XXL Nutrition

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1607853293853.png
 
Haar arrestatie was niet goed voor de zwarte gemeenschap, meent Imanuelle. “Doe je iets fout, dan ‘verpest’ je het voor iedereen. Heel lastig. Tegelijkertijd zie ik dat wat er met mij is gebeurd ook wat moois teweeg heeft gebracht. Veel mensen dachten: we geven zoveel mensen een tweede kans, waarom haar niet?”

:roflol: een c- actrice met een opgeblazen ego

a) als een neger iets verkeerd doet denkt niemand meteen dat alles negers stout zijn ,stomme hoer

b) jij krijgt net zoveel kansen als iemand anders ,ook als het moet een tweede of derde ,stomme hoer

c) hou op met je eigen falen te vermengen met de huidige BLM hysterie rondom racisme ,stomme hoer

d) 99,999999999999% interesseert het geen hol wat je doet ,voor mij part hang je jezelf op ,stomme hoer

e)je bent een schande voor je vader en moeder ,stomme hoer
 
Haar arrestatie was niet goed voor de zwarte gemeenschap, meent Imanuelle. “Doe je iets fout, dan ‘verpest’ je het voor iedereen. Heel lastig. Tegelijkertijd zie ik dat wat er met mij is gebeurd ook wat moois teweeg heeft gebracht. Veel mensen dachten: we geven zoveel mensen een tweede kans, waarom haar niet?”

:roflol: een c- actrice met een opgeblazen ego

a) als een neger iets verkeerd doet denkt niemand meteen dat alles negers stout zijn ,stomme hoer

b) jij krijgt net zoveel kansen als iemand anders ,ook als het moet een tweede of derde ,stomme hoer

c) hou op met je eigen falen te vermengen met de huidige hysterie rondom racisme ,stomme hoer

d) 99,999999999999% interesseert het geen hol wat je doet ,voor mij part hang je jezelf op ,stomme hoer

e)je bent een schande voor je vader en moeder ,stomme hoer
De kern staat als een huis, maar ik had hier wat andere woorden voor gekozen. :D

Over het punt onder "e" wil ik nog wel het grapje maken: dat het wel getuigt van een wit denkkader dat je ervan uit gaat dat iemand weet wie zijn of haar vader is en dat die vader enige belangstelling of verantwoordelijk kent.

De serieuze ondertoon is dat een hoog percentage 1-oudergezinnen in een wijk of gemeenschap zorgt voor een gebrek aan "vaderfiguren" en dergelijke rolmodellen.
 
Haar arrestatie was niet goed voor de zwarte gemeenschap, meent Imanuelle. “Doe je iets fout, dan ‘verpest’ je het voor iedereen. Heel lastig. Tegelijkertijd zie ik dat wat er met mij is gebeurd ook wat moois teweeg heeft gebracht. Veel mensen dachten: we geven zoveel mensen een tweede kans, waarom haar niet?”

:roflol: een c- actrice met een opgeblazen ego

a) als een neger iets verkeerd doet denkt niemand meteen dat alles negers stout zijn ,stomme hoer

b) jij krijgt net zoveel kansen als iemand anders ,ook als het moet een tweede of derde ,stomme hoer

c) hou op met je eigen falen te vermengen met de huidige BLM hysterie rondom racisme ,stomme hoer

d) 99,999999999999% interesseert het geen hol wat je doet ,voor mij part hang je jezelf op ,stomme hoer

e)je bent een schande voor je vader en moeder ,stomme hoer
Ik vind dit nogal denigrerend tegen stomme hoeren.
 
De kern staat als een huis, maar ik had hier wat andere woorden voor gekozen. :D

Over het punt onder "e" wil ik nog wel het grapje maken: dat het wel getuigt van een wit denkkader dat je ervan uit gaat dat iemand weet wie zijn of haar vader is en dat die vader enige belangstelling of verantwoordelijk kent.

De serieuze ondertoon is dat een hoog percentage 1-oudergezinnen in een wijk of gemeenschap zorgt voor een gebrek aan "vaderfiguren" en dergelijke rolmodellen.
Rolmodel is overbodig.
De moeders moeten blijkbaar een stap extra gaan zetten om de foute keuze 'man' voor hun kinderen weer goed te maken.
Waarom moeten al die vrouwen kinderen terwijl ze weten dat de man gaat lopen?
 
Rolmodel is overbodig.
De moeders moeten blijkbaar een stap extra gaan zetten om de foute keuze 'man' voor hun kinderen weer goed te maken.
Waarom moeten al die vrouwen kinderen terwijl ze weten dat de man gaat lopen?
Je eerste en laatste zin zijn een tegenstelling.

Met betere rolmodellen zouden er minder gaan lopen.

Volgens mij is er onderzoek dat kinderen uit wijken met meer "vaderfiguren" beter terechtgekomen.
 
Je eerste en laatste zin zijn een tegenstelling.

Met betere rolmodellen zouden er minder gaan lopen.
Onzin. Ze willen geen verantwoordelijkheid, ook niet in hun werk. Allemaal eigen baas of eigen uitkering. Thug life but free
 
Waarom moeten al die vrouwen kinderen terwijl ze weten dat de man gaat lopen?


Omdat Denzel zo cool is en zij zo speciaal is dat Denzel haar nooit in de steek zal laten,heeft hij trouwens zelf nog gezegd hoor
 
Haar arrestatie was niet goed voor de zwarte gemeenschap, meent Imanuelle. “Doe je iets fout, dan ‘verpest’ je het voor iedereen. Heel lastig. Tegelijkertijd zie ik dat wat er met mij is gebeurd ook wat moois teweeg heeft gebracht. Veel mensen dachten: we geven zoveel mensen een tweede kans, waarom haar niet?”

:roflol: een c- actrice met een opgeblazen ego

a) als een neger iets verkeerd doet denkt niemand meteen dat alles negers stout zijn ,stomme hoer

b) jij krijgt net zoveel kansen als iemand anders ,ook als het moet een tweede of derde ,stomme hoer

c) hou op met je eigen falen te vermengen met de huidige BLM hysterie rondom racisme ,stomme hoer

d) 99,999999999999% interesseert het geen hol wat je doet ,voor mij part hang je jezelf op ,stomme hoer

e)je bent een schande voor je vader en moeder ,stomme hoer
Ik zou maar oppassen voor haar vader, broers en neefjes.
 

ST LUCIA​

Property ID: 66167
5 bedroom colonial plantation-style home for sale in St Lucia located in the heights of Bonne Terre with views of Rodney Bay and the sea.


:roflol: maar goed dat BLM op ST Lucia nog niet aanwezig is
 

Nederlandse zwartepietenprotest breidt uit naar carnaval: “Stereotyperende kostuums zijn schadelijk, kwetsend en racistisch”​

Nederlandse splintergroeperingen van 'Kick Out Zwarte Piet' (KOZP) nemen in Nederlands-Limburg en Noord-Brabant nu ook carnaval in het vizier. Via een actie op sociale media roepen ze op om tijdens carnaval geen stereotyperingen te gebruiken, zo schrijven meerdere Nederlandse media waaronder De Telegraaf.
Want u dacht werkelijk dat het om ZP ging en als we een beetje toegeven (grijze piet kon ook al niet) dat we er dan vanaf zijn?

Het eerste stapje, dat was het zwaarst, nu is het hek van de dam.
 

Want u dacht werkelijk dat het om ZP ging en als we een beetje toegeven (grijze piet kon ook al niet) dat we er dan vanaf zijn?

Het eerste stapje, dat was het zwaarst, nu is het hek van de dam.
Laten we dan gewoon in de wet opnemen dat je je alleen mag kleden en gedragen conform je cultuur, afkomst en religie. Dan zien we Akwasi voortaan alleen nog maar zo.
FC6BA405-18C8-4F01-8655-1EC6B6453CF5.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven