AndroidHealthClinic

Aankondiging Inschrijven Powerlift contest 2021

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de 1e lockdown heb ik elke dag getraind, na die paar maanden trainen (ook nog altijd met paar schijven en kleine machines). Pak geëindigd op 160 voor reps in de gym ofzo en mocht terug starten met 140 met veel moeite. Duurde maaaanden tegen ik weer op oud niveau zat

En als je niks gedaan had?
 
Ik heb 165kg aan schijven + 20 kg bar.
Heb geen PR hoger dan 165kg in totaal, dus moet goed komen.

Wie weet word ik met deze contest dan geen laatste :cool:
 
Wat gaat er met deze contest gebeuren als we straks horen dat de Sportscholen dicht gaan tot tenminste 19 januari?
wovano Sanca Saxon

Sow het is bijna alsof in België dit niet al 2 maand het geval is en het topic discrimineert...

Doe dit soort contests als alles terug normaal is, niet nu.
 
Sow het is bijna alsof in België dit niet al 2 maand het geval is en het topic discrimineert...

Doe dit soort contests als alles terug normaal is, niet nu.

Bro, jank niet zo... Er zijn lifters in Belgie met een homegym dolbij. Als het je om die prijs te doen is, heb je gelijk, maar waarom zou je geen contest kunnen houden als mensen zonder home gym in Belgie niet kunnen trainen...
 
Bro, jank niet zo... Er zijn lifters in Belgie met een homegym dolbij. Als het je om die prijs te doen is, heb je gelijk, maar waarom zou je geen contest kunnen houden als mensen zonder home gym in Belgie niet kunnen trainen...
Zag jij een Belg janken voor jullie begonnen (over deze contest)? En welke Belg, die ging meedoen (buiten chrash), heeft een homegym waar die goed kan trainen? Een wedstrijd houden als niet iedereen kan meedoen/ goed voor trainen is gewoon bs
 
Zag jij een Belg janken voor jullie begonnen (over deze contest)? Een wedstrijd houden als niet iedereen kan meedoen/ goed voor trainen is gewoon bs

Natuurlijk wel, bij zo'n beetje elke wedstrijd kan niet iedereen zomaar meedoen. Denk aan contest in Ramadan tijd, mannen only contests of challenge die dermate zwaar zijn dan beginners sws niet mee kunnen doen. Trouwens, ik heb niet eens echt een homegym... Heb 87kg aan weights, komt hopelijk nog wat bij. No way dat ik squatten of deadliften kan trainen, maar ik doe liever nog mee voor mezelf en probeer met assistance alles op orde te houden dan helemaal "voor niks trainen"....

Ik vind dat je veel klaagt voor een broekie van 18. Train gewoon lekker man. Compete als dat gaat en zo niet niet. Wat mij betreft haalt "Wovano" de prijzen weg en is de contest helemaal voor noppes. Ik denk dat de meesten die nu meedoen, er echt niet wakker van zouden liggen. Ik zou het ook prima vinden om een privé contest te houden zo met bekenden van me (als chrash , Sanca Saxon , etc.) maar zo kunnen mensen joinen. Gewoon leuk toch?
 
Natuurlijk wel, bij zo'n beetje elke wedstrijd kan niet iedereen zomaar meedoen. Denk aan contest in Ramadan tijd, mannen only contests of challenge die dermate zwaar zijn dan beginners sws niet mee kunnen doen. Trouwens, ik heb niet eens echt een homegym... Heb 87kg aan weights, komt hopelijk nog wat bij. No way dat ik squatten of deadliften kan trainen, maar ik doe liever nog mee voor mezelf en probeer met assistance alles op orde te houden dan helemaal "voor niks trainen"....

Ik vind dat je veel klaagt voor een broekie van 18. Train gewoon lekker man. Compete als dat gaat en zo niet niet. Wat mij betreft haalt "Wovano" de prijzen weg en is de contest helemaal voor noppes. Ik denk dat de meesten die nu meedoen, er echt niet wakker van zouden liggen. Ik zou het ook prima vinden om een privé contest te houden zo met bekenden van me (als chrash , Sanca Saxon , etc.) maar zo kunnen mensen joinen. Gewoon leuk toch?
Omdat ik 18 zou zijn mag ik niet klagen? :roflol: Ik lift je hele stamboom eruit dikke.
Bon, ja bij andere contests kan ook niet iedereen meedoen maar dan is het bijlange niet zo groot als nu. Die vorige contestjes moest je punten verzamelen en na zoveel contests won je wat.
Bij de gewone Big-T contests is het wel weer een "grote" wedstrijd en kan iedereen gewoon meedoen, misschien enkelingen niet omdat er toevallig wat tussen komt. Nu heeft 95% waarschijnlijk niet eens een deftige gewichten.

Edit: wat is een wedstrijd zonder beetje competitief te zijn. een bingo-potje in een rusthuis is spannender
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Lol, je lift mijn hele stamboom eruit? :roflol:
 
The fact dat je enkel daar op kan reageren bewijst wel weer dat je me gelijk geeft met de rest :booty:
Bro, hoe vaak moet ik nog zeggen: die hele shit van "iets winnen" boeit me niet, en volgens mij het merendeel van de mensen die nu een "contest log" hebben ook niet.
 
Bro, hoe vaak moet ik nog zeggen: die hele shit van "iets winnen" boeit me niet, en volgens mij het merendeel van de mensen die nu een "contest log" hebben ook niet.
Hoeveel van die mensen kunnen nu nog zoals BB_ zei nog mooie "PR'tje scoren speciaal voor hun eigen 🥰😍😜🤪😂🙂🥳😇"? Wacht gewoon ff tot het leuk is en op kracht kan trainen en maak desnoods als vervanging een contest om zo weinig mogelijk shape te verliezen zonder prijzen als je toch persé met een wedstrijd wilt meedoen (voor jezelf uiteraard, want dat kan niet in een normale log)
 
Hoeveel van die mensen kunnen nu nog zoals BB_ zei nog mooie "PR'tje scoren speciaal voor hun eigen 🥰😍😜🤪😂🙂🥳😇"? Wacht gewoon ff tot het leuk is en op kracht kan trainen en maak desnoods als vervanging een contest om zo weinig mogelijk shape te verliezen zonder prijzen als je toch persé met een wedstrijd wilt meedoen
Het lijkt me niet dat een forum rekening moet gaan houden met of de gyms wel of niet gesloten zijn in een land. Mensen in België met een homegym kunnen toch ook gewoon meedoen. Ik snap dat als er te weinig deelnemers zijn Wovano de prijzen weghaalt. Maar ik vind het al lang leuk dat er weer wat georiganisseerd wordt (ps ik doe ook niet mee voor de prijzen)
 
Hoeveel van die mensen kunnen nu nog zoals BB_ zei nog mooie "PR'tje scoren speciaal voor hun eigen 🥰😍😜🤪😂🙂🥳😇"? Wacht gewoon ff tot het leuk is en op kracht kan trainen en maak desnoods als vervanging een contest om zo weinig mogelijk shape te verliezen zonder prijzen als je toch persé met een wedstrijd wilt meedoen (voor jezelf uiteraard, want dat kan niet in een normale log)
Zit je buttplug dwars ofzo?
 
Het lijkt me niet dat een forum rekening moet gaan houden met of de gyms wel of niet gesloten zijn in een land. Mensen in België met een homegym kunnen toch ook gewoon meedoen. Ik snap dat als er te weinig deelnemers zijn Wovano de prijzen weghaalt. Maar ik vind het al lang leuk dat er weer wat georiganisseerd wordt (ps ik doe ook niet mee voor de prijzen)
Precies dit!

Jij gaat die 4 weken (+ nog langer maybe) niks doen? Prima, je bent 18, je komt er probably best wel mee weg. Wij hebben gewoon plezier aan deze contest. Stop gewoon met reageren dan man...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven