XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Eerlijk, met zo'n fysiek zou ik dat ook doen en alleen op m'n eigen foto. Als alles nog zou werken.

    Beetje Patrick Bateman, American Psycho-stijl: meer in de spiegel naar jezelf kijken dan naar je partner tijdens de cardio.
    Dan ben je echt niet goed bij je paasei.
     
    Hele tijd in spiegels naar jezelf kijken heeft sowieso iets weg van een afwijking. Trieste ervan is dat ik de indruk heb dat van die buffe droge dudes een heel ander beeld van zichzelf zien dan de meeste anderen. Dan heeft kijken ook weinig zin.
     
    Hele tijd in spiegels naar jezelf kijken heeft sowieso iets weg van een afwijking.
    Ik zie ze weleens staan in de sportschool, vaak doen ze een beetje stiekem als ze denken dat niemand kijkt het shirt een beetje omhoog, en vraag me dan af of ik dat ook zou doen.

    Mijn doelen liggen in eerste instantie elders. Zou het wel die kant opgaan dan denk ik dat ik toch nooit tevreden zou zijn.
     
    Jij durft op dit forum. :grinny:
    Welnee. Is een mening. En ik heb het er weleens over gehad met vrij buffe gasten, kreeg nooit de indruk dat ze echt tevreden waren. Dat is misschien ook wat die persoon of personen ertoe kon drijven om telkens tot het uiterste te "willen" gaan, kwartje heeft altijd 2 kanten.

    Al zullen er vast zijn die zichzelf echt op een ongezonde manier constant bewonderen, dat vind ik nog enger.
     
    Ik zie ze weleens staan in de sportschool, vaak doen ze een beetje stiekem als ze denken dat niemand kijkt het shirt een beetje omhoog, en vraag me dan af of ik dat ook zou doen.

    Mijn doelen liggen in eerste instantie elders. Zou het wel die kant opgaan dan denk ik dat ik toch nooit tevreden zou zijn.
    Doe het ook alleen niet stiekem.

    Meer aas meer spiegelgeil.
     
    Mentaal moet je in stevige schoenen staan om dat enigszins in balans te kunnen houden. Is mijn idee althans.
    Maar die balans schuift vanzelf steeds verder op, en uiteindelijk ben je nooit tevreden.
    En als je motivatie dan op is, verplicht jezelf om af te trainen, en minder eten.
    Dan kun je nog met goed fatsoen een andere sport gaan doen, en die jaren krachttraining ga je echt voordeel van hebben.
     
    Ik zie ze weleens staan in de sportschool, vaak doen ze een beetje stiekem als ze denken dat niemand kijkt het shirt een beetje omhoog, en vraag me dan af of ik dat ook zou doen.

    Mijn doelen liggen in eerste instantie elders. Zou het wel die kant opgaan dan denk ik dat ik toch nooit tevreden zou zijn.
    Of juist omdat jij kijkt :D

    Hele tijd in spiegels naar jezelf kijken heeft sowieso iets weg van een afwijking. Trieste ervan is dat ik de indruk heb dat van die buffe droge dudes een heel ander beeld van zichzelf zien dan de meeste anderen. Dan heeft kijken ook weinig zin.
    Doe ik ook altijd. Want contact gestoord :o
     
    Weer 8 EC's rijker.

    Nerd checking in. Nog steeds in de race voor cum laude. :roflol:

    Grote blij. :)

    1607456069001.png
     
    Goed man! Was ik maar zo’n nette student. Ik was echt een luie hond.
    Dat was ik ook. Ben gewoon begonnen op de MAVO en kwam met zesjes en hakken over de sloot tot mijn diploma. Na MBO toch gaan studeren op HBO, nu kort WO traject maar wel iets wat ik erg leuk vindt. Ik ben er daarom ook van overtuigd dat veel mensen echt wel kunnen studeren als ze iets vinden wat ze echt leuk vinden. Moet zeggen dat ik deeltijd studeer en zelf kan plannen wanneer ik examens doe of papers inlever. Dat geef wel wat meer rust om dat pas te doen als ik echt het gevoel heb er klaar voor te zijn.
     
    Dat was ik ook. Ben gewoon begonnen op de MAVO en kwam met zesjes en hakken over de sloot tot mijn diploma. Na MBO toch gaan studeren op HBO, nu kort WO traject maar wel iets wat ik erg leuk vindt. Ik ben er daarom ook van overtuigd dat veel mensen echt wel kunnen studeren als ze iets vinden wat ze echt leuk vinden. Moet zeggen dat ik deeltijd studeer en zelf kan plannen wanneer ik examens doe of papers inlever. Dat geef wel wat meer rust om dat pas te doen als ik echt het gevoel heb er klaar voor te zijn.
    Ah, knap. Een van mijn beste mensen heeft mavo, mbo, hbo gedaan. Is echt een steun en toeverlaat
     
    Meer aas meer spiegelgeil.
    Jij bent een grote jongen. Heb je voor jezelf enigszins een beeld waarbij je "klaar" bent, dat het af zou kunnen zijn c.q. in de buurt komt? Of is dat niet herkenbaar. Of wordt het op een begeven moment, zoals bij iedereen met een bepaalde leeftijd, vechten tegen achteruitgaan 😀 Als je zo'n beeld hebt, heb je weleens last van het najagen van dat beeld of is dat geen last.

    PS Heb je weleens de indruk dat hoe anderen jou zien anders is dan hoe jij naar jezelf kijkt, indien ja waarin ligt of liggen deze verschillen?
     
    Jij bent een grote jongen. Heb je voor jezelf enigszins een beeld waarbij je "klaar" bent, dat het af zou kunnen zijn c.q. in de buurt komt? Of is dat niet herkenbaar. Of wordt het op een begeven moment, zoals bij iedereen met een bepaalde leeftijd, vechten tegen achteruitgaan 😀 Als je zo'n beeld hebt, heb je weleens last van het najagen van dat beeld of is dat geen last.
    En dat vraag je aan hem:p
     
    Back
    Naar boven