Fitness Seller

Naturel Wedstrijd Doel om Gemotiveerd te blijven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kastel

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2004
Berichten
294
Waardering
26
Lengte
1m72
Massa
73kg
Hey allemaal,

Mijn droom was nooit om op een podium te poseren, versta me niet verkeerd; ik heb enorm veel respect voor bodybuilders (of ze naturel zijn om niet, ieder zijn keuze).

Iedereen weet natuurlijk wel dat je nooit een pro wedstrijd kunt winnen (waar ze dus niet testen en niet voor naturels bedoelt zijn) zonder "gear" te nemen.

Ikzelf ben nooit geinteresseerd geweest om "gear" te nemen (nuja ik geef toe, moest er geen gevaar zijn zou ik het doen hoor :p ).

De reden waarom ik een wedstrijd wil meedoen is om een doel te hebben, zonder doel eindig ik toch zonder motivatie en trainingsmaatjes blijven nooit altijd.

Ik zou dus eerder voor een "mens physique gaan" waar ik best wel een mogelijkheid zie om toch een mooie plaats te behalen binnen een jaartje of minder.

Ik zal mij zowiezo informeren om te zien of ik in België; Nederland of Frankrijk een wedstrijd kan meedoen.

Dit is dus mijn motivatie.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
in Nederland word er niet getest en zal je hoogstwaarschijnlijk niet hoog eindigen zonder te gebruike de MAP daar zijn geen smalle mannetjes meer .. Ik zou het in Belgie houden word wel regelmatiger gecontroleerd
 
ik betwijfel of er ergens ter wereld wedstrijden zijn waar alle deelnemers voor 100% naturel zijn
 
Bij de INBA is wel een testbeleid, maar waterdicht is het nooit. Ook komt er een tijdje naar een wedstrijd vaak een rectificatie waarin de eindstand nog even herzien is omdat er toch gebruikers gediskwalificeerd zijn. Ik heb alleen ervaring bij de juniorenklasse, en dat is al even geleden, maar zelfs daar was dat het geval.. Leuk hoor, een half jaar later horen dat je toch wel in de top 3 zat en de medaille alsnog per post opgestuurd krijgt. :roflol:
 
in Nederland word er niet getest en zal je hoogstwaarschijnlijk niet hoog eindigen zonder te gebruike de MAP daar zijn geen smalle mannetjes meer .. Ik zou het in Belgie houden word wel regelmatiger gecontroleerd
Op een beginnerswedstrijd (c-klasse) kun je prima top 3 eindigen MAP. Hogere klasses enkel met goede genen.
 
oke bedankt voor het delen
 
Hey allemaal,

Mijn droom was nooit om op een podium te poseren, versta me niet verkeerd; ik heb enorm veel respect voor bodybuilders (of ze naturel zijn om niet, ieder zijn keuze).

Iedereen weet natuurlijk wel dat je nooit een pro wedstrijd kunt winnen (waar ze dus niet testen en niet voor naturels bedoelt zijn) zonder "gear" te nemen.

Ikzelf ben nooit geinteresseerd geweest om "gear" te nemen (nuja ik geef toe, moest er geen gevaar zijn zou ik het doen hoor :p ).

De reden waarom ik een wedstrijd wil meedoen is om een doel te hebben, zonder doel eindig ik toch zonder motivatie en trainingsmaatjes blijven nooit altijd.

Ik zou dus eerder voor een "mens physique gaan" waar ik best wel een mogelijkheid zie om toch een mooie plaats te behalen binnen een jaartje of minder.

Ik zal mij zowiezo informeren om te zien of ik in België; Nederland of Frankrijk een wedstrijd kan meedoen.

Dit is dus mijn motivatie.
Ik hoop dat het wat wordt, maar meedoen aan een wedstrijd om motivatie te krijgen is sowieso al een slecht begin.

Om aan een wedstrijd mee te doen en enigszins een mooie plaats te halen moet je het absolute voorbeeld van motivatie zijn voordat je uberhaupt al overweegt om mee te doen.
 
Ik hoop dat het wat wordt, maar meedoen aan een wedstrijd om motivatie te krijgen is sowieso al een slecht begin.

Om aan een wedstrijd mee te doen en enigszins een mooie plaats te halen moet je het absolute voorbeeld van motivatie zijn voordat je uberhaupt al overweegt om mee te doen.
Ik zal het eerder zo zeggen, ik kan op 1 moment Gigantisch veel motivatie hebben maar 2 weken later niet meer.
Dit was veel harder toen ik jonger was, tegenwoordig demp ik soms mijn motivatie als ie erg groot is maar lukt het mij ook beter om niet met zero motivatie te eindigen op een bepaald moment.

Is niet dat ik een drama gast ben ofzo, meeste mensen merken het niet en ik val ze er niet mee lastig.
Ik zie wel wat het word en zal het ook meedelen, maar ben hier wel serieus over.

Kijk als het de eerste keer helemaal niets word qua plaats zal ik tenminste het jaar nadien nogmaals kunnen proberen (of niet).
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven