AndroidHealthClinic

"verduisteren" log, advies? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chantage materiaal genoeg hoor ik al :brew:
 
bijna dit saillante detail vergeten trouwens :roflol: : toen bij het eerste gesprek de toezegging tot opknappen werd gedaan werd het gesprek daarna wat luchtiger en begon hij ineens te vertellen over het herstel van zijn uitgescheurde anus wat gebeurd was bij het squatten.

ja ik was nog aan het opnemen :)

Ik zie chantaga-opties haha.

Serieus though: Wellicht het bericht van de log bij vrienden in de Strongman-community verspreiden? Die is naar verwachting niet heel groot, dus dan is slechte publiciteit meer een issue voor hem. Zowel sociaal als zakelijk.
 
Ik zie chantaga-opties haha.

Serieus though: Wellicht het bericht van de log bij vrienden in de Strongman-community verspreiden? Die is naar verwachting niet heel groot, dus dan is slechte publiciteit meer een issue voor hem. Zowel sociaal als zakelijk.
juridisch een iets veiligere opties dan chantage wel haha. als ik het idd ga delen op social media zullen veel strongmen het sowieso wel zien.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Keep us posted! Ben benieuwd :)
 
Als je nergens iets zwart op wit hebt gezet over het in bruikleen geven en de verwachting dat hij zorgt dat het in goede staat blijft heb je juridisch gewoon geen poot om op te staan. Doen wat app-berichtjes of een belofte die je hebt opgenomen niets aan af.
Verduistering gaat sowieso een lastig verhaal worden, want hij heeft de log niet toegeëigend.
Denk echt dat je pech hebt en dat je enige optie wat reputatieschade is.
 
Tja ik zou daarheen gaan en iets uit de gym meenemen met de mededeling dat hij het kan ruilen tegen een nieuwe log.
Goede oplossing om jezelf in de shit te krijgen.

Ik zou nog eens keer geen gaan en hem een geldbedrag proberen te laten betalen en doet hij dat niet geen energie meer in te steken. Zonde
 
Vanochtend nog eens bericht gestuurd in de voormalige strongman appgroep van die gym waar hij ook in zit. Wel gelezen, niet gereageerd. Twijfel om er vanavond nog heen te rijden (half uur heen half uur terug) of om een semi humoristisch ''vermist'' bericht op social media te plaatsen dat ie nergens meer op reageert, doet het beter gok ik.
 
Gewoon op sociale media gooien, hij heeft nu wel kansen genoeg gehad.
 
Als ik een gym zou hebben met een apparaat, dat ontzettend veel gebruikt wordt, zou ik hem niet buiten laten liggen. Waarschijnlijk was jouw eigengemaakte log gewoon een kutding. Vandaar dat je waarschijnlijk nooit de moeite hebt genomen om hem op te halen. Dus je laat iets bewust achter met alle risico's van dien en gaat nu piepen, omdat iemand anders er niet zuinig op is geweest? Wees gewoon een vent en beschouw dit als wijze les: wees zuinig op je eigen spullen!
 
:popcorn:


Als je iets leent van een ander maakt het niets uit of het een top ding is of kloten ding. Al is iets 10 euro waard of 10k je bent er gewoon zuinig op.
 
Als ik een gym zou hebben met een apparaat, dat ontzettend veel gebruikt wordt, zou ik hem niet buiten laten liggen. Waarschijnlijk was jouw eigengemaakte log gewoon een kutding. Vandaar dat je waarschijnlijk nooit de moeite hebt genomen om hem op te halen. Dus je laat iets bewust achter met alle risico's van dien en gaat nu piepen, omdat iemand anders er niet zuinig op is geweest? Wees gewoon een vent en beschouw dit als wijze les: wees zuinig op je eigen spullen!

prima als ie andere dingen prioriteit wil geven, stuur dan een berichtje dat ie buiten komt te liggen ik hem kan komen ophalen, zoveel moeite is dat niet. nu moest ik er na een paar weken zelf achter komen en dat was te laat. vervolgens doet ie wel allerlei beloftes die hij niet nakomt, dus hij zit sowieso fout.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon op sociale media gooien, hij heeft nu wel kansen genoeg gehad.
klopt, maar dan haal ik er sowieso niks meer uit. als het goed is heeft hij nog andere strongmanspullen liggen waar hij niks meer mee doet en hopelijk geeft hij daar wat van mee om er vanaf te zijn. anders idd op socials
 
Kan je mij vertellen wat nu de werkelijke reden is, dat je je log niet hebt opgehaald? Gemakzucht? Kennelijk gebruik je hem zelf niet zo heel veel in je trainingen.
Ik begrijp echt wel je gevoel voor onrecht, maar helaas is het gewoon zo, dat een ander niet zuinig is op jouw spullen.
Irl word je op zondag van je bed gelicht en voor drie dagen vastgezet.
 
Kan je mij vertellen wat nu de werkelijke reden is, dat je je log niet hebt opgehaald? Gemakzucht? Kennelijk gebruik je hem zelf niet zo heel veel in je trainingen.
Ik begrijp echt wel je gevoel voor onrecht, maar helaas is het gewoon zo, dat een ander niet zuinig is op jouw spullen.
Irl word je op zondag van je bed gelicht en voor drie dagen vastgezet.
lees de beginpost anders eens
 
Beschouwen als wijze les en lekker laten zitten. Elke les heeft zijn prijs.
Niet de popular opinion, maar imo wel de belangrijkste. Veel mensen zijn eikels, vertrouw enkel diegene die je echt voldoende kent. Niemand raakt mijn gear aan :knipoog:
 
Back
Naar boven