XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Even los van pegging en wat dat over iemand zou zeggen, waarom zou je prostaat stimulatie niet eens willen proberen en bij voorbaat uitsluiten?
Heel fijn is dat niet.
 
Hahahahaa scherp!

Ja absoluut mee eens. Mooie woordkeuze. Denk dat het als vrouw ook meer voor de hand liggend is om nieuwsgierig te zijn naar de verschillende soorten orgasmes (want hé, prostaat, daar gaat het hier over toch?).
Maargoed, ik ben weg uit dit topic.
Waarom is anale stimulatie bij een vrouw wel redelijk geaccepteerd, maar bij hetero mannen niet?
 
Waarom is anale stimulatie bij een vrouw wel redelijk geaccepteerd, maar bij hetero mannen niet?
'Ego'-dingetje denk ik? Ben ook wel benieuwd eigenlijk.
 
Vinger op je prostaat is godlike, next level jizzing. Mensen die dit niet doen want homo bla bla je gaat de kist in als een preutse ecto

gr

On point 👌
 
Ik snap niet waarom mensen hier misbruik van zouden willen maken. Ik het dan zo lastig om even zo'n ding op te zetten wanneer je de supermarkt binnengaat. Niets eens voor jezelf, maar voor een ander.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Omdat het niet bewezen is dat het werkt?
Daar verschillen de meningen over, er zijn genoeg onderzoeken die aantonen dat het wel een groot deel van de aerosolen tegenhoudt en genoeg virologen die er wel achter staan.

Maar ik ben inderdaad ook niet overtuigd (en ik ben geen expert, dus kan er weinig over zeggen), maar als het zoals nu verplicht is, zie ik niet in waarom je nu nog recalcitrant zou weigeren.
 
Niets eens voor jezelf, maar voor een ander.
Ik heb geen covid dus wat doet het mondkapje dan?

zie ik niet in waarom je nu nog recalcitrant zou weigeren.
Niemand kan mij verplichten een masker op te doen of te knielen of al dat soort cuck shit. Heb ook niks te verliezen en weet meer dan 700 manieren om iemand om te leggen met m'n blote handen dus ze mogen het proberen.

Welke zijn enkel naar niet-medische mondkapjes? Worden hier en daar nog wat gemixt.
 
Ik heb geen covid dus wat doet het mondkapje dan?
Not sure if serieus. :P

Als je 100% zeker weet dat je geen Covid hebt, heb je m.i. een goede reden, maar hoe weet je dit?
Niemand kan mij verplichten een masker op te doen of te knielen of al dat soort cuck shit. Heb ook niks te verliezen en weet meer dan 700 manieren om iemand om te leggen met m'n blote handen dus ze mogen het proberen.
Volgens mij kan de overheid dit nu wel, maar doe het dan gewoon om gezeik in de supermarkt te voorkomen. Die winkelmedewerkers kunnen er ook niets aan doen. Ik kreeg laatst ook een flesje wijn niet meer mee omdat het 8 uur was geweest. Deal with it, krijg je niets van .
Welke zijn enkel naar niet-medische mondkapjes? Worden hier en daar nog wat gemixt.
Geen idee , ik heb echt niet de tijd gehad die onderzoeken door te lezen. Ik weet er eerlijk gezegd ook te weinig van af om iets over te kunnen zeggen. Ik weet enkel dat het bewijs groeit en steeds meer virologen en wetenschappers het nut onderschrijven. Sinds dat het wettelijk verplicht is op bepaalde locaties, is voor mij de kous af. Ik ondervind er immers niet echt veel nadeel van en die dingen kosten een paar cent.
 
Laatst bewerkt:
Als je 100% zeker weet dat je geen Covid hebt, heb je m.i. een goede reden, maar hoe weet je dit?
Geen symptomen en geen sociaal contact. Dan zou het subklinisch/asymptomatisch zijn, wat niet verspreid.

Volgens mij kan de overheid dit nu wel, maar doe het dan gewoon om gezeik in de supermarkt te voorkomen. Die winkelmedewerkers kunnen er ook niets aan doen. Ik kreeg laatst ook een flesje wijn niet meer mee omdat het 8 uur was geweest. Deal with it, krijg je niets van .
Ik heb geen probleem met winkelmedewerkers. Overheid kan beboeten maar daar houd het op. Ik ga geen winkels meer in dus er is geen probleem.
 
Back
Naar boven