XXL Nutrition

Coach met open en eerlijke kuur ervaring (Arnhem) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wesleyb8

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2011
Berichten
2.280
Waardering
4.507
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Jooo lieve mensen,

Ik blijf het maar op de lange baan schuiven maar het is echt uitstel van executie dat ik vroeg of laat ga kuren. Wat me tegen houd is simpelweg een gebrek aan kennis en een backup plan bij eventuele shutdown of extreme moodswings(voor zover dat van toepassing zou zijn bij test only).

Om bovenstaande redenen zoek ik een coach die mij hierin super duidelijk en transparant kan begeleiden, wellicht tijdens de kuur ook met voeding/training.

Wie weet in omgeving Arnhem iemand die hiervoor geschikt is en de nodige referenties heeft opgebouwd. Wil niet de eerste beste Jannes die ooit een keer een kuur gedaan heeft :p
 
Ik weet dat wovano coaching heeft gehad van Jeffrey Latour in Apeldoorn (33 km van Arnhem).
 
Je hebt dit platform toch?

Rammen die grammen.

Kale knikker heb je toch al.
 
Inb4 "inmiddels in week 10 van de tweede blast" over 3 dagen
 
Inb4 "inmiddels in week 10 van de tweede blast" over 3 dagen
Als ik fotos post nadat ik daadwerkelijk gekuurd heb zullen we dan allemaal stoppen met dit soort kut opmerkingen maken ?
 
Je hebt dit platform toch?

Rammen die grammen.

Kale knikker heb je toch al.
Hahaha wat een heerlijke uitspraak , “grammen rammen”
 
Als ik fotos post nadat ik daadwerkelijk gekuurd heb zullen we dan allemaal stoppen met dit soort kut opmerkingen maken ?
Snel op de teentjes getrapt zeg
 
Je hebt toch geen coach nodig om een test only kuurtje van 400 of 500mg te doen? Kom op zeg

Of is coach een ander woord voor supplier?
Idd zo spannend is het allemaal niet.
 
Back
Naar boven