Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat was ik ook. Ben gewoon begonnen op de MAVO en kwam met zesjes en hakken over de sloot tot mijn diploma. Na MBO toch gaan studeren op HBO, nu kort WO traject maar wel iets wat ik erg leuk vindt. Ik ben er daarom ook van overtuigd dat veel mensen echt wel kunnen studeren als ze iets vinden wat ze echt leuk vinden. Moet zeggen dat ik deeltijd studeer en zelf kan plannen wanneer ik examens doe of papers inlever. Dat geef wel wat meer rust om dat pas te doen als ik echt het gevoel heb er klaar voor te zijn.
Wilskracht is zeker een belangrijke factor, maar het is ook deels afhankelijk van je opleiding imo. Sommige opleidingen zijn echt een lachertje. Veel hbo en wo-opleidingen stellen tegenwoordig echt niks voor. Als je een beetje een goed geheugen hebt en geen complete mongool bent kun je het redelijk ver schoppen. Mij is het zo ook gelukt.
 
Jij bent een grote jongen. Heb je voor jezelf enigszins een beeld waarbij je "klaar" bent, dat het af zou kunnen zijn c.q. in de buurt komt? Of is dat niet herkenbaar. Of wordt het op een begeven moment, zoals bij iedereen met een bepaalde leeftijd, vechten tegen achteruitgaan 😀 Als je zo'n beeld hebt, heb je weleens last van het najagen van dat beeld of is dat geen last.

PS Heb je weleens de indruk dat hoe anderen jou zien anders is dan hoe jij naar jezelf kijkt, indien ja waarin ligt of liggen deze verschillen?
Ik zeg wel eens tegen mensen dat ik redelijk tevreden ben met hoe ik er nu uit zie maar eigenlijk is dat een leugen want ik zie alleen maar verbeter punten als ik in de spiegel kijk.

Ik hoor constant dat mensen me 'groot' vinden en ik vindt van niet maar mijn perceptie van 'groot' is waarschijnlijk anders.

Conclusie, heb een verstoord zelfbeeld.
 
Wilskracht is zeker een belangrijke factor, maar het is ook deels afhankelijk van je opleiding imo. Sommige opleidingen zijn echt een lachertje. Veel hbo en wo-opleidingen stellen tegenwoordig echt niks voor. Als je een beetje een goed geheugen hebt en geen complete mongool bent kun je het redelijk ver schoppen. Mij is het zo ook gelukt.
Eens. WO Rechten is sws een buitenbeentje ivm andere WO studies, maar er is een aantal jaar een HBO variant. Stelt natuurlijk niets voor, dan heb je vakken als 'presenteren' :emo:
 
Heb je voor jezelf enigszins een beeld waarbij je "klaar" bent, dat het af zou kunnen zijn c.q. in de buurt komt?
Dit is echt de meeste typische noob vraag je altijd te horen krijgt. Het feit dat iemand zo eruit ziet is juist omdat ze niet tevreden zijn. Daarom zien ze zo eruit. Tevredenheid zorgt voor stagnatie. De enige mensen die zogenaamd ''tevreden zijn'' zijn die skinny fat sukkels in de gym die zogenaamd dat excuus als gebruiken, omdat ze nooit progressie maken. ''Ik ben tevreden, daarom zie ik zo eruit. "'ik ga naar de gym om fit te blijven''. Wie the fuck gelooft die onzin.

Je bent nooit klaar. Je bent past klaar als je in de kist ligt.
 
Dit is echt de meeste typische noob vraag je altijd te horen krijgt. Het feit dat iemand zo eruit ziet is juist omdat ze niet tevreden zijn. Daarom zien ze zo eruit. Tevredenheid zorgt voor stagnatie. De enige mensen die zogenaamd ''tevreden zijn'' zijn die skinny fat sukkels in de gym die zogenaamd dat excuus als gebruiken, omdat ze nooit progressie maken. ''Ik ben tevreden, daarom zie ik zo eruit. "'ik ga naar de gym om fit te blijven''. Wie the fuck gelooft die onzin.

Je bent nooit klaar. Je bent past klaar als je in de kist ligt.
Geniet je er dan wel een beetje van?

En jij, vntl?
 
Laatst bewerkt:
Dit is echt de meeste typische noob vraag je altijd te horen krijgt. Het feit dat iemand zo eruit ziet is juist omdat ze niet tevreden zijn. Daarom zien ze zo eruit. Tevredenheid zorgt voor stagnatie. De enige mensen die zogenaamd ''tevreden zijn'' zijn die skinny fat sukkels in de gym die zogenaamd dat excuus als gebruiken, omdat ze nooit progressie maken. ''Ik ben tevreden, daarom zie ik zo eruit. "'ik ga naar de gym om fit te blijven''. Wie the fuck gelooft die onzin.

Je bent nooit klaar. Je bent past klaar als je in de kist ligt.
Wat een verschil qua reageren met vntl. Veel geluk met leven in de waan dat je altijd alles beter denkt te weten, denkt dat je in staat bent om te denken voor een ander en in elke zin minstens een waardeoordeel verpakt. Ik zou niet zo hoog van de toren blazen als begrijpend lezen niet je sterkste punt is. Maar ja dat ben ik. We verschillen nogal. Sterkte.
 
Wilskracht is zeker een belangrijke factor, maar het is ook deels afhankelijk van je opleiding imo. Sommige opleidingen zijn echt een lachertje. Veel hbo en wo-opleidingen stellen tegenwoordig echt niks voor. Als je een beetje een goed geheugen hebt en geen complete mongool bent kun je het redelijk ver schoppen. Mij is het zo ook gelukt.
~eens. Als ik zie dat er in de vriendengroep onderling al zo belachelijk veel verschil zit tussen moeilijkheidsgraad qua studies, kan ik me voorstellen dat sommigen echt geen flikker uit hoeven te voeren, dan vergelijk ik het nog maar met twee verschillende studies...
 
Niemand is ooit klaar, en zo wel ga je zitten wachten op de dood. Enige wat verschilt zijn de doelen en ambities. Groot worden, rijk worden, beroemd worden, bedrijf groot maken, of je door de week heen sleuren en zuipen in het weekend. Ieder zijn ding.

Je kunt niet alles dus moet je kiezen.
 
Hele tijd in spiegels naar jezelf kijken heeft sowieso iets weg van een afwijking. Trieste ervan is dat ik de indruk heb dat van die buffe droge dudes een heel ander beeld van zichzelf zien dan de meeste anderen. Dan heeft kijken ook weinig zin.
Wel benieuwd hoe jij weet dat je zo objectief bent?
En weten wat anderen denken, waarom zou je dat willen? En dan wat, dan ga je je anders voordoen?
 
Wel benieuwd hoe jij weet dat je zo objectief bent?
En weten wat anderen denken, waarom zou je dat willen? En dan wat, dan ga je je anders voordoen?
Niemand is objectief natuurlijk :).

Behslve ik dan. En ik ben ook de beste chauffeur van Nederland. Dat je het effe weet 😋
 
Wel benieuwd hoe jij weet dat je zo objectief bent?
En weten wat anderen denken, waarom zou je dat willen? En dan wat, dan ga je je anders voordoen?
Ik gaf eerder aan met zulke mensen gesproken te hebben. Daar is die indruk op gebaseerd (of die objectief is weet ik niet hoor). Willen weten wat anderen denken, tja dat is een stukje interesse. Als jou dat vreemd in de oren klinkt dan weet ik niet wat ik er verder over moet uitleggen.

Wat je verder bedoelt met anders voordoen weet ik niet.
 
Geniet je er dan wel een beetje van?
Ik geniet ervan om elke dag hetzelfde te eten en metalen objecten van te grond te tillen als een autistische mongool. Wie zou hier nou niet van genieten>

Wat een verschil qua reageren met vntl. Veel geluk met leven in de waan dat je altijd alles beter denkt te weten, denkt dat je in staat bent om te denken voor een ander en in elke zin minstens een waardeoordeel verpakt. Ik zou niet zo hoog van de toren blazen als begrijpend lezen niet je sterkste punt is. Maar ja dat ben ik. We verschillen nogal. Sterkte.
Dat is jouw opvatting inderdaad. Ik kan je garanderen dat de meeste bodybuilders die er een beetje relatief gezien goed uit zien er zo over nadenken. Anders zagen ze er ook niet zo eruit. Hoe duidelijk wil je het nog hebben?
 
dat de meeste bodybuilders die er een beetje relatief gezien goed uit zien er zo over nadenken. Anders zagen ze er ook niet zo eruit. Hoe duidelijk wil je het nog hebben?
Leg het even uit aan Gremlin dan.
 
Back
Naar boven