaar is. Fysiek en mentaal. T hoort allemaal bij elkaar.

Dus heel veel succes!!
 
Back
Naar boven