XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (53 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ben het ermee eens dat het niet veel meerwaarde heeft dit te proberen, zeker niet als het je moeite kost. De voordelen zijn m.i. ook gebaseerd op los zand (correct me I' m wrong).

    Maar niet uithouden? Denk dat er best situaties/gevallen denkbaar zijn. Leeftijd en AAS-gebruik hebben veel impact op libido. Ook zaken zoals stress/cortisol en een laag vetpercentage of gewoon zo druk zijn dat je hier helemaal niet mee bezig bent. Ik kan mij bijvoorbeeld nog wel een periode herinneren jaar of 7 geleden dat ik echt druk was (70 uur p/w werken/studeren en dagelijks sporten) en geleefd werd met ook nog eens een laag vetpercentage. Had toen het lidibo van een overledene. :o (Ik weet niet exact m'n test-level toen, maar hypogonadisme had ik denk ik niet. Voor aanvang van m'n eerste kuur eveneens, zat wel beneden de 10 toen.)

    Volgend mij hebben best wat mannen op leeftijd hier ook last van.
    Zou mij niet verbazen als dat steeds vaker al vrij jong begint. Bedoel, kijk eens naar jongeren met overgewicht. Een vrouwelijke vetverdeling komt steeds vaker bij jongens voor, en de trend dat jongeren steeds preuter worden (dat fluctueert altijd, maar toch) zal ook wel geen toeval zijn.
     
    “Hoeveel setjes moet je nog? 80 ofzo?
    - nee 78

    hoelang ben je nog bezig?
    - geen idee
    Hoezo weet je dat niet?

    alsof ik tijd bij hou :roflol:
    Als je maar een uurtje kan trainen is dat toch geen gekke vraag? Helemaal als jij onwijs lang net dat ene squat rek of de kabel (die waar je onderaan een kabel hebt, want daar zijn er ook vaak te weinig van) bezet houdt.
     
    Als je maar een uurtje kan trainen is dat toch geen gekke vraag? Helemaal als jij onwijs lang net dat ene squat rek of de kabel (die waar je onderaan een kabel hebt, want daar zijn er ook vaak te weinig van) bezet houdt.
    Hij stelt vier vragen waarvan er 2 overduidelijk nergens op slaan.
     
    ...
    Als je maar een uurtje kan trainen is dat toch geen gekke vraag? Helemaal als jij onwijs lang net dat ene squat rek of de kabel (die waar je onderaan een kabel hebt, want daar zijn er ook vaak te weinig van) bezet houdt.
    Hier bij Basic 90min maar verder geen toezicht op 😋
     
    Als je maar een uurtje kan trainen is dat toch geen gekke vraag? Helemaal als jij onwijs lang net dat ene squat rek of de kabel (die waar je onderaan een kabel hebt, want daar zijn er ook vaak te weinig van) bezet houdt.
    Lijkt mij ook een normale vraag.

    dreamy1 ipv een kut antwoord te geven, kan je toch ook ff normaal reageren...
     
    Zou mij niet verbazen als dat steeds vaker al vrij jong begint. Bedoel, kijk eens naar jongeren met overgewicht. Een vrouwelijke vetverdeling komt steeds vaker bij jongens voor, en de trend dat jongeren steeds preuter worden (dat fluctueert altijd, maar toch) zal ook wel geen toeval zijn.
    Nou, doe er wat aan zou ik zeggen.
     
    Lijkt mij ook een normale vraag.

    dreamy1 ipv een kut antwoord te geven, kan je toch ook ff normaal reageren...
    Omdat hij als een ongeduldige lul gedroeg gaf ik ook zulke antwoorden. Er was maar 1 flat bench dus ik begreep hem wel maar dan moetie op basic fit boos worden nie geirriteerd naar mij vragen stellen
     
    Als je maar een uurtje kan trainen is dat toch geen gekke vraag? Helemaal als jij onwijs lang net dat ene squat rek of de kabel (die waar je onderaan een kabel hebt, want daar zijn er ook vaak te weinig van) bezet houdt.
    Sorry.
     
    Omdat hij als een ongeduldige lul gedroeg gaf ik ook zulke antwoorden
    Beter zo veel mogelijk vriendelijk blijven, al is het maar om vooroordelen niet te bevestigen.
    ‘Tenzij het echt op belachelijke toon gevraagd was ofzo..
     
    “Hoeveel setjes moet je nog? 80 ofzo?
    - nee 78

    hoelang ben je nog bezig?
    - geen idee
    Hoezo weet je dat niet?

    alsof ik tijd bij hou :roflol:
    Als mensen zo doen ga ik meestal gewoon heel ongeduldig staan wachten en alvast spullen uitstallen, op één of andere manier komt er dan toch druk op te staan in ~2/3 gevallen
     
    Gelukkig vraagt zijn toekomstige baan niet om vriendelijkheid, geduld en deëscalatie.
    Ik maak van die dingen in de gym echt nooit mee :)
    in al die jaren nog nooit een woordwisseling gehad in de fitness, wel vaker de vraag of ik nog lang nodig had op de bench bv.
    toch een bepaald type volk dat altijd in de clinch ligt..
     
    Ik maak van die dingen in de gym echt nooit mee :)
    in al die jaren nog nooit een woordwisseling gehad in de fitness, wel vaker de vraag of ik nog lang nodig had op de bench bv.
    toch een bepaald type volk dat altijd in de clinch ligt..
    Chrash, je bent toch niet vergeten dat je een home gym hebt?
     
    Ik maak van die dingen in de gym echt nooit mee :)
    in al die jaren nog nooit een woordwisseling gehad in de fitness, wel vaker de vraag of ik nog lang nodig had op de bench bv.
    toch een bepaald type volk dat altijd in de clinch ligt..
    Het zal Aquaexplo ook niet overkomen. ;)

    komt door de babyface
     
    Ik maak van die dingen in de gym echt nooit mee :)
    in al die jaren nog nooit een woordwisseling gehad in de fitness, wel vaker de vraag of ik nog lang nodig had op de bench bv.
    toch een bepaald type volk dat altijd in de clinch ligt..
    En je weet wel beter dan het aan je dochter te vragen hoeveel sets ze nog moet :p
     
    Back
    Naar boven