MuscleMeat

D.A.W. log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thanx bro!

Wat kan je winnen met zo een wedstrijd... een plastic beker meer niet ;)
 

Bijlagen

  • IMG_1606.PNG
    IMG_1606.PNG
    728,8 KB · Weergaven: 81
Eer en roem :P
Mooie bevestiging dat je goed bezig bent. Top :thumb:
Ik dacht mss de top 3 een plaatsing naar een iets hogere klasse of zoiets (ben er niet heel bekend mee :p)
Maar idd een leuke mooie bevestiging.
 
Eer en roem :P
Mooie bevestiging dat je goed bezig bent. Top :thumb:
Dank je Neet ben er ook heel blij mee

Ik dacht mss de top 3 een plaatsing naar een iets hogere klasse of zoiets (ben er niet heel bekend mee :p)
Maar idd een leuke mooie bevestiging.
Ok ok no stress bro. jij bent als een van de weinige forumleden een beetje op de hoogte van mijn privé situatie dus dacht dat je sarcastisch was
 
Dank je Neet ben er ook heel blij mee


Ok ok no stress bro. jij bent als een van de weinige forumleden een beetje op de hoogte van mijn privé situatie dus dacht dat je sarcastisch was
ow, nee, was oprecht goed bedoeld, vind het een goede prestatie.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in alle jaren strongman, buiten dus ook plastic bekers, volgens mij 2x een pot whey en 1x 75 euro gewonnen (we zijn geen beste vrienden, maar ik moet zeggen dat Jimmy dat vroeger met zijn NSMB wel goed had geregeld, want dit was op sterkste man van Vlaanderen en ik was maar 3e). Volgens mij krijgt zelfs de Nederlands Kampioen powerliften alleen een medaille en Alex heeft met sterkste man van NL worden nooit meer gewonnen dan een barbeque of een tattoo bon....
 
Ben er weer, zat zonder internet en heb net weer signaal!

Deload week gedaan na Beresterk cup toen weer rustig opgebouwd. Zal later vanavond mijn trainingen loggen. Eerst persco kijken....

DAW
 
Weer een update vanaf mijn kant. Nog steeds actief. Tijdens de corona periode was er minder werk dus ik ben begonnen met een thuisstudie voedingsconsulent , heel gaaf om mee bezig te zijn. Toen de gym's eenmaal weer open gingen van sportschool gewisseld en ik wordt nu gecoacht door 2 voudig IFBB Wereld kampioen en 4 voudig Europees kampioen Guiseppe "de meester" Deiana Te Enschede. Mooie rustige sportschool. Zeer huiselijke sfeer. Voelde me er direct thuis. Sinds vorige week heb ik ook een trainingspartner gevonden. FF wennen voor mij maar het is een goede kerel en we liggen elkaar goed.

IMG_3686.JPG


Draai nu sinds een week of acht een bodybuild schema, eerst vier keer per week nu vijf keer per week, rustdagen zijn woensdag en zondag. Na de zomervakantie (mits ik goed blijf herstellen) ga ik drie dagen trainen 1 dag rust weer drie dagen trainen doen. Elke acht dagen elke spiergroep twee keer.

Fysiek update: ontspannen, morgens vroeg na een rustdag.

IMG_3809.JPG
IMG_3819.JPG
IMG_3829.JPG
IMG_3839.JPG


Aangespannen: Ik moet nodig eens gaan leren poseren...

IMG_3849.JPG
IMG_3859.JPG
IMG_3871.JPG
IMG_3879.JPG


Voeding: na twee weken vakantie begin van de maand, met bbq en bier, nu weer on point. Energie 2400-2500 Kcal, Eiwit 180 gr, vet 60 gr en ongeveer 240 gr koolhydraten. 5 keer krachttraining en 8-10 keer een half uur op de MTB (naar de sportschool en weer terug) en elke dag gemiddeld een uur wandelen met de hond. Geen "ik wil zo hard mogelijk op de MTB gaan" of ik ga mijn tijd verbeteren of MTB trails meer, maar alles op een rustige stand.

DAW
 
Laatst bewerkt:
Training van vanmorgen:

(2) Borst en biceps + buik.

Warm up> easy station : chin ups, 3 setjes 12 herhalingen 20 kg.

Bench press : 5 setjes 12,8,4,2,1 reps 65,70,75,80,85 kg.
DB fly's : 3 setjes 15 herhalingen 2 x 10 kg, 1 x 12,5 kg.
Opdruksteun : 3 setjes 12 herhalingen, geen tegengewicht.
DB Deiana fly's : 3 setjes 12 herhalingen 10 kg . Next = 5 kg en op correcte vorm focussen.

BB Reversed bicep curl : 3 setjes 12 herhalingen 8 kg.
BB bicep curl : 3 setjes 12 herhalingen 8 kg.

Buik Schuine bank : 3 setjes 12 herhalingen +10 kg schijf. 2 x 12, 1 x 9 herhalingen.

Deze week 5 keer wezen trainen. Weekdoel gehaald :)

IMG_3917.PNG


Morgen een welverdiende rustdag en voor maandag staan de rug en triceps + buik op het programma.
Een fijn weekeind gewenst! En wees lief voor jezelf.

DAW
 
Laatst bewerkt:
Dat was een tijd geleden :)
Succes met de nieuwe doelen.
 
Thanx Neet,

Even geleden idd maar niet stil gezeten ;)
Vanaf half januari tot half half juni 6 kg eraf gekregen door goed op mijn voeding te letten en natuurlijk veel op de fiets zitten.
Eind Mei thuis weer met gewichten gaan stoeien en daarna weer naar de gym. +2 a 3 kg tot nu toe (van de rebound)
Kan nu thuis tot 150 kg aan gewicht compound oefeningen doen en dumbbell's vullen tot +_20 kg p/s dus ben helemaal klaar voor een nieuwe lockdown, nu hopen dat die er niet komt!
 
Weer een update vanaf mijn kant. Nog steeds actief. Tijdens de corona periode was er minder werk dus ik ben begonnen met een thuisstudie voedingsconsulent , heel gaaf om mee bezig te zijn. Toen de gym's eenmaal weer open gingen van sportschool gewisseld en ik wordt nu gecoacht door 2 voudig IFBB Wereld kampioen en 4 voudig Europees kampioen Guiseppe "de meester" Deiana Te Enschede. Mooie rustige sportschool. Zeer huiselijke sfeer. Voelde me er direct thuis. Sinds vorige week heb ik ook een trainingspartner gevonden. FF wennen voor mij maar het is een goede kerel en we liggen elkaar goed.

Bekijk bijlage 533244

Draai nu sinds een week of acht een bodybuild schema, eerst vier keer per week nu vijf keer per week, rustdagen zijn woensdag en zondag. Na de zomervakantie (mits ik goed blijf herstellen) ga ik drie dagen trainen 1 dag rust weer drie dagen trainen doen. Elke acht dagen elke spiergroep twee keer.

Fysiek update: ontspannen, morgens vroeg na een rustdag.

Bekijk bijlage 533246 Bekijk bijlage 533247 Bekijk bijlage 533248 Bekijk bijlage 533249

Aangespannen: Ik moet nodig eens gaan leren poseren...

Bekijk bijlage 533250 Bekijk bijlage 533251 Bekijk bijlage 533252 Bekijk bijlage 533253

Voeding: na twee weken vakantie begin van de maand, met bbq en bier, nu weer on point. Energie 2400-2500 Kcal, Eiwit 180 gr, vet 60 gr en ongeveer 240 gr koolhydraten. 5 keer krachttraining en 8-10 keer een half uur op de MTB (naar de sportschool en weer terug) en elke dag gemiddeld een uur wandelen met de hond. Geen "ik wil zo hard mogelijk op de MTB gaan" of ik ga mijn tijd verbeteren of MTB trails meer, maar alles op een rustige stand.

DAW
Baardroei staat je wel goed, ben het zelf ook aan het laten groeien maar lijk meer op dr. Phil :fuu:.

Voor je bodybuil schema deed je toch meer powerliften, tevreden met de overstap?
 
chrash

Thanx Bro, baard groeien duurt lang zeg haha. Dr Phil zeg je... ow wacht alleen een snor lukt nu?
Had pas al een foto langs zien komen idd, bij een pretpark geloof ik.

Bodybuild schema bevalt goed, wilde ook die kant op na een tijdje powerliften. Ben wel weer terug bij beginner niveau en moet van elke oefening de techniek nog goed onder de knie krijgen maar met trainingspartner die me op mijn vorm wijst lukt dat verrassend snel merk ik. Daarbij loopt mijn coach ook regelmatig langs om correcties uit te delen of om wat informatie te geven. Tot nu toe heel blij met deze overstap.
 
chrash

Thanx Bro, baard groeien duurt lang zeg haha. Dr Phil zeg je... ow wacht alleen een snor lukt nu?
Had pas al een foto langs zien komen idd, bij een pretpark geloof ik.

Bodybuild schema bevalt goed, wilde ook die kant op na een tijdje powerliften. Ben wel weer terug bij beginner niveau en moet van elke oefening de techniek nog goed onder de knie krijgen maar met trainingspartner die me op mijn vorm wijst lukt dat verrassend snel merk ik. Daarbij loopt mijn coach ook regelmatig langs om correcties uit te delen of om wat informatie te geven. Tot nu toe heel blij met deze overstap.
Ja snor lukt wel maar de rest gaat niet mee :p
een beetje hulp en aanwijzingen helpt idd gigantisch goed bij BB, ben hier ook nog altijd naar een trainingspartner aan het zoeken maar de sport is hier zo goed als dood.
 
Coach, trainingspartner, schema's .... dat klinkt serieus allemaal.
 
Back
Naar boven