MuscleMeat

Big Fail (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

imnewhere

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2012
Berichten
8.760
Waardering
9.067
Lengte
1m80
Massa
69kg
Inmiddels al weer drie weken geleden heb ik via het contactformulier op hun site een vraag gesteld. Ik heb nog steeds geen enkele reactie ontvangen. Hebben meer mensen problemen met de klantenservice van deze sportschoolketen?

Inkedbg_LI.jpg
 
Daar lijkt het wel op ja... en ik ben zeker niet de enige als ik dit zo lees:
https://nl.trustpilot.com/review/biggym.nl
Nee zit bij een ander filiaal, kom er ook niet vanaf. Mails krijg ik geen antwoord op, klachtenformulier niet, apparaat in de gym niet, manager die mij ontwijkt, personeel die naar beluurtje verwijst, en beluur waar je eindeloos in de rij staat (en alsof je in de ochtend tussen 9 en 10 daar tijd voor hebt, als je een fatsoenlijke baan hebt).
 
Maandelijkse betaling terugboeken, denk dat je dan zo contact hebt met de klantenafdeling.

Werkt een beetje hetzelfde als wanneer je de klantenservice van een energiebedrijf wil hebben. Kies je voor de optie "medewerker spreken" kan je 15 minuten wachten. Kies je voor de optie "abonnement opzeggen" spreek je al iemand binnen 2 minuten die ook het antwoord op je vraag heeft. 😎
 
Zijn er echt mensen verbaast als ze een keer geen reactie op een mailtje of ingevuld contactformulier krijgen?
 
je weet dat dit meer dan 2 jaar geleden is?
Hahaha nee!

Ken je die zoektools in Google? Ik gebruik daar vaak een 'periode' in, vooral als het bijvoorbeeld over Corona maatregelen gaat. Zodoende kwam deze boven.
Ik vond al dat de link er zo gek uitzag, maar ging geen belletje rinkelen :o
 
Back
Naar boven