AndroidHealthClinic

Advies en Tips voor kuur 2021 Stack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom ga je off als je pro competitor wil worden?
 
Waarom ga je off als je pro competitor wil worden?
Ik probeer geen open bodybuilder te worden of classic fysiek zohoog wil ik niet zitten. Ik heb meerdere pro bodybuilders gesproken en ken er zelf 1 die gewoon hard traint en alleen gebruikt wanneer het moet voor de rest van de season is hij off om het lichaam weer te herstellen. Mijn ambitie is gewoon het zelfde, vandaar de keuze naar mens fysique dan hoef ik niet reusachtig te worden en dus veeeeel minder drugs gebruiken.
 
Ik probeer geen open bodybuilder te worden of classic fysiek zohoog wil ik niet zitten. Ik heb meerdere pro bodybuilders gesproken en ken er zelf 1 die gewoon hard traint en alleen gebruikt wanneer het moet voor de rest van de season is hij off om het lichaam weer te herstellen. Mijn ambitie is gewoon het zelfde, vandaar de keuze naar mens fysique dan hoef ik niet reusachtig te worden en dus veeeeel minder drugs gebruiken.

Bullshit.

Weet je wel wat een pro is?
 
Bullshit.

Weet je wel wat een pro is?
Bullshit? Jou mening de gene die ik ken en die jaarlijks op de podium staan zeggen wat anders.

maar heb je kuur advies of wat? Of ben je om je mening over andere dingen te geven?

blijf on topic aub
 
Bullshit? Jou mening de gene die ik ken en die jaarlijks op de podium staan zeggen wat anders.

maar heb je kuur advies of wat? Of ben je om je mening over andere dingen te geven?

blijf on topic aub

Ja bullshit. Je weet niet eens wat een pro competitor is.

Welke pro ken je?
 
Ja bullshit. Je weet niet eens wat een pro competitor is.

Welke pro ken je?
Nogmaals blijf on topic ben jou niks verschuldigd?

heb je geen advies houd je leuke mening lekker voor je zelf. Heb je wel wat te vertellen over wT er word gevraagd dan graag.
 
Nogmaals blijf on topic ben jou niks verschuldigd?

heb je geen advies houd je leuke mening lekker voor je zelf. Heb je wel wat te vertellen over wT er word gevraagd dan graag.

Dit is on topic. Jij wilt pro worden en dit denk je te kunnen bereiken door on/off te gaan en weinig gear te zetten. Ik zeg je dat dit niet mogelijk is, dat is geen mening maar een feit..Daarnaast snap je denk ik niet wat pro is. Ik heb 2de gescoord op het NK en ben ver van een pro status af. Dus vertel eens mups, welke pro's ken je??
 
Dit is on topic. Jij wilt pro worden en dit denk je te kunnen bereiken door on/off te gaan en weinig gear te zetten. Ik zeg je dat dit niet mogelijk is, dat is geen mening maar een feit..Daarnaast snap je denk ik niet wat pro is. Ik heb 2de gescoord op het NK en ben ver van een pro status af. Dus vertel eens mups, welke pro's ken je??
Wat raad je dan aan? Een beginner direct met tren te laten starten? Je snapt wel wat opbouwen in houd? 99% van de middelen die op de markt bestaan heb ik niet eens geprobeerd en of gedaan. Ik volg een algemeen advies van langzaam naar hard. Ik hoef niet direct middelen te gebruiken die 15-20 kilo spier massa te geven dat is helemaaaal het doel niet. Ook ben ik volgend naar niet op een podium dus heb nog veeeeeeel de tijd. Ik wil gewoon eerst experimenteren met zo licht mogelijke middelen. De zware jongens komen later wel eerst licht*
 
Dit is on topic. Jij wilt pro worden en dit denk je te kunnen bereiken door on/off te gaan en weinig gear te zetten. Ik zeg je dat dit niet mogelijk is, dat is geen mening maar een feit..Daarnaast snap je denk ik niet wat pro is. Ik heb 2de gescoord op het NK en ben ver van een pro status af. Dus vertel eens mups, welke pro's ken je??
Btw: ben nog jong en hoef niet binnen nu en 2 jaar op een podium te staan wil dat pas doen als ik er goed klaar voor ben als ik merk dat ik deze cycle niet genoeg groei voeg ik wel wat zwaarders toe. Heb vorig jaar test + anavar gedaan en dit ging goed heb 85% van de gewonnen massa en kracht nogsteeds en ben bijna een jaar verder . Plan is nu 1 of 2 dingen toevoegen en weer een cycle doen en daarna kijk ik verder
 
Mijn god wat een klapmongool. #out
 
Wauw, snap je nu na 2 discussies in 1 simpel topic nog steeds niet dat je zelf met rare “feiten” zwaait? Alles wat je zegt slaat nergens op.

Ongelovelijke is overigens geen Nederlands woord, pannenkoek.
 
Ehh, jij beweert dat je met 88kg lichaamsgewicht momenteel 75 kilo pure spiermassa bij je draagt? Wordt wakker.... Denk dat je nog een hoop moet leren voor je je tot de anabolen gaat keren.
ik denk dat hij vvm bedoeld.

correctie: blijkbaar bedoeld hij dit niet en heeft hij geen botten, bloedmassa en organen.
 
Je reageert niet op m’n vraag, denk je serieus 75kg aan spieren bij je te dragen? Je zegt zelf al dat je gemiddeld zo’n 12% vet met je mee draagt. 12% van 88kg = 10,56kg. 88-10.5kg is al 77.5kg over, dan heb je het gewicht van je botten (gemiddeld 10% van lichaamsgewicht, maarja dat is nogal vaag natuurlijk) kom je al weer onder de 70kg. Dan alle organen, etc....

Kan je cycle wel “perfect” zijn gelopen, maar zelfs met slecht eten en niet optimaal trainen heb ik gasten 6-8kg zien pakken in hun eerste cycle.

Ik wijs je enkel op je onkunde. Wordt wakker.
botten is veel meer gemiddeld 12-13kg
 
botten is veel meer gemiddeld 12-13kg
Incl vocht wel ja, dat klopt. Maar nu doe je net als ik.... Human vs machine. Echt niet dat die dure machine afwijkende stats teruggeeft, neeeheee dat kan niet, was hele dure machine zegt meneer. Echt niet dat die afwijkingen hebben. Zou raar zijn dat de machine liegt. Toch? Is doer, net als hoer. Hoer liegt ook niet. Die geniet van de seks met jou als klant. Oehoe.

Of meneer liegt over z’n stats. :roflol:
 
Incl vocht wel ja, dat klopt. Maar nu doe je net als ik.... Human vs machine. Echt niet dat die dure machine afwijkende stats teruggeeft, neeeheee dat kan niet, was hele dure machine zegt meneer. Echt niet dat die afwijkingen hebben. Zou raar zijn dat de machine liegt. Toch? Is doer, net als hoer. Hoer liegt ook niet. Die geniet van de seks met jou als klant. Oehoe.

Of meneer liegt over z’n stats. :roflol:

We liegen hier toch allemaal over onze stats? Werkelijkheid is: DBB stats - 10kg lichaamsgewicht +10cm lichaamslengte
 
We liegen hier toch allemaal over onze stats? Werkelijkheid is: DBB stats - 10kg lichaamsgewicht +10cm lichaamslengte
In dat geval ben ik nu 96kg op 165cm. Sick shit!
 
Back
Naar boven