Fitness Seller

Peiling Androgel switch naar Nebido naar Sustanon (1 bezoeker)

TRT for life: Nebido of Sustanon?

  • Nebido

    Stemmen: 14 45,2%
  • Sustanon

    Stemmen: 17 54,8%

  • Totaal stemmers
    31

Bezoekers in dit topic

Zet jij quad en schouders im of subq ?
Moet anders wel redelijk shredded staan om im in diep genoeg in quad te komen neem ik aan?
Klinkt wel ideaal die insuline injects

IM met 29g slinpin, in Quads en delts. 14% BF schat ik, geen enkel probleem.
En ja, het is ideaal want veel minder invasief. Ik ben erg tevreden.
 
ben m'n nieuwe protocol ook enkele weken bezig, zijnde E3,5D 62,5 mg T enanthate.
Ik kwam dus van Nebido wat me zeer goed resultaten opleverde (wel de UG versie en dus om de twee weken) maar de UG Nebido was niet meer beschikbaar.

Binnen enkele weken ng eens bloedtest om te zien wat nieuwe protocol doet.
SQ buik zaterdagavond en woensdagochtend, dus om de 72u. En telkens 0,25ml via slinspuitje
Optrekken duurt iets langer maar gaat wel
 
ben m'n nieuwe protocol ook enkele weken bezig, zijnde E3,5D 62,5 mg T enanthate.
Ik kwam dus van Nebido wat me zeer goed resultaten opleverde (wel de UG versie en dus om de twee weken) maar de UG Nebido was niet meer beschikbaar.

Binnen enkele weken ng eens bloedtest om te zien wat nieuwe protocol doet.
SQ buik zaterdagavond en woensdagochtend, dus om de 72u. En telkens 0,25ml via slinspuitje
Optrekken duurt iets langer maar gaat wel
Op langere termijn was SQ voor mij niet geschikt. Schouder nu om de 4 dagen met insuline spuit. Opname van test voelt beter en weinig schommelingen.
 
mja, ik twijfel of je met die halve inch slin spuit via je delts wel meteen IM komt? Heb ook één van m'n inspuitingen zo geprobeerd, maar houd her voorlopig dan wel gewoon SQ en in buik. Helft van de keren wel zeer plekje na een dag, maar valt allemaal best mee
 
mja, ik twijfel of je met die halve inch slin spuit via je delts wel meteen IM komt? Heb ook één van m'n inspuitingen zo geprobeerd, maar houd her voorlopig dan wel gewoon SQ en in buik. Helft van de keren wel zeer plekje na een dag, maar valt allemaal best mee

Lachend. Als het goed is is je side delt een beetje ontwikkeld en is je vetpercentage daar redelijk laag, perfect voor IM.
Then again, als subQ voor je werkt waarom niet.
 
:coffeepc: Update:coffeepc:

Deze week mijn eerste evaluatie na 4 maanden smeren waarvan de laatste 2 maanden op 3 pompjes per dag. Resultaat: van 5nmol naar 10! Woohoo!

:D


I kid, I kid. Ja, dus wel verdubbeld, maar 10 is natuurlijk nog veel te laag. Gel is het dus niet voor mij persoonlijk.

Zoals gehoopt heb ik (in goed overleg) een recept voor Nebido gevraagd en gekregen. Deze week een boostershot en dan over 6 weken alweer een T meting.

Ik houd jullie op de hoogte.
waar smeerde je ? Had je een hoog bmi ?

met 2 pompjes zat ik op tt 27, ft rond de 400. Heb ook 4 pompjes geprobeerd, dat was ziek 🔥😁

Ff verder lezen in je topic
 
je kan slin spuiten kopen, waar je naald mee kan wisselen. optrekken groene als je klaar bent, wisselen naar originele ☺️

nou, ik heb geprobeerd na het optrekken met 18g een 30g naaldje op een reguliere spuit te zetten en daarmee te injecteren.
D6C03565-81B7-48FD-9B3A-536E115F217B.jpeg


Hopeloos, komt geen druppel uit. Spuit ontploft. Waarom werkt dit niet? Is dat puur de afmeting van het spuitje vs insulinespuitje?
 
Laatst bewerkt:
nou, ik heb geprobeerd na het optrekken met 18g een 29g naaldje op een reguliere spuit te zetten en daarmee te injecteren.
Bekijk bijlage 514563

Hopeloos, komt geen druppel uit. Spuit ontploft. Waarom werkt dit niet? Is dat puur de afmeting van het spuitje vs insulinespuitje?
Ik heb deze met 27g en precies hetzelfde, moet ook keihard drukken. Ligt volgens mij aan de dikte van de spuit. Denk dat als je 26 of 25 haalt goed zit
 
nou, ik heb geprobeerd na het optrekken met 18g een 29g naaldje op een reguliere spuit te zetten en daarmee te injecteren.
Bekijk bijlage 514563

Hopeloos, komt geen druppel uit. Spuit ontploft. Waarom werkt dit niet? Is dat puur de afmeting van het spuitje vs insulinespuitje?
Olie verwarmen.

0.45x16 druk ik het zo doorheen en heb die ook liggen idem.
 
Olie verwarmen.

0.45x16 druk ik het zo doorheen en heb die ook liggen idem.
Gedaan. Verwarm altijd.
Met pharmagrade sust komt er geen druppel uit. Zelfs met water erin niet. Naald en opzetje knalden er af.

1ml slinpin met fixed 29g needle geen probleem
2ml doseerspuitje met 29g opzet geen druppel.

mind blown
 
nou, ik heb geprobeerd na het optrekken met 18g een 29g naaldje op een reguliere spuit te zetten en daarmee te injecteren. Hopeloos, komt geen druppel uit. Spuit ontploft. Waarom werkt dit niet? Is dat puur de afmeting van het spuitje vs insulinespuitje?
Das gek, zou zomaar kunnen, heb niet verwisselbare gebuikt, ging goed. Die verwisselbare zie foto nog niet getest, maar ga er vanuit dat net zo makkelijk gaat
 

Bijlagen

  • AEDA7DE1-B0FC-4291-95CB-98B3AA0084E3.jpeg
    AEDA7DE1-B0FC-4291-95CB-98B3AA0084E3.jpeg
    29,8 KB · Weergaven: 187
  • E8992878-AEA8-4131-95B0-EA7C4BF4F479.jpeg
    E8992878-AEA8-4131-95B0-EA7C4BF4F479.jpeg
    33,2 KB · Weergaven: 181
Das gek, zou zomaar kunnen, heb niet verwisselbare gebuikt, ging goed. Die verwisselbare zie foto nog niet getest, maar ga er vanuit dat net zo makkelijk gaat
Nou, ben benieuwd.
Enige wat ik kan bedenken is dat het bredere 2ml doseerspuitje minder druk opbouwt tov een 1ml smaller insulinespuitje. Weet iemand of dit klopt?

Zie onderstaande.
Wellicht technisch gezien geen insulinespuitje, maar qua formaat wel right? Als ik hier mijn 29g half inch naaldje op zet dan scheelt me dat backloaden en aardig wat geld. Iemand praktijkervaring hier?

43A5AEEF-E34E-436B-A2B5-EBA0BADFF3ED.png
 
Laatst bewerkt:
Update.

Ik heb bovenstaande spuiten binnen.
Optrekken met 18g, 30g naaldje erop gezet. Flink onder de warme kraan. So far, so good.
6C7EFD8C-53C4-43AC-B295-6EE28223197C.jpeg

Echter bij het zetten knalt de 30g eraf zodra ik echt druk ga zetten. Houten vloer meteen in de olie gezet zeg maar. :D

Ok, nieuwe spuit geprepareerd, 30g zeer stevig vast gedrukt. Naald in quad, drukken maar... ...en flats, al mijn gear wederom op de vloer omdat de 30g naald eraf schiet onder de druk.
Wat doe ik hier in GODSNAAM fout? Dit zou toch moeten kunnen? Iemand?
 
Laatst bewerkt:
Update 2

Het is gelukt. Ik vermoed dat ik de tuut nat is geworden met olie bij de naaldwissel waardoor onder druk ie er afschoot. Het blijft olie door een 30 naaldje van niks duwen natuurlijk.
Goed nieuws, naast dat het best wat geld scheelt, hoef ik nu niet meer te backloaden.
 
Waarom haal je een nog kleinere naald dan dat je had? 25g of 26g moet je hebben
 
nou, ik heb geprobeerd na het optrekken met 18g een 30g naaldje op een reguliere spuit te zetten en daarmee te injecteren.
Bekijk bijlage 514563

Hopeloos, komt geen druppel uit. Spuit ontploft. Waarom werkt dit niet? Is dat puur de afmeting van het spuitje vs insulinespuitje?

Update.

Ik heb bovenstaande spuiten binnen.
Optrekken met 18g, 30g naaldje erop gezet. Flink onder de warme kraan. So far, so good.
Bekijk bijlage 515306
Echter bij het zetten knalt de 30g eraf zodra ik echt druk ga zetten. Houten vloer meteen in de olie gezet zeg maar. :D

Ok, nieuwe spuit geprepareerd, 30g zeer stevig vast gedrukt. Naald in quad, drukken maar... ...en flats, al mijn gear wederom op de vloer omdat de 30g naald eraf schiet onder de druk.
Wat doe ik hier in GODSNAAM fout? Dit zou toch moeten kunnen? Iemand?

Rubber in de spuit wordt aangetast door oplossingen in de gear zoals Benzyl alcohol,daardoor zet het rubber uit en functioneert het niet meer.
 
Update.

Ik heb bovenstaande spuiten binnen.
Optrekken met 18g, 30g naaldje erop gezet. Flink onder de warme kraan. So far, so good.
Bekijk bijlage 515306
Echter bij het zetten knalt de 30g eraf zodra ik echt druk ga zetten. Houten vloer meteen in de olie gezet zeg maar. :D

Ok, nieuwe spuit geprepareerd, 30g zeer stevig vast gedrukt. Naald in quad, drukken maar... ...en flats, al mijn gear wederom op de vloer omdat de 30g naald eraf schiet onder de druk.
Wat doe ik hier in GODSNAAM fout? Dit zou toch moeten kunnen? Iemand?
Wat doe ik fout? Zet daar is een dikkere naald op die voorzien is om producten te injecteren op oliebasis. Blauwe of zwarte naald. Al dat geknoei met slinnaalden, waar is dat goed voor. Ben je dan zo bang van een naald?
 
Wat doe ik fout? Zet daar is een dikkere naald op die voorzien is om producten te injecteren op oliebasis. Blauwe of zwarte naald. Al dat geknoei met slinnaalden, waar is dat goed voor. Ben je dan zo bang van een naald?
Waarom zou je onnodig veel littekenweefsel creëeren als het makkelijk kan met een slin naald.

Waarom anno 2020 nog knoeien met dikke naalden.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven