MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (51 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 1607617635748.png
     
    Begrijp ik het goed dat je dus blij bent dat iemand in de miserie zit? Iemand waar je vroeger van "profiteerde" en een "vriend" was? Onbegrijpelijk.

    beter lezen amigo ,heb je nu een oogziekte ofzo is wel weer anders dan die gebruikelijke kanker ,m.s ,dementie,corona en 180 tumoren:roflol:

    ten eerste heb ik die hele Drenthe nog nooit gekend of mee omgegaan laat staan van geprofiteerd
    en buiten dat zijn er idd genoeg mensen die ik veel ellende en pech in hun leven gun ,ook vroegere "vrienden" sterker nog ,dan loop ik voorop in de polonaise om dat luidkeels te vieren ,ik ga daarover niet schijnheilig doen ,

    en in dit geval van die Drenthe lach ik ook hoor ,vele miljoenen verdiend en alles verbrast omdat je de gangster en player wilde spelen,life is hard voor mensen met een IQ van 80 ,lol

    de grote mensen wereld is hard en gemeen ,wen er maar aan
     
    Laatst bewerkt:
    De realisatie dat een klein meisje veel betere stats heeft op lifts in verhouding tot lichaamsgewicht.

    Dan moet ik op zijn minst mijn bescheiden doelen ook kunnen halen!
     
    Armen na lange tijd nog eens opgemeten. In mijn beleving waren ze 44,5 cm maar ze meten nu 46 cm. Nog nooit zoveel geweest. :flexgrin:
    Herkenbaar ik had vorige week hetzelfde toen iemand ze ging opmeten
     
    morgen laatste dag van een collega, afscheid icm vrijmibo staat gegarandeerd voor buitensporig misbruik van drank en een voetbalveld van sos op tafel

    grt
     
    Zeg maar niet hoeveel de omtrek was anders voel ik me meteen weer meer ecto:(
    Vorige bulk zat ik rond de zelfde omtrek alleen ietsjes vochtiger en vetter en toen ging er eind cut gewoon weer gigantisch veel af helaas :')
     
    nu ff serieus

    ben zelf geen enorme kleerkast zoals sommigen hier maar dat neemt niet weg dat ik soms echt kan genieten als ik zie dat iemand die een tijd geleden nog de noob van de gym was nu lekker bezig is

    sport nu een kleine 2 maanden in deze gym en iemand sloot hier zijn abo ter plekke af toen ik mijn pasje kwam ophalen. hij had net geen rijstbuikje zo dun was ie

    zag hem zojuist trainen en hij is echt goed bezig. word ik blij van, mooi man
     
    Hey ik ben ook helemaal niet eens echt groot volgens mij. Was begin dit jaar vooral veel vet aangekomen en 105 kg. Ik ben pas in juni 2020 begonnen met vrije gewichten. Maar mn huisarts vroeg me gisteren 3 keer aan wat voor anabolen ik was gegaan. Ik train helemaal natuurlijk. Maar ik doe bijna alleen maar trainen, eten slapen deze crisis. Ik ben nu 97,5 kg en vooral wat beter in verhouding. Maar dat ze dat vraagt maakte mn dag wel goed. Weet iemand een artikeltje op deze site over hoe je een goeie foto maakt? Met licht enzo? Dat ga ik binnenkort effe doen. Ik begin het heel leuk te vinden bodybuilding.
     
    nu ff serieus

    ben zelf geen enorme kleerkast zoals sommigen hier maar dat neemt niet weg dat ik soms echt kan genieten als ik zie dat iemand die een tijd geleden nog de noob van de gym was nu lekker bezig is

    sport nu een kleine 2 maanden in deze gym en iemand sloot hier zijn abo ter plekke af toen ik mijn pasje kwam ophalen. hij had net geen rijstbuikje zo dun was ie

    zag hem zojuist trainen en hij is echt goed bezig. word ik blij van, mooi man
    Ja zo'n noob dus :p.
     
    Back
    Naar boven