Fitness Seller

Dekoekjesbaas.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

We hadden het er al even over op de meet. Helaas kon ik er toen geen proeven aangezien er koemelk in zit.
Weet niet of het haalbaar is, maar misschien op termijn een vegan/koemelkvrije variant??

Super tof om te lezen dat jullie er zo voor gaan 🥰 keep up the good work!
 
Onderstaand een lijst met het assortiment:
Toblerone
Stroopwafel
Speculoos
Snickers
Rolo
Maltesers
Lion
KitKat
Brownie Kinder
Chocolate Chip
Bueno
Bounty
Bokkenpootjes
Oreo
December Special (spijs/speculoos)
Kerst Special (ferrero/zee banket)

Ideeën voor nieuwe smaken of tips zijn altijd welkom!:)

Hopelijk tot snel!
Ben ik de enige die hier iets anders las?
 
Zojuist 4 koeken besteld om te proberen !
 
Als je er serieus een bedrijfje van wilt/gaat maken. Verdiep je dan ook goed in de regels.
 
Super leuk! Ik zal eens wat bestellen, hebben jullie kadove

karamel/zeezout/chocolade is vast wel iets wat mensen lekker vinden.

En framboos/witte chocolade.

Maar ziet er allemaal lekker uit. Denk inderdaad goed om gewicht en ook doorsnede in cm er bij te zetten. Of een kop koffie erbij op de foto. Dan zien mensen beter wat ze kopen. 3€ is best acceptabel voor zo’n grote koek.

zijn ze trouwens sticky/zacht van binnen op zijn Amerikaans? Of krokant/Europees?
Foto's die meer duidelijkheid geven over de grote is wel een leuke.

Ben ik ook erg benieuwd naar.

En ik zie de geen kortingscode voor ons, klopt dat ? :eyebrow:
Als je korting geeft ben je normaal te duur.
Zonder gekheid eens in de maand proberen wij leuke acties te bedenken.

Ziet er lekker uit!

Je website is wel wat kaal, zou daar zeker nog wat aandacht aan schenken.
Voedingswaarde, verzendkosten/proces (gratis vanaf X bedrag?), over ons pagina (aangeven dat het handgemaakt is), privacy verklaring, niet goed geld terug (verplicht of niet?) etc.

Succes :)
Thanks er moet nog veel aangevuld worden en stapjes genomen worden. Wij proberen elke dag steeds een beetje beter te worden en steeds duidelijker. Het is wel zo dat wij beide 40 uren werken en naast ons werk dit proberen uit te bouwen.


We hadden het er al even over op de meet. Helaas kon ik er toen geen proeven aangezien er koemelk in zit.
Weet niet of het haalbaar is, maar misschien op termijn een vegan/koemelkvrije variant??

Super tof om te lezen dat jullie er zo voor gaan 🥰 keep up the good work!
Vraag is er vaker maar dit is enorm lastig. Specifieke koeken zullen ook nog prijziger zijn.
Wel denken wij hier over na om 1 koek bijvoorbeeld te maken op deze manier.

Zojuist 4 koeken besteld om te proberen !
Super! Bedankt hiervoor.
 
Als je er serieus een bedrijfje van wilt/gaat maken. Verdiep je dan ook goed in de regels.
Ik doelde op de regels rond voedselveiligheid, maar veel namen (en misschien ook wel ingrediënten) van jullie koeken gaan vroeg of laat voor problemen zorgen.
Mijn advies is dat als jullie er echt serieus mee verder willen gaan dat je er dan de komende tijd over nadenkt hoe je de koeken kunt noemen en maken zonder in de problemen te komen.
 
Ik doelde op de regels rond voedselveiligheid, maar veel namen (en misschien ook wel ingrediënten) van jullie koeken gaan vroeg of laat voor problemen zorgen.
Mijn advies is dat als jullie er echt serieus mee verder willen gaan dat je er dan de komende tijd over nadenkt hoe je de koeken kunt noemen en maken zonder in de problemen te komen.
Je hebt gelijk, die merknamen zijn beschermd en vroeg of laat gaan ze je vragen het gebruik te stoppen if erger, te betalen voor schade.
 
Ik zal binnenkort ook eens een bestelling plaatsen, waarschijnlijk gewoon van alle koekjes één om te proeven.drool:
Try out pakket met één koek van elke smaak? Ik zal toch niet de enige zijn die gewoon niet kan kiezen.. drool:
Dit dus.
Je hebt gelijk, die merknamen zijn beschermd en vroeg of laat gaan ze je vragen het gebruik te stoppen if erger, te betalen voor schade.
Ik vraag me daarnaast ook af wanneer je voor webshop een KvK-registratie benodigd is en je inkomstenbelasting moet betalen, en wanneer het gewoon als hobbymatig wordt gezien dit niet nodig is.
 
Ik vraag me daarnaast ook af wanneer je voor webshop een KvK-registratie benodigd is en je inkomstenbelasting moet betalen, en wanneer het gewoon als hobbymatig wordt gezien dit niet nodig is.
Ook hobbymatig moet je het officieel als inkomen opgeven, die drempel is superlaag. Je hoeft je niet in te schrijven bij de KvK, maar dat is al snel wel zinvol, zeker als je allebei gewoon een inkomen hebt kan je veel belastingvoordeel hebben als je het een beetje slim aanpakt met “investeren” in je bedrijf.
 
Over de Koekjesbaas.

Wie zijn wij?

Furryx94 en vrouw beiden actief in de sport wereld en altijd bezig met eten net als vele andere sporters. Vanaf vandaag gaan wij meerdere contests op het forum sponseren. In dit topic zullen wij informatie delen, vragen beantwoorden en acties vermelden.

Hoe begonnen?
Het begon als een grapje met koeken maken en uiteindelijk zijn we steeds meer verschillende koeken gaan maken. Onze vrienden hebben onze koeken getest en ook op de forum meet in Fox Gym vielen onze koeken enorm in de smaak bij de forumleden.

We zijn begonnen met alleen een Instagram pagina waar koeken werden gekocht via de DM. Inmiddels hebben we al een eigen webshop, namelijk www.dekoekjesbaas.nl. En zo blijven we steeds verbeteren. De koeken worden tweemaal per week vers gemaakt en op twee momenten verstuurd. De vrijdag en de maandag zijn verzenddagen. Je ontvangt van ons altijd verse koeken.

Verzending
De verzending gaat via de post. Onze koeken zijn houdbaar tot +/- 2 weken in de koelkast en kunnen ook in de vriezer bewaard worden. Ze zijn het lekkerst als je ze nog even in de oven doet, 2 minuten op 180 graden in een voorverwarmde oven.

Onderstaand een lijst met het assortiment:
Toblerone
Stroopwafel
Speculoos
Snickers
Rolo
Maltesers
Lion
KitKat
Brownie Kinder
Chocolate Chip
Bueno
Bounty
Bokkenpootjes
Oreo
December Special (spijs/speculoos)
Kerst Special (ferrero/zee banket)

Ideeën voor nieuwe smaken of tips zijn altijd welkom!:)

Hopelijk tot snel!
Ik dacht er stond trenbolone als koekjes smaak, bleek toblerone te zijn. Disappointed...
 
FB_IMG_1607731354189.jpg
 
Ik heb wat besteld en bij m'n zusje laten bezorgen als verrassing, het was er supersnel en ze vond ze vet lekker! Die met het bokkenpootje was haar fave:)
 
Ik dacht er stond trenbolone als koekjes smaak, bleek toblerone te zijn. Disappointed...
Ik ook en ik ben op zoek naar de term, hoe dat heet. Wanneer je snel leest is scant denk je iets te lezen dat er niet staat. Vaak door de contest (buiten dit forum zou ik bijv. geen trenbolon verwachten te lezen, dus had dat wellicht niet gebeurd). Volgens mij heeft dit een naam (een term), dat je hersenen iets verwachten en daardoor lezen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wat besteld en bij m'n zusje laten bezorgen als verrassing, het was er supersnel en ze vond ze vet lekker! Die met het bokkenpootje was haar fave:)
Leuk om te horen. Het factuuradres in Hongarije was wel bijzonder :)
 
Ik ook en ik ben op zoek naar de term, hoe dat heet. Wanneer je snel leest is scant denk je iets te lezen dat er niet staat. Vaak door de contest (buiten dit forum zou ik bijv. geen trenbolon verwachten te lezen, dus had dat wellicht niet gebeurd). Volgens mij heeft dit een naam (een term), dat je hersenen iets verwachten en daardoor lezen.
Ik had dat zo extreem vaak haha. Laatste tijd wel minder, misschien doordat ik beter slaap?
 
Ik heb trek en hoop daarom dat mijn koeken vandaag komen :D
 
Furryx94

Kun je vertellen wanneer de mijne op de post gaan?
 
ik kan ze zelf niet eten ivm teveel suiker maar toch een paar besteld voor manlief, zijn kerstpakket is wegbezuinigd dit jaar, vond ik sneu.
 
Back
Naar boven