AndroidHealthClinic

Probleem met spiermassa aanmaken in bulk. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik weet geen standaard schema aan te raden. Veel schema's wisselen toch wel af in rep ranges? Vaak zie je iets als 5x5 en 4x8-12, dat kan ook. Denk dat zelf testen welke rep ranges je nu uitkomen ook een goed idee is.
Zal ik zeker doen. Heel erg bedankt voor je hulp.

Ik ga een aantal aanpassingen doen in mijn voeding en training.

En ik ga proberen het beste eruit te halen ;)
 
Hoe is je progressie qua kracht? Spiermassa volgt grotendeels kracht, dus als je sterker wordt in je main lifts zal je dat ook terugzien in spiermassa.
Als je niet goed hersteld van je training is volume te hoog of voeding niet goed genoeg of te weinig calorieën. Of andere factoren spelen een rol zoals slechte slaap, dus geen goed herstel.

Misschien ook eens je test level checken, als je geen spiermassa aankomt maar wel vet met wat lijkt redelijk goede training/voeding is dat toch verdacht.
Genetics spelen wel een rol, maar gezien je huidige hoeveelheid vetvrije massa zal zelfs met matige genen meer progressie te behalen moeten zijn.
 
Hoe is je progressie qua kracht? Spiermassa volgt grotendeels kracht, dus als je sterker wordt in je main lifts zal je dat ook terugzien in spiermassa.
Als je niet goed hersteld van je training is volume te hoog of voeding niet goed genoeg of te weinig calorieën. Of andere factoren spelen een rol zoals slechte slaap, dus geen goed herstel.

Misschien ook eens je test level checken, als je geen spiermassa aankomt maar wel vet met wat lijkt redelijk goede training/voeding is dat toch verdacht.
Genetics spelen wel een rol, maar gezien je huidige hoeveelheid vetvrije massa zal zelfs met matige genen meer progressie te behalen moeten zijn.
Ik ga zeker me test levels een keer checken was ik ook zeker benieuwd naar.
Ik heb een schema ontvangen van iemand van het forum speciaal voor de compound lifts om daar sterker op te worden.

Hier ga ik dus een tijdje mee aan de slag. En natuurlijk me voeding gewoon door blijven gaan.

Ik deed vaak op de comound lifts te veel hh nu doe ik Max 6-8 en opbouwen.

Bedankt voor je reactie.

Zodra ik me test heb getest zal ik ze hier plaatsen misschien wel interessant.
 
Ik ga zeker me test levels een keer checken was ik ook zeker benieuwd naar.
Ik heb een schema ontvangen van iemand van het forum speciaal voor de compound lifts om daar sterker op te worden.

Hier ga ik dus een tijdje mee aan de slag. En natuurlijk me voeding gewoon door blijven gaan.

Ik deed vaak op de comound lifts te veel hh nu doe ik Max 6-8 en opbouwen.

Bedankt voor je reactie.

Zodra ik me test heb getest zal ik ze hier plaatsen misschien wel interessant.
Ik weet echt niet hoe accuraat dit allemaal is maar:

En dan het kopje "Hoe kun je je genetische potentie inschatten?"
Hoe scoor je hier?
(Omvang Pols, omvang enkel, afstand wijsvinger/ringvinger)
 
Ik weet echt niet hoe accuraat dit allemaal is maar:

En dan het kopje "Hoe kun je je genetische potentie inschatten?"
Hoe scoor je hier?
(Omvang Pols, omvang enkel, afstand wijsvinger/ringvinger)
Zal ik morgen zeker even doen. Misschien geeft het veel een soort indicatie wat natuurlijk interessant is. Dankjewel!
 
Bovenstaande neemt niet weg dat iedereen, of je nu genetische aanleg hebt of niet, een gespierd lichaam kan bouwen. Hoe meer aanleg én hoe beter de trainingen én hoe beter de voeding, des te meer resultaat.
Zwaar trainen met een beginners programma en voldoende eiwitten zal je al een eind op weg helpen. En ga zitten als je niet hoeft te staan, ga liggen als je niet hoeft te zitten.
De meeste skinny 's zijn te druk, doen te veel en rusten te weinig.
 
Back
Naar boven