Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat was ik ook. Ben gewoon begonnen op de MAVO en kwam met zesjes en hakken over de sloot tot mijn diploma. Na MBO toch gaan studeren op HBO, nu kort WO traject maar wel iets wat ik erg leuk vindt. Ik ben er daarom ook van overtuigd dat veel mensen echt wel kunnen studeren als ze iets vinden wat ze echt leuk vinden. Moet zeggen dat ik deeltijd studeer en zelf kan plannen wanneer ik examens doe of papers inlever. Dat geef wel wat meer rust om dat pas te doen als ik echt het gevoel heb er klaar voor te zijn.
    Ik was op de basisschool getest voor VMBO-TL, Havo 2 maanden geprobeerd nou dat was helemaal niets. Frans, wiskunde blegh.
    Mavo diploma behaald, ezpz.
    Toen MBO Niveau 4 ICT gedaan, beste en leukste schooltijd van m'n leven. Ik haalde alles met vlag en wimpel hoefde er niet eens moeite voor te doen.
    Nu HBO Ondernemerschap & Retail Management en ook hier vaar ik lekker doorheen.
    Het probleem aan het middelbaar is, is dat je zo een wijd spectrum aan vakken krijgt waar je eigenlijk later helemaal geen fuck mee gaat doen en daardoor dus ook motivatie kan verliezen.
    Op MBO had ik alleen nog maar vakken die ik leuk vond en dat zorgde ervoor dat ik het easy haalde.
    Sommige vrienden van mij hebben 100% zeker een hoger IQ dan ik maar zitten nog steeds op MBO niveau 3 (terwijl ze eerst HBO deden) omdat ze geen motivatie hebben en niet iets doen wat ze leuk vinden.
    Je kan nog zo slim zijn maar als je er geen fuck mee wilt doen (of niet weet wat je er mee wilt gaan doen) ga je er ook niets mee bereiken.
     
    Ik was op de basisschool getest voor VMBO-TL, Havo 2 maanden geprobeerd nou dat was helemaal niets. Frans, wiskunde blegh.
    Mavo diploma behaald, ezpz.
    Toen MBO Niveau 4 ICT gedaan, beste en leukste schooltijd van m'n leven. Ik haalde alles met vlag en wimpel hoefde er niet eens moeite voor te doen.
    Nu HBO Ondernemerschap & Retail Management en ook hier vaar ik lekker doorheen.
    Het probleem aan het middelbaar is, is dat je zo een wijd spectrum aan vakken krijgt waar je eigenlijk later helemaal geen fuck mee gaat doen en daardoor dus ook motivatie kan verliezen.
    Op MBO had ik alleen nog maar vakken die ik leuk vond en dat zorgde ervoor dat ik het easy haalde.
    Sommige vrienden van mij hebben 100% zeker een hoger IQ dan ik maar zitten nog steeds op MBO niveau 3 (terwijl ze eerst HBO deden) omdat ze geen motivatie hebben en niet iets doen wat ze leuk vinden.
    Je kan nog zo slim zijn maar als je er geen fuck mee wilt doen (of niet weet wat je er mee wilt gaan doen) ga je er ook niets mee bereiken.
    Staat van dit bericht een samenvatting op Stuvia? Zo heb ik mijn studie gehaald hihi.
     
    Weekend :D
    Dan waarschijnlijk een halve dag niet hard werken.... En dan vakantie :D
     
    Ik was op de basisschool getest voor VMBO-TL, Havo 2 maanden geprobeerd nou dat was helemaal niets. Frans, wiskunde blegh.
    Mavo diploma behaald, ezpz.
    Toen MBO Niveau 4 ICT gedaan, beste en leukste schooltijd van m'n leven. Ik haalde alles met vlag en wimpel hoefde er niet eens moeite voor te doen.
    Nu HBO Ondernemerschap & Retail Management en ook hier vaar ik lekker doorheen.
    Het probleem aan het middelbaar is, is dat je zo een wijd spectrum aan vakken krijgt waar je eigenlijk later helemaal geen fuck mee gaat doen en daardoor dus ook motivatie kan verliezen.
    Op MBO had ik alleen nog maar vakken die ik leuk vond en dat zorgde ervoor dat ik het easy haalde.
    Sommige vrienden van mij hebben 100% zeker een hoger IQ dan ik maar zitten nog steeds op MBO niveau 3 (terwijl ze eerst HBO deden) omdat ze geen motivatie hebben en niet iets doen wat ze leuk vinden.
    Je kan nog zo slim zijn maar als je er geen fuck mee wilt doen (of niet weet wat je er mee wilt gaan doen) ga je er ook niets mee bereiken.
    Motivatie is wel belangrijk ja. En talent heb je, maar pas als je er iets mee doet heeft het echt nut.

    Ik ken zo veel mensen die ook wel ‘profvoetballer’ hadden kunnen worden. Ik vraag ze dan altijd: waarom heb je dat dan niet gedaan, als je zo veel geluk had met je talent. En dan komen de smoesjes.

    Iets willen, echt willen, betekent dat je ook bereid bent de offers te brengen die nodig zijn. Studeren, tijd investeren, oefenen, gezond eten, hard trainen, en dus minder tijd steken in dingen die relaxed en lekker makkelijk zijn zoals : luieren, zuipen, vreten....
     
    De golden oldie blijft altijd 'als ik zo veel trainde als *insert naam* was ik ook zo sterk / groot'

    ee322ca0b74ab65f065f43187fc66ee8.jpg
     
    Ik ken zo veel mensen die ook wel ‘profvoetballer’ hadden kunnen worden.
    Nee die ken jij niet. Wel jongens die graag prof zouden willen worden.

    Zelfde als alle rappers uit Rotterdam die ook prof konden worden mja jwz assies wietje blowtje blessure 😆
     
    Natriumhydroxide is toch wel een van de meest veelzijdige chemicaliën die er is. Heb er extracties mee uitgevoerd en de gootsteen mee ontstopt. Ben er net achtergekomen dat ik met natriumhydroxide, olijfolie en kokosolie gewoon homemade blokken zeep kan maken. Het duurde even, gezien ik het verzepingsproces al van de middelbare school kende. De link leggen dat ik gewoon lekkere blokken zeep kan maken had even tijd nodig.

    Binnenkort mooi maar eens naar de zweverige kristallenzaak om wat essentiële oliën in te slaan!
     
    Motivatie is wel belangrijk ja. En talent heb je, maar pas als je er iets mee doet heeft het echt nut.

    Ik ken zo veel mensen die ook wel ‘profvoetballer’ hadden kunnen worden. Ik vraag ze dan altijd: waarom heb je dat dan niet gedaan, als je zo veel geluk had met je talent. En dan komen de smoesjes.

    Iets willen, echt willen, betekent dat je ook bereid bent de offers te brengen die nodig zijn. Studeren, tijd investeren, oefenen, gezond eten, hard trainen, en dus minder tijd steken in dingen die relaxed en lekker makkelijk zijn zoals : luieren, zuipen, vreten....
    Daarom geldt voor mij Ronaldo>Messi.

    Wout Weghorst en Lewandovski worden ook wel genoemd als spelers die er helemaal voor leven om de beste voetballer te zijn die ze kunnen zijn.

    Het is niet alleen wat je ervoor moet doen, ook wat je ervoor moet laten.
     
    Daarom geldt voor mij Ronaldo>Messi.

    Wout Weghorst en Lewandovski worden ook wel genoemd als spelers die er helemaal voor leven om de beste voetballer te zijn die ze kunnen zijn.

    Het is niet alleen wat je ervoor moet doen, ook wat je ervoor moet laten.
    Denk dat je je vergist in hoeveel tijd Messi heft getraind. Ongeveer even veel als Ronaldo :). Kan even niet terugvinden waar ik het las. Maar het scheelt niet zo veel.

    Met alleen talent (zelfs niet met ongelofelijk veel talent) kom je niet op dat niveau en houd je dat al helemaal niet zo lang vast!
     
    Denk dat je je vergist in hoeveel tijd Messi heft getraind. Ongeveer even veel als Ronaldo :). Kan even niet terugvinden waar ik het las. Maar het scheelt niet zo veel.

    Met alleen talent (zelfs niet met ongelofelijk veel talent) kom je niet op dat niveau en houd je dat al helemaal niet zo lang vast!
    Ik geloof best dat Messi er ook hard voor heeft getraind, gedaan en gelaten.

    Voor mijn gevoel heeft Messi net iets meer talent en werkt Christiano Ronaldo er binnen en buiten het veld net even wat harder voor. Helemaal de laatste tijd lijkt Messi het al wat rustiger aan te doen en wil Ronaldo nog steeds alles winnen.

    Arjan Robben die bij Real Madrid vaak Royston Drenthe tegen kwam bij de lift. Robben ging slapen, Drenthe ging de stad nog ff in.
     
    Laatst bewerkt:
    Voor mijn gevoel heeft Messi net iets meer talent en werkt Christiano Ronaldo er binnen en buiten het veld net even wat harder voor. Helemaal de laatste tijd lijkt Messi het al wat rustiger aan te doen en wil Ronaldo nog steeds alles winnen.
    Dat komt door het wanbeleid van het bestuur bij FCB. Messi wordt omringd door verstandelijk beperkten, het lijkt wel een G elftal geworden
     
    bij Real Madrid vaak Royston Drenthe tegen kwam bij de lift.


    :roflol: heel wat jaartjes geleden ging ik een tijdje om met iemand die in de Real Madrid tijd van Drenthe heel vaak naar Spanje ging om samen met hem te feesten en met zijn allen zoveel mogelijk sletjes te duwen ,(en het moest ook ook onvoorstelbaar zijn hoeveel vrouwen zichzelf aanbieden ,als je maar rijk en bekend bent,ze willen allemaal hun one minute of fame)was blijkbaar een grote party bende ,niet voor niets dat Drenthe nu failliet is verklaard,hij is nooit straatleven ontstegen
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven