AndroidHealthClinic

Snow Cut Log 2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Bizarre turn of events: mijn uitslag was negatief. Vertrouw er echter nog geen zak van. De koorts is inmiddels gedaald, maar nog altijd misselijk/buikpijn/spierpijn. Het KAN natuurlijk een gewone griep zijn, maar hoe groot is die kans op dit moment met een "corona patient" als partner. Voorlopig iig heel rustig aan doen. Donderdag weer test. Als ie dan weer negatief is, zal het echt een gewone griep zijn (of zelfs de stress). Ga niet trainen of iets dergelijks, voel ik me te slecht voor...
 
28-12-2020

- 4 sneden volkoren brood + pindakaas
- 1 bord noodles + pangasius filet + sambal
- 1 bord aardappels + witte bonen en tomatensaus + varkensfilet + roomsaus
- 2 bakjes ijstaart
Comment: dramatisch, maar heb/had echt een complete meltdown. Blijkbaar dus (voorlopig) negatief, maar wel behoorlijke misselijkheid nog en vooral pijnlijke armen/schouders. Daarnaast begon mijn hypochondrie weer behoorlijk op te spelen en was er weer de gebruikelijk angst voor hartaanvallen en shit (maybe omdat Schwarzeneggertje vertelde dat corona en bloedklonters met elkaar te maken kunnen hebben). Het is even pure kutzooi hier. Hopelijk is het snel donderdag en kan er (semi)definitief uitsluitsel komen. Zelfs als ik het niet blijk te hebben (gehad), dan denk ik niet dat ik me echt goed ga voelen voor het donderdag op papier staat...
 
29-12-2020

BW Update:


- start: 113.5kg
- week 1: 111.6kg
- week 2: 110.8kg
- week 3: 110.2kg
- week 4: 110.2kg
- week 5: 109.3kg
- week 6: 108.3kg
- week 7: 107.2kg
- week 8: 106.7kg
- week 9: 105.9kg
- week 10: 105.7kg
- week 11: 105.5kg
- week 12: 104.2kg
- week 13: 103.9kg
- week 14: 102.2kg

Comment: schuingedrukt en geen !! erachter, omdat dit niet op "de goede manier" is gegaan. Sure, deels zal overdags semi-vasten + s'avonds een cheatmeal waarschijnlijk ook wat minder vocht en maaginhoud opleveren (in absolute hoeveelheid kan ik (zeker tegenwoordig, ivm slokdarm/maagklachten) in één maaltijd echt niet opeten tegen wat ik normaal over de hele dag eet). Echter, een (groot) gedeelte is ook stress denk ik. Ik wordt ook steeds brak wakker; pijn overal, misselijk, etc. Blij als het donderdag is, dan weet ik in ieder geval zelf of ik corona heb of niet en kan ik aan het (mentale) herstel gaan werken.

Wel goed nieuws: met mijn vriendin gaat het best goed! Ze is nog wel verkouden en brak, maar het gaat langzaam beter. Zaterdag zitten haar "7 dagen" erop, als ze dan klachtenvrij is, dan mag zij gelukkig ook uit haar isolatie, Insha'Allah!
 
29-12-2020

- 600ml. halfvolle melk + 2 scoops whey + brinta
- 1 duits biefstukje + kidney bonen + 1 gebakken ei
- 1 bord aardappels + zuurkool + rundergehakt + kaas (ovenschoten)
- 6 sneden roggebrood + pindakaas
- 3 koppen zwarte koffie
Comment: gezien de diarree en het te snelle afvallen, mag ik wel wat meer eten denk ik :)
 
30-12-2020

- 1 bord spek + gebakken ei + kaas
- 2 sneden volkoren brood + kaas
- 1 bord pasta + rundergehakt + knakworstjes + tomatensaus + kaas
- 600ml. halfvolle melk + 2 scoops whey + brinta
- 1 glas jus d'orange
- 3 koppen zwarte koffie
Comment: niet goed, maar ach... Morgen om 11u testen, samen met mam. Als ik geen corona heb, ga ik fijn naar de winkel en lekkers halen voor één cheatdag en ben ik heel blij. Dan train ik ook vanaf maandag weer :) Als ik het wel heb dan gaan we eens kijken wat het plan is. Vriendin is nog altijd tamelijk beroerd overigens :(
 
31-12-2020

positieve test

Dikkie heeft dus corona. Mijn moeder ook overigens. Tot nu toe lijkt het wel mee te vallen, heb vooral wat hoofdpijn en een droge keel. Hopen dat het de komende 2 dagen niet erger wordt. Het schijnt dat je meestal rond de 4 á 5 dagen na besmetting klachten begint te krijgen. Dit was de 5e dag na zaterdag (laatste keer close met mijn vriendin) dus als ik zaterdag as nog geen ergere klachten krijg, dan heb ik goede hoop dat het allemaal met een sisser afloopt. In ieder geval nu minimaal tot volgende week maandag niet trainen. Hopelijk maandag 11-1 weer beginnen met trainen :)
 
31-12-2020

Complete zooi :roflol: geeneens zin om het te noteren... Overigens; GEEN cola gedronken, daar wilde ik mij wel aanhouden. Wel troep als (alcoholvrije) Radler's, chips, wafels etc. Lang geleden dat ik een dergelijke hoeveelheid troep heb genuttigd :roflol:

01-01-2020

- 4 sneden volkoren brood + kaas
- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbeien + framboos smaak
- 1 bord andijvie stampot + spekjes + rundergehakt + rookworst
- 1 kom zelfgemaakt bananen ijs*
- 2 sneden volkoren brood + pindakaas
- 2 koppen zwarte koffie
* ijs = 3 bananen + scheutje melk + 1 scoop whey, mixen en in de vriezer

Comment: beetje lastig nu. Enerzijds weet zelfs ik (als enorme hypochonder) dat ik probably relatief goed uit deze corona tijd ga komen. Ik heb (tot nu toe) relatief midle klachten (wel last van neus/keel/hoofd, maar voorlopig gelukkig geen koorts meer en ik loop nog zonder enige issues 3 trappen op) en aangezien ik probably vrijdag of zaterdag besmet ben geraakt (vanaf dat moment is mijn vriendin in isolatie gegaan en heb ik echt way meer afstand gehouden en me een ongeluk gewassen) is er best een reëele kans dat het bij dit blijft of maar een klein beetje erger wordt. Daarom wil ik dus niet mijn harde dieet werk omzeep helpen. Echter, mentaal is het wel zwaar nu en ook fysiek wil ik niet mijn lichaam te weinig brandstof geven om het virus te verwerken. Daarom maar een beetje eten zoals ik "vroeger" at als ik "af moest vallen"; echte junkfood eruit en gewoon "aete om grawt en sjterk te werre" zoals mijn grootouders dat zouden zeggen. Hopenlijk is komende maandag iedereen bij ons semi hersteld en kan er weer getraind en gedieet worden, al heeft dat natuurlijk niet de grootste prio!

Beste wensen voor degenen die mijn log volgen! Hopelijk kan ik snel mijn weg richting mooie getallen in de powerlifts weer voortzetten!
 
31-12-2020

Complete zooi :roflol: geeneens zin om het te noteren... Overigens; GEEN cola gedronken, daar wilde ik mij wel aanhouden. Wel troep als (alcoholvrije) Radler's, chips, wafels etc. Lang geleden dat ik een dergelijke hoeveelheid troep heb genuttigd :roflol:

01-01-2020

- 4 sneden volkoren brood + kaas
- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbeien + framboos smaak
- 1 bord andijvie stampot + spekjes + rundergehakt + rookworst
- 1 kom zelfgemaakt bananen ijs*
- 2 sneden volkoren brood + pindakaas
- 2 koppen zwarte koffie
* ijs = 3 bananen + scheutje melk + 1 scoop whey, mixen en in de vriezer

Comment: beetje lastig nu. Enerzijds weet zelfs ik (als enorme hypochonder) dat ik probably relatief goed uit deze corona tijd ga komen. Ik heb (tot nu toe) relatief midle klachten (wel last van neus/keel/hoofd, maar voorlopig gelukkig geen koorts meer en ik loop nog zonder enige issues 3 trappen op) en aangezien ik probably vrijdag of zaterdag besmet ben geraakt (vanaf dat moment is mijn vriendin in isolatie gegaan en heb ik echt way meer afstand gehouden en me een ongeluk gewassen) is er best een reëele kans dat het bij dit blijft of maar een klein beetje erger wordt. Daarom wil ik dus niet mijn harde dieet werk omzeep helpen. Echter, mentaal is het wel zwaar nu en ook fysiek wil ik niet mijn lichaam te weinig brandstof geven om het virus te verwerken. Daarom maar een beetje eten zoals ik "vroeger" at als ik "af moest vallen"; echte junkfood eruit en gewoon "aete om grawt en sjterk te werre" zoals mijn grootouders dat zouden zeggen. Hopenlijk is komende maandag iedereen bij ons semi hersteld en kan er weer getraind en gedieet worden, al heeft dat natuurlijk niet de grootste prio!

Beste wensen voor degenen die mijn log volgen! Hopelijk kan ik snel mijn weg richting mooie getallen in de powerlifts weer voortzetten!
Beste wensen en goei herstel toegewenst
 
Beste wensen en beterschap
 
02-01-2020

- 4 sneden volkoren brood + kaas
- 1 broodje kaas
- 1 bord gebakken aardappels + kidneybonen + pangasius filet + sambal
- 400ml. halfvolle melk + 1 scoop whey
- 1 banaan
- 3 koppen zwarte koffie

Comment: moet echt minder met de kaas, ivm het maagzuur! Mijn moeder heeft me één of ander gek Italiaans drankje gegeven (soort witte korrels opgelost in water, zou goed zijn voor je maag) en dat helpt echt enorm.
 
04-01-2020

BW Update:


- start: 113.5kg
- week 1: 111.6kg
- week 2: 110.8kg
- week 3: 110.2kg
- week 4: 110.2kg
- week 5: 109.3kg
- week 6: 108.3kg
- week 7: 107.2kg
- week 8: 106.7kg
- week 9: 105.9kg
- week 10: 105.7kg
- week 11: 105.5kg
- week 12: 104.2kg
- week 13: 103.9kg
- week 14: 102.2kg
- week 15: 103.8kg

Comment: niet goed, maar amper ergens opgelet. Vandaag weer beginnen met dieet :)
 
04-01-2020

- 1 banaan
- 2 sneden volkoren brood + pindakaas
- 1 bord rundertartaar + linzen
- 1 bord rijst + kipfilet + sperzibonen + gebakken uitjes
- 400ml. halfvolle melk + 1 scoop whey
- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbeien + framboos smaak
- 3 koppen zwarte koffie

Comment: back to normal :)

Van de huisarts Omeprezol gekregen tegen maagklachten. Is niet helemaal weg maar helpt wel enorm!

Tot nu toe blijven de corona klachten "mild". Iets minder koppijn en brak dan gister. Zit nu op dag 5-9 (afhankelijk van wanneer ik het heb gekregen). Hopen dus dat nog minimaal 2/3 dagen zo blijft of zelfs verbeterd, dan zal ik redelijk safe zitten. Voor de haters die zeggen "wat maak je je nu druk om een griepje?": fuck jullie. Ik weet ook wel dat de kans klein is dat dit een big deal is/wordt, maar voor iemand met ziektevrees is dit een stressvolle periode. Als je vind dat ik me aanstel of whatever: lees mijn log dan niet. Kusjes, snowke :)
 
thnx heren! De koppijn is nu overigens weer in alle hevigheid terug helaas... Zal wellicht ook nog wel ff aanhouden :(
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven