MuscleMeat

Snow Cut Log 2 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Jullie "bodybuilders" kennen Savickas misschien niet, maar voor mij is dit echt een half relikwie. Savickas is in mijn beleving de beste strongman aller tijden en heeft (zelfs in het huidige geweld) nog altijd het regerend Wereld Record loglift. Daarnaast (@ 40+ en meer als 20 jaar wsm (debuut 1998)) wint nog steeds lokale competities in Litouwen (hij is volgens mij nog altijd de sterkste man van Litouwen). Z is een legend!

z’n OHP is ongekend. Een paar filmpjes gezien van’m. Ongelooflijk :eek:
 
z’n OHP is ongekend. Een paar filmpjes gezien van’m. Ongelooflijk :eek:
Echt hé. En in het hedendaagse geweld lijkt het weinig, maar in de periode +-2005 tot +-2010 was hij op letterlijk ALLES (qua maximaal kracht) het sterkste. Zelfs in 2014 (zijn laatste titel) was hij (naast dus overhead) ook nog altijd de beste squatter. En dan hebben we nog erbij dat hij ook nog bizar kon bewegen voor zo'n dikkie. In 2015 versloeg hij bijv. nog iedereen op de powerstairs, op zijn 40e. Like I said, Z is een totale legende!
 
21-12-2020

- 2 sneden volkoren brood + kaas
- 2 sneden volkoren brood + pindakaas
- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbeien + framboos smaak
- 1 bord wortelstampot + spekjes + braadworst
- 600ml. halfvolle melk + 2 scoops whey + brinta
- 3 koppen zwarte koffie

Even minder nieuws: een client van mijn vriendin is positief getest op corona. Erg voor deze beste man (een 80+er met dementie), zijn vrouw maar dus ook voor "ons". Mijn vriendin heeft milde klachten, dus zit nu bij haar thuis in quarantaine en wordt morgen getest. Als zij negatief is, zal ik dat ook wel zijn. Ik ga morgen wel trainen, tenzij ik verhoging heb. Duimen dat mijn vriendin negatief is, maar zelfs dan moet ze over 4 dagen nog eens testen. We gaan haar dan wel een sneltest laten doen, zodat we eventueel wel gewoon kerst kunnen vieren. Best wel een tegenvaller dit; hadden we eindelijk een week samen vakantie (mijn 1e vakantie van het jaar), gebeurd dit. Anderzijds, zelfs als ze positief is (en ik ook) ben ik allang blij als we er "schadevrij" doorkomen. Kerst is het elk jaar... Morgen (indien dus geen verhoging, nogmaals) wel bij Alex trainen met mijn broertje :)
 
22-12-2020

Dynamic lowerbody

w.u:
- pallof press 3x10xpurple
- reversed hypers 3x10
- bw twists 50x

speed ssb box squat + box jumps
3x 17kg
3x 72kg + 3x medium
3x 72kg + 3x medium
3x 72kg + 3x medium
3x 72kg + 3x medium
3x 72kg + 3x medium
3x 72kg + 3x medium
3x 72kg + 3x medium
3x 72kg + 3x medium

ssb goodmorning to box squat
10x 17kg
10x 27kg
10x 32kg
10x 37kg
10x 42kg

ghr russian plate twists
30 sec. x 5kg
30 sec. x 10kg
30 sec. x 10kg
30 sec. x 10kg

Comment: b2b met mijn broertje alles, dus weer goed tempo. Nu hopen dat mijn vriendin geen corona heeft, ze heeft om 14:00 test. Gezondheid van iedereen is natuurlijk het belangrijkste maar kerst niet kunnen vieren zou wel jammer zijn...
 
22-12-2020

- 1 banaan
- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbeien + framboos smaak
- 2 duitse biefstukjes + gebakken ei
- 2 sneden volkoren brood + kaas
- 1 bord wortelstampot + spekjes + braadworst
- 400ml. halfvolle melk + 1 scoop whey
- 3 koppen zwarte koffie

Comment; beetje lui van de stress, hopenlijk morgen uitslag vriendin...
 
23-12-2020

- 1 banaan
- 4 sneden volkoren brood + kaas
- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbeien + framboos smaak
- 1.5 bord spaghetti + rundergehakt + smac + tomatensaus + kaas
- 600ml. halfvolle melk + 2 scoops whey
- 3 koppen zwarte koffie
Comment: nog altijd lazy, kan het ff niet opbrengen. Ben al blij dat ik niet in echt slecht eten verval...

Vriendin heeft geen corona! :) Maandag getest en vandaag nog eens (snel)test! Beiden negatief. Fijne feestdagen iedereen, alhamduhlila!
 
24-12-2020

Heavy upperbody

w.u:
- band rows 3x10xpurple band

legs up narrow grip bench press
5x 20kg
5x 60kg
5x 90kg
3x 110kg !!

high incline db press
30x 20kg
16x 20kg
12x 20kg

CS elbows flared db rows
12x 12kg
8x 20kg
8x 20kg
12x 20kg

JM press
12x 20kg
12x 40kg
30x 25kg

bb curls
30x 20kg

Comment: goede training, sterk als een bulldozer (voor mijn doen). Mijn vriendin vandaag haar 2e goede uitslag van corona, alhamduhlila!



 
Goed nieuws! Fijne feestdagen!
 
thnx holmes... mijn vriendin heeft wel wat klachten, maar is denk ik combinatie van angst en ellende na 3 dagen in bed vervelen (ze heeft letterlijk niet eens een tafel in haar appartement omdat ze daar normaal toch nooit is). Ze is bang dat de incubatie tijd nog niet om was, maar goed; 2 negatieve testen, gewoon nog reuk en smaak en geen koorts. Haar klachten zijn vooral veel slijm in de keel en wat brak. Geen hoog risico denk ik, laten we het hopen :)

24-12-2020

- 1 banaan
- 400ml. halfvolle melk + 1 scoop whey
- Kerstavond hapjes buffet:
* 3 borden gevuld met een paar:
> stukjes wrap + gerookte zalm + kruidenkaas
> mini kip saté
> mini bapao
> bladerdeegjes + spinazie + roomkaas
> pittige gehaktballen
> kleine broodjes + runderhamburger + cheddar kaas
> stokbroodje + kruidenboter
* toetje:
> 2 stukken taart + fondant
> 1 bakje vanille + chocolade ijs
Comment: viel nog best mee qua hoeveelheid... Zo'n dag semi vasten en dan veel eten levert dusdanig veel slokdarm ellende op dat ik vanzelf wel stop voor het echt te gortig wordt :roflol:
 
25-12-2020

- 1 banaan
- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbeien + framboos smaak
- kerstgourmet:
* veel beef, rundergehakt, kip en garnalen (in knoflook/boter/sambal gebakken)
* een beetje schnitzel, spek en gebakken aardappeltjes ("")
* 2 bakjes vanille/chocolade pudding

Comment: dit was wel veel, maar niet zo heel slecht denk ik... Shitload aan eiwitten! :)
 
26-12-2020

Mijn vriendin is net nog eens getest; positief... Grote kans dat ik het nu dus ook heb, omdat ik naast haar geslapen heb enz. Ze ligt nu boven op mijn kamer, ik heb mijn spullen gepakt en ben naar de logeerkamer verhuist. Over 5 dagen laat ik me dan testen. Hopen dat ik klachtenvrij blijf en de rest van ons gezin ook...
 
Beterschap maatje!
thnx holmes, ik heb (nog) niks, hopen dat het zo blijft. Mijn vriendin overleeft het wel als het zo blijft, vooral wat hoesten. Ze heeft niet eens koorts...
 
Beterschap Snowke! Laten we hopen dat je het niet hebt
 
thnx holmes... enerzijds hoop ik dat ik het niet heb, maar anderzijds; als ik het wel heb en het verloopt mild, dan maakt me dat ook weinig uit. Ga komende week toch niet naar Alex dus of ik nu thuis zit met een verkoudheid of helemaal fit, / care. Alleen kan ik natuurlijk ook die 1 op 2000 zijn die er wel aan overlijd op deze leeftijd. Blijft toch "eng".
 
26-12-2020

- 1 banaan
- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbeien + framboos smaak
* kerstdiner:
- 1 kom broccolisoep
- 1 bord aardappelkroketjes + spruiten + kaas + varkenshaas + roomsaus + mayo
- 2 stukken ijstaart
- 1 stuk chocolade soesjestaart

Comment: kerstdiner was natuurlijk verknald door de positieve test van mijn vriendin, maar het eten moest toch op :) Was heerlijk! Morgen test halen, als die okay is dus morgen thuis even trainen. Zo niet dan bespaar ik mijn herstel liever voor de "kroona".
 
27-12-2020

Heavy lowerbody

w.u:
- stationary bike 5 min. x easy pace
- circuit: 3x30 sec. x no rest:
* planks
* band pullthroughs
* plate twists

wall sits
60 sec.
60 sec.
120 sec.

swiss ball banded glute bridges (30 sec. rest)
8x
8x
8x
8x
8x
8x
8x
20x

swiss ball crunches (30 sec. rest)
20x
20x
20x
20x
20x

- cooling down:
stationary bike
10 min. x easy pace

Comment: vandaag negatief getest op corona. Dat zegt natuurlijk niks, want mijn vriendin was ook 2x negatief en de 5e dag pas positief. Ik ga me dus donderdag nogmaals testen maar in de tussentijd kan ik thuis wel wat trainen. Beter iets dan niets!
 
27-12-2020

- 1 bord spek + gebakken ei
- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbijen + framboos smaak
- 2 borden varkenshaas + gebakken aardappels + spruiten + kaas + witte bonen in tomatensaus + pepersaus
- 3 koppen zwarte koffie

Comment: wat over was van gister opgegeten! Morgen wegen, kijken wat de schade is. Van minder belang dan sommige andere dingen attm maar in shape met corona is nog altijd beter als moddervet met corona :roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven