Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

  • Is het de bedoeling dat de Red Hot Pepper saus waterdun is?

    Heb nog niet eerder een saus gehad die zo dun is namelijk, dit is de eerste keer dat ik deze smaak heb gekocht.
    wovano heeft deze vast al eens gehad?
     
    Is het de bedoeling dat de Red Hot Pepper saus waterdun is?

    Heb nog niet eerder een saus gehad die zo dun is namelijk, dit is de eerste keer dat ik deze smaak heb gekocht.

    Normaliter is red hot pepper saus altijd dun, omdat het pittig is. In ieder geval is dat zo bij de sauzen uit de supermarkt.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Is het mogelijk voor jullie om aan deze te komen?


    Is nieuw, en aangezien jullie wel de pudding variant aanbieden? Misschien mogelijk? :D
     
    Is het mogelijk voor jullie om aan deze te komen?


    Is nieuw, en aangezien jullie wel de pudding variant aanbieden? Misschien mogelijk? :D

    We hebben het assortiment net laten krimpen, alleen vanille en choco verkocht eigenlijk goed de rest moest steeds een deel van weg.
     
    Die Malelions pakken zijn hard gegaan zeker, zie dat er al een hoop uitverkocht is. :(

    Komen deze snel nog binnen?
     
    Die Malelions pakken zijn hard gegaan zeker, zie dat er al een hoop uitverkocht is. :(

    Komen deze snel nog binnen?

    Ja die gingen enorm snel. Er komt een restock nog van. Die verwacht ik begin januari
     
    Het begint standaard te worden dat jullie de gifts niet meesturen. Van de 2 die ik zou krijgen geen 1 ontvangen. Over afgelopen jaar gaat het om een gift of 7. Kunnen jullie niet maken.
     
    Het begint standaard te worden dat jullie de gifts niet meesturen. Van de 2 die ik zou krijgen geen 1 ontvangen. Over afgelopen jaar gaat het om een gift of 7. Kunnen jullie niet maken.

    Goodies worden wel gepikt en als je die gekozen hebt hoor je die ook te krijgen. We hebben wel een bug gehad langere tijd en die is recent opgelost, bij bepaalde goodiekeuzs met een bepaalde versie Iphone ging de 2e goodie niet meer. Dat was wat zoekwerk maar het euvel is gevonden.

    Stuur me graag even je laatste bestelnummer en wat er miste dan laat ik uitzoeken wat er mis is gegaan.
     
    Ja die gingen enorm snel. Er komt een restock nog van. Die verwacht ik begin januari

    Verbaasde me dat enkel nog L-jasjes verkrijgbaar waren in zwart/rood.
    Dus nu maar een L-jas en M-broek besteld voor mijn sinds een tijdje met BB gestarte zoon. Vanwege slimfit heeft ie misschien geluk en anders kan hij er mooi ingroeien. :p
     
    Vriendin van me op Facebook over de vegan proteïne:

    Is XXL geworden wegens minder koolhydraten voor meer eiwitten :) . Wel een beetje vreemd dat XXL zijn voedingswaarden niet op de site zet, die ben ik op een site die eiwitshakes bespreekt moeten gaan zoeken.
     
    Verbaasde me dat enkel nog L-jasjes verkrijgbaar waren in zwart/rood.
    Dus nu maar een L-jas en M-broek besteld voor mijn sinds een tijdje met BB gestarte zoon. Vanwege slimfit heeft ie misschien geluk en anders kan hij er mooi ingroeien. :p
    :thumbs:
    Vriendin van me op Facebook over de vegan proteïne:

    Is XXL geworden wegens minder koolhydraten voor meer eiwitten :) . Wel een beetje vreemd dat XXL zijn voedingswaarden niet op de site zet, die ben ik op een site die eiwitshakes bespreekt moeten gaan zoeken.
    Voedingswaarden (specificaties) staan wel degelijk op de site. Eerst type en smaak kiezen en dan naar tabblad specificaties ;-)
     
    Ja die gingen enorm snel. Er komt een restock nog van. Die verwacht ik begin januari

    Ik kende serieus het hele merk niet, maar kom het ineens overal tegen.
    Toch knap hoe zulke merken een publiek aanspreken en ineens een marktaandeel claimen.

    Gewoon uit interesse ; Hoe kom je nou tot samenwerking met dit specifieke merk?
     
    Ik kende serieus het hele merk niet, maar kom het ineens overal tegen.
    Toch knap hoe zulke merken een publiek aanspreken en ineens een marktaandeel claimen.

    Gewoon uit interesse ; Hoe kom je nou tot samenwerking met dit specifieke merk?
    We kennen de mensen van Malelions persoonlijk en hebben een goede klik. Het was hun idee voor een co-branding en werkten wij ook graag aan mee.
     
    Hoi. De N'joy protein bar. Is dat met stukken noten? Zoals de delicious crunchy protein bar?

    Ik kocht altijd de delicious protein bar omdat die zonder stukken noten was. Maar deze is eruit. Er word gezegd dat de N'joy een goede vervanger, maar deze heeft ook crunchy. Daarmee ff vragen.
     
    Hoi. De N'joy protein bar. Is dat met stukken noten? Zoals de delicious crunchy protein bar?

    Ik kocht altijd de delicious protein bar omdat die zonder stukken noten was. Maar deze is eruit. Er word gezegd dat de N'joy een goede vervanger, maar deze heeft ook crunchy. Daarmee ff vragen.

    De crunch van de N'JOY bar komt niet van nootjes maar van soja crisps. Er zitten dus geen stukjes noot in zoals bij de Crunchy Bars.
     
    Back
    Naar boven