Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Powerhouse
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    170 KB · Weergaven: 454
  • 5.jpg
    5.jpg
    40,8 KB · Weergaven: 454
  • 3.jpg
    3.jpg
    147,3 KB · Weergaven: 456
  • 2.jpg
    2.jpg
    155,4 KB · Weergaven: 460
In de afgelopen weken mijn home gym een upgrade gegeven.

Eindelijk een goede Barbell met mooie 50mm halterschijven van muscle power. Ik heb een latpully en cable row gemaakt inclusief voetsteunen en een loading pin. En flink wat extra 30 mm halterschijven voor de dumbells zodat ik niet constant hoef te wisselen van schijven.

Nu alleen nog een keer een mooi half rack. En daarna wordt het tijd voor een grotere schuur. 😁
Mooie gym!
Heb je die opbergrekken voor je schijven zelf gebouwd?
Ik zit zelf ook aan zoiets te denken maar zit te twijfelen om het te lassen/schroeven/metaal/hout. Bij jou ziet het er goed uit en als het in een tuinhuis blijft hangen, dan moet het hier ook goedkomen.
 
Wel bokshandschoenen, ook een bokszak?
Nee, die had ik nog van vroeger en erbij gelegd omdat dat stoerder overkomt 😂😂

Foto was ook voor facebook enzo. Ben wel volwassener geworden dan vroeger maar er moet natuurlijk ook nog altijd gepaald worden !!!
 
Laatst bewerkt:
Mooie gym!
Heb je die opbergrekken voor je schijven zelf gebouwd?
Ik zit zelf ook aan zoiets te denken maar zit te twijfelen om het te lassen/schroeven/metaal/hout. Bij jou ziet het er goed uit en als het in een tuinhuis blijft hangen, dan moet het hier ook goedkomen.
Thanks! Ik heb ze door mij buurman laten maken. Het is geheel van rvs en aan elkaar gelast.
 
Geen idee of dit het juiste topic is, maar het lijkt mij onnodig op een nieuw topic aan te maken.

Heeft iemand tips voor een DIY lat pulley?

Het idee was goed, de uitvoering minder. Lijkt wel of ik vogeltjes in huis heb, de katrollen maken veel lawaai, draaien niet soepel en worden erg warm.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee of dit het juiste topic is, maar het lijkt mij onnodig op een nieuw topic aan te maken.

Heeft iemand tips voor een DIY lat pulley?

Het idee was goed, de uitvoering minder. Lijkt wel of ik vogeltjes in huis heb, de katrollen maken veel lawaai, draaien niet soepel en worden erg warm.
Heb je staaldraad met plastic eromheen?
Beetje wd40 doet ook wonderen.
 
Haha dat is een beste prijs.

Ik heb deze voor €4,50. Werkt prima.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201223-182357_Chrome.jpg
    Screenshot_20201223-182357_Chrome.jpg
    66,3 KB · Weergaven: 85
Haha dat is een beste prijs.

Ik heb deze voor €4,50. Werkt prima.
Ik heb precies dezelfde. Heb het met staalkabel geprobeerd en met touw, beide rollen niet soepel en maken een lawaai
 
Een katrol met een grotere diameter gebruiken.
 
Back
Naar boven