XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (23 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

BB_ Ik heb ook vakantie en hier regent het net zo hard. kan ook niet zwemmen wandelen etc.
Mijn tips zijn top 2000 luisteren, nieuwe recepten proberen, beetje prutsen in de keuken, foto album maken van laatste vakantie, leuke digitale nieuwjaarswens maken door eigen foto te bewerken, mensen bellen en dan echt even kletsen ipv een Whatsappje. Thuis trainen met wat creativiteit, je hebt niet perse hele zware gewichten nodig om het zwaar te maken probeer maar eens iets voor je lijf vast te houden met gestrekte armen ipv met een knik bij je elleboog. van der laan en woe van gisteravond terugkijken Show peseta’s zat goed in elkaar
Dank je :)
Het is ook dat ik niet thuis ben. Thuis verveel ik me nooit, altijd genoeg aan te klooien, op te ruimen. En stoor me er een beetje aan dat ik overal hoor dat iedereen gezellig met de hele familie kerst heeft gevierd, op bezoek bij opa en oma etc. Ben bang dat dat de lockdown nog weleens iets langer kan doen laten duren. Maar m'n training maakt het wel weer goed. Geen terugkijkmogelijkheid op tv hier en gamende kinderen (1tv in huis), maar stoor me daar niet aan . :P:p nu top 2000 :rocker2: V.w.b. trainen is enkel rug en benen lastig, maar met zandzakken gaat het wel.
 
Koop een playstation wat bier en chips en laat je eens gaan.
Dat maakt mijn gemoed niet goed, maar ik drink in de vakantie en met de feestdagen gerust een glaasje. Moet wel zeggen dat als ik te veel zooi eet ik me alleen maar gaarder voel.

Gisteren zelfs gegamed voor het eerst in 12 jaar. :PIk ben denk ik gewoon sportverslaafd en mijn gemoed hangt 100% van de mogelijkheid van trainen af.
 
Dat maakt mijn gemoed niet goed, maar ik drink in de vakantie en met de feestdagen gerust een glaasje. Gisteren zelfs gegamed voor het eerst in 12 jaar. :PIk ben denk ik gewoon sportverslaafd en mijn gemoed hangt 100% van de mogelijkheid van trainen af.
Homegym bouwen dan ;)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Homegym bouwen dan ;)
Ben niet thuis. En heb geen ruimte en op dit moment is het niet echt te doen dit te kopen. Had deze lange lockdown niet aan zien komen maar zoals ik zei, als ik even lekker buiten heb getraind boeit dat schijtweer me niet zo meer en voel ik me beter.
 
Kan ik mij voorstellen. Kan je niet meer terecht bij die homegym waar je tijdens de eerste lockdown getraind hebt?
Nee helaas niet. Ik ben nu bij Aline en niet thuis, maar die homegym waar ik toen trainde is niet meer beschikbaar en buiten trainen bij de gym wat toen kon ook niet mogelijk. In Breda (waar ik woon ) kan ik buiten overigens ook wel oke trainen. Ik heb net buiten nog wel redelijk getraind, maar met dit zeikweer is gewoon alles verkleund (grip in je handen is wat minder) en het motiveert niet echt. Ik voel me nou weer prima en bij Aline is overigens het gezellig. :D Zal wel de autist in mij zijn, heb het normaal altijd druk met van alles als ik thuis ben. :P
 
Ik ken iemand die zijn oude Russische halterset bijna 40 jaar bewaard heeft en er vanavond weer eens mee gaat trainen. Zie ook nog een kogel liggen voor kogelstoten, 5kg voor junioren, vond dat ook zonde om weg te gooien. Het DDR schaatspak dat ik in de late jaren 1980 geruild had toen die ploeg bij ons in Den Haag kwam trainen, heb ik helaas weggegooid.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Nee helaas niet. Ik ben nu bij Aline en niet thuis, maar die homegym waar ik toen trainde is niet meer beschikbaar en buiten trainen bij de gym wat toen kon ook niet mogelijk. In Breda (waar ik woon ) kan ik buiten overigens ook wel oke trainen. Ik heb net buiten nog wel redelijk getraind, maar met dit zeikweer is gewoon alles verkleund (grip in je handen is wat minder) en het motiveert niet echt. Ik voel me nou weer prima en bij Aline is overigens het gezellig. :D Zal wel de autist in mij zijn, heb het normaal altijd druk met van alles als ik thuis ben. :P
Wist het wel, maar begon er al aan te twijfelen. Toen ik mijn eerste vaste relatie had, heb ik minstens een jaar niet meer aan reguliere sport gedaan.
 
Wist het wel, maar begon er al aan te twijfelen. Toen ik mijn eerste vaste relatie had, heb ik minstens een jaar niet meer aan reguliere sport gedaan.
Waarom? Bij ons het enkel het gezeik met de lockdown en gymsluiting. Ik zou niet 2 dagen zonder sporten kunnen.
 
Nee helaas niet. Ik ben nu bij Aline en niet thuis, maar die homegym waar ik toen trainde is niet meer beschikbaar en buiten trainen bij de gym wat toen kon ook niet mogelijk. In Breda (waar ik woon ) kan ik buiten overigens ook wel oke trainen. Ik heb net buiten nog wel redelijk getraind, maar met dit zeikweer is gewoon alles verkleund (grip in je handen is wat minder) en het motiveert niet echt. Ik voel me nou weer prima en bij Aline is overigens het gezellig. :D Zal wel de autist in mij zijn, heb het normaal altijd druk met van alles als ik thuis ben. :P
Heb je Aline dan nu al uitgespeeld?
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven