MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Altijd als ik dit hoor besef ik weer dat we al jaren en geslaagde multiculturele samenleving zijn. De Nederlandse tekst ken ik niet, maar in het Moluks kan ik meeblèren. Dank voor de vreemde Kerstochtend.
Het liefst in het Latijn met zoveel geslinger van een turibulum dat je je neus voelt prikkelen en de wierook door het scherm ruikt.
 
Het liefst in het Latijn met zoveel geslinger van een turibulum dat je je neus voelt prikkelen en de wierook door het scherm ruikt.
Ik ben niet van de kerk. Maar zeg ooit voor de lol een mis bijgewoond in de notte dame. Dat was wel mooi. Inhoud allemaal onzin. Maar prachtige rituelen, gebouwen en gezangen.
 
dat wijf van die lange ,part two

"Mabel verscheen met de bolide van Klaas Bruinsma onaangekondigd bij ons congres en eiste op hoge toon dat zij in het hotel naar de kamer van Mark Rutte werd gebracht. Wij zijn daar letterlijk voor gaan liggen, want ze was stoned als een garnaal en volstrekt onhandelbaar."


 
Laatst bewerkt:
:roflol: Kaag heeft echt 0,0 gunfactor met haar reptielengezicht ,maar het jaarlijks terugkerend gezever en gehuil over wie wel en wie niet prettige kerstdagen wenst kan ik missen als kiespijn ,is mij te kinderachtig allemaal,ik denk dat er op dit moment zaken spelen die meer aandacht verdienen


 
Laatst bewerkt:
Hieronder het programma van de Centrumpartij van Hans Janmaat uit 1984, dat toen als zeer fout werd gezien. Die partij werd dan ook – met name vanwege punt 10 – op een breed front fel bestreden en als ‘staatsgevaarlijk’ door de BVD (tegenwoordig AIVD) scherp in de gaten gehouden.



:roflol: staatsgevaarlijk ,hij was gewoon een visionair




1609043652709.png
 
Laatst bewerkt:
Als Hans nou een wat charismatiever persoon was en niet meteen door het lint ging als ie uitgedaagd werd + niet al die halve zolen in en rond zn partij had zou hij wat meer succes hebben gehad. Helaas pindakaas want als we toen die punten hadden doorgevoerd was het hier nu utopisch geweest ipv dystopisch zoas het nu is.
 
Een D66-productie van D66-mensen met D66-subsidie op een D66-netwerk is geen propaganda, volgens D66-stemmer Shula Rijxman (D66 NPO). Een docu over Klaver, dat ging destijds wel te ver omdat de maker onderdeel was van het GroenLinks campagneteam


"Natuurlijk, de baas van de NPO Shula Rijxman stemt op D66 en is volgens onze favoriete roddeltante Martin Bosma een huisvriendin van D66-minister Kajsa Ollongren, maar dat is toeval. En het is dan wel zo dat de film wordt uitgezonden door de VPRO, waar oud-D66-campagneleider Lennart van der Meulen algemeen directeuris, maar dat komt soms nou eenmaal zo uit. En cynici zullen er vast op wijzen dat de film mede is gefinancierd door het CoBO, waarvan Van der Meulen voorzitter is en Rijxman secretaris. Of dat de filmmaakster in 2018 maar liefst 83.500 euro kreeg (pagina 64) van het Nederlands Filmfonds, waar D66'er Thom de Graaf voorzitter van de RvT was en dat dit jaar nog extra geld kreeg van D66-minister Ingrid van Engelshoven. Of dat de film toen nog de werktitel 'minister van Hoop' had (zie ook de url en mirror), een bijnaam die helemaal NIEMAND behalve Sigrid Kaag gebruikt voor Sigrid Kaag, maar dat heb je nu eenmaal bij objectieve journalistiek."


1609225354401.png
 
Een D66-productie van D66-mensen met D66-subsidie op een D66-netwerk is geen propaganda, volgens D66-stemmer Shula Rijxman (D66 NPO). Een docu over Klaver, dat ging destijds wel te ver omdat de maker onderdeel was van het GroenLinks campagneteam


"Natuurlijk, de baas van de NPO Shula Rijxman stemt op D66 en is volgens onze favoriete roddeltante Martin Bosma een huisvriendin van D66-minister Kajsa Ollongren, maar dat is toeval. En het is dan wel zo dat de film wordt uitgezonden door de VPRO, waar oud-D66-campagneleider Lennart van der Meulen algemeen directeuris, maar dat komt soms nou eenmaal zo uit. En cynici zullen er vast op wijzen dat de film mede is gefinancierd door het CoBO, waarvan Van der Meulen voorzitter is en Rijxman secretaris. Of dat de filmmaakster in 2018 maar liefst 83.500 euro kreeg (pagina 64) van het Nederlands Filmfonds, waar D66'er Thom de Graaf voorzitter van de RvT was en dat dit jaar nog extra geld kreeg van D66-minister Ingrid van Engelshoven. Of dat de film toen nog de werktitel 'minister van Hoop' had (zie ook de url en mirror), een bijnaam die helemaal NIEMAND behalve Sigrid Kaag gebruikt voor Sigrid Kaag, maar dat heb je nu eenmaal bij objectieve journalistiek."


Bekijk bijlage 517435
team america vomit GIF
 
Heldere uiteenzetting over onze 'Democratie' van Yernaz:

 
Als er nu verkiezingen zouden zijn, zou de nieuwe partij JA21 van oud-Forum voor Democratiekopstukken Joost Eerdmans en Annabel Nanninga drie zetels halen in de Tweede Kamer. Dat komt naar voren uit een peiling van Maurice de Hond. Vorige week kwam JA21 in de peiling van De Hond op twee zetels uit.

Het redelijke alternatief voor FVD lijkt in ieder geval kleiner te gaan worden dan FVD.
 

Naar het schijnt vindt 90% van de Nederlanders dat het kabinet niet hoeft op te stappen, hier heb ik een beetje hulp bij nodig, kan iemand mij dit uitleggen?
 

Naar het schijnt vindt 90% van de Nederlanders dat het kabinet niet hoeft op te stappen, hier heb ik een beetje hulp bij nodig, kan iemand mij dit uitleggen?

90% is onmogelijk,zal wel een Noord Koreaanse poll zijn geweest
 

Naar het schijnt vindt 90% van de Nederlanders dat het kabinet niet hoeft op te stappen, hier heb ik een beetje hulp bij nodig, kan iemand mij dit uitleggen?
Veel meer dan 90% van de Nederlanders is niet geraakt door de toeslagenaffaire.
 
Veel meer dan 90% van de Nederlanders is niet geraakt door de toeslagenaffaire.

Dat is zeker waar, maar 90% van de Nederlanders weet gewoon niets tot weinig van politiek, druk met hun eigen leven en desintresse. Dat blijkt ook dagelijks bij de Slimste Mens en in gesprekken met mensen ga ik er inmiddels maar niet meer vanuit dat mensen enig idee hebben wie er in het kabinet zitten of er fractievoorzitter in de Tweede Kamer zijn.

De voxpopjes hierover waren werkelijk om te janken:
1. De ernst van wat er in het rapport en daaromheen naar voren is gekomen ontgaat de mensen volledig;
2. Hoe politieke verantwoordelijkheid werkt is onbekend en/of onbegrepen;
3. Het merkwaardige idee dat de val van de regering nu dan ook maar enige invloed heeft op de coronamaatregelen.

Je snapt wel meteen waarom de VVD zo hoog kan blijven staan in de peilingen, deze mensen hebben allemaal stemrecht.
 
De voxpopjes hierover waren werkelijk om te janken:
1. De ernst van wat er in het rapport en daaromheen naar voren is gekomen ontgaat de mensen volledig;
2. Hoe politieke verantwoordelijkheid werkt is onbekend en/of onbegrepen;
3. Het merkwaardige idee dat de val van de regering nu dan ook maar enige invloed heeft op de coronamaatregelen.
Niemand zal/kan zich ook inlezen dus als het niet in bulletpoints in het NOS journaal gepresenteerd wordt registreerd het allemaal niet.

Hoi dit is het NOS journaal van 7 uur, in het rapport over de toeslagenaffaire zijn de volgende punten naar voren gekomen: a, b, c. Vele levens zijn verwoest door gevolgen x, y, z. Hiervoor waren henk en piet verantwoordelijk en wisten er vorig jaar al van maar hebben het verzwegen. Dat was het nieuws. En vergeet niet; morgen zijn verkiezingen, stem naar uw geweten. Fijne avond.
 
Niemand zal/kan zich ook inlezen dus als het niet in bulletpoints in het NOS journaal gepresenteerd wordt registreerd het allemaal niet.

Hoi dit is het NOS journaal van 7 uur, in het rapport over de toeslagenaffaire zijn de volgende punten naar voren gekomen: a, b, c. Vele levens zijn verwoest door gevolgen x, y, z. Hiervoor waren henk en piet verantwoordelijk en wisten er vorig jaar al van maar hebben het verzwegen. Dat was het nieuws. En vergeet niet; morgen zijn verkiezingen, stem naar uw geweten. Fijne avond.
Kan je het de meeste mensen wel kwalijk nemen?
 
Back
Naar boven