Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Voel me strontchagrijnig. Vakantie , schijtweer buiten, gyms dicht, kan niets leuks doen en uit m'n comfortzone. :(
Ow, hier wel een home gym. Maar ik heb geen zin om door de regen naar de schuur te lopen en daar in de kou mezelf moe te maken. Nu ff cyclocross kijken en eten, straks nog even neuken, denk ik...
Hoe zit dat nu met you and Aline ?
Gaat ze lopend het nieuwe jaar in, of ga jij je best doen :thumb:
 
Ja man Ben stilletjes aan het kijken naar zulke figure 8 straps. Wil ook niet random bestellen. Beetje bekijken hoe dat zit met sizing met mijn 18cm polsen
 
Voel me strontchagrijnig. Vakantie , schijtweer buiten, gyms dicht, kan niets leuks doen en uit m'n comfortzone. :(

Ik heb bij de bouwmarkt zandzakken, handgrepen en ducttape besteld. Zo afhalen. Daarmee kan ik nog iets doen. Zo even naar een speeltuintje met klimrek voor pull-ups en dips en hopen dat ik me daarna wat beter voel als ik een beetje heb kunnen trainen. Proberen positief te blijven.:)
Wat denk je van sprinttraining? 30-50m voluit, het liefst tegen een heuvel op. Of schaatspassen. Handstand pushups.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Voel me strontchagrijnig. Vakantie , schijtweer buiten, gyms dicht, kan niets leuks doen en uit m'n comfortzone. :(

Ik heb bij de bouwmarkt zandzakken, handgrepen en ducttape besteld. Zo afhalen. Daarmee kan ik nog iets doen. Zo even naar een speeltuintje met klimrek voor pull-ups en dips en hopen dat ik me daarna wat beter voel als ik een beetje heb kunnen trainen. Proberen positief te blijven.:)
Je kan een goed boek lezen?

Of is dit nu weer een aanval op je?
 
  • Heart
Waarderingen: BB_
BB_ Ik heb ook vakantie en hier regent het net zo hard. kan ook niet zwemmen wandelen etc.
Mijn tips zijn top 2000 luisteren, nieuwe recepten proberen, beetje prutsen in de keuken, foto album maken van laatste vakantie, leuke digitale nieuwjaarswens maken door eigen foto te bewerken, mensen bellen en dan echt even kletsen ipv een Whatsappje. Thuis trainen met wat creativiteit, je hebt niet perse hele zware gewichten nodig om het zwaar te maken probeer maar eens iets voor je lijf vast te houden met gestrekte armen ipv met een knik bij je elleboog. van der laan en woe van gisteravond terugkijken Show peseta’s zat goed in elkaar
 
Voel me strontchagrijnig. Vakantie , schijtweer buiten, gyms dicht, kan niets leuks doen en uit m'n comfortzone. :(

Ik heb bij de bouwmarkt zandzakken, handgrepen en ducttape besteld. Zo afhalen. Daarmee kan ik nog iets doen. Zo even naar een speeltuintje met klimrek voor pull-ups en dips en hopen dat ik me daarna wat beter voel als ik een beetje heb kunnen trainen. Proberen positief te blijven.:)
Ik heb 2 barbells gemaakt, 2 zaken beton in 2 12 liter emmers en er een steigerpijp van 30mm ertussen net geen 65kg. Dan nog 1 met half gevulde emmers. Kan er toch mezelf wel 4 weken mee bezighouden.
 
BB_

20201227_165651.jpg
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Voel me strontchagrijnig. Vakantie , schijtweer buiten, gyms dicht, kan niets leuks doen en uit m'n comfortzone. :(

Ik heb bij de bouwmarkt zandzakken, handgrepen en ducttape besteld. Zo afhalen. Daarmee kan ik nog iets doen. Zo even naar een speeltuintje met klimrek voor pull-ups en dips en hopen dat ik me daarna wat beter voel als ik een beetje heb kunnen trainen. Proberen positief te blijven.:)
Een leuke comedy film kijken? Misschien word je dan weer een beetje vrolijk! En kun je er weer tegen aan!
 
Je kan een goed boek lezen?

Of is dit nu weer een aanval op je?
Heb ik wel bij me. :)
Ik had nergens zin in en na 3 regels de krant aan de kant geflikkerd. Ik mis de sportschool gewoon, maar heb buiten met een klimrek, TRX , bands en zandzakken toch redelijk kunnen trainen.:) Nu met Top 2000 en glaasje wijn op de bank, val bijna in slaap.:p
 
Back
Naar boven