AndroidHealthClinic

APW´S Powerbuilding Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yo, ff update over training van net. Ging goed, ging me makkelijk af eigenlijk.
Bench
2x10x20
1x5x40
10x60
10x77,5
8x87,5
6x90
Barbell rows 4 sets
Pull ups 5 sets
Overhead press 5 sets
Dikke prima zo op kerstavond, triceps zijn ook aardig verzuurd ondanks geen isolatie. Glutes en hamstrings zijn ook nog aardig verzuurd van dinsdag, combi van deadlift en squat was toch wennen blijkbaar.
Nu lekker rusten en morgen kerst vieren (waar veel vreten bij komt kijken) en dan dit weekend weer knallen.
Fijne kerst iedereen!
 
Nou,
Gisteren lekker kerst gevierd, gourmetten, ijs, chocola. Alles erop en eraan. Toen gaan maffen, word om 12 wakker. Zat nog vol van gisteren. Toen rond 2en na wat kwark en brood werd ik niet lekker. Beetje hoofdpijn en zo misselijk als de tering. Toen 2x gebarft.
Toen kon ik rond 5 trainen dus toch maar gegaan. Voelde me zwaar fucked dus gwn op techniek bench gedaan en daarna wat pump setjes chest/side delts.
Kom ik terug, weer gekotst. Nu gaat het wel maar ben nog steeds niet helemaal lekker. Beetje misselijk nog en buikpijn. Zal wel iets verkeerds hebben gegeten denk ik.
Vanavond beetje rustig aan doen en dan hopen dat het morgen beter is en ik gwn kan trainen. 1 dagje van candito dus niet gedaan maar goed, toch gegaan.
Joe
 
Succes kerel. Hopelijk ben je weer snel de oude
 
  • Heart
Waarderingen: Apw
Yoo
Blijkbaar ging het na de training van zaterdag toch niet beter. In totaal 8x overgegeven en 23 uur niks gegeten, voelde me helemaal fucked up. Toen om half 9 naar bed gegaan en in bed gelegen tot volgende ochtend 11 uur. Voelde me toen al een stuk beter. Eten ging wel maar was de hele dag alleen nog misselijk en beetje maagpijn, no excuses gwn gaan trainen ofc.
Squat
1x10x20
1x4x60
1x2x100
1x140
4x8x145
Deadlift
1x5x100
1x3x140
2x8x170
Leg extensions 4 sets
Kuiten 6 sets
Goede training, zo zie je maar dat je niet zomaar moet opgeven omdat je ziek bent geweest.
Hier nog een clipje van een deel van de training:
 
joww
Net eerste candito upperbody training gedaan van week 2, was vrij ez allemaal. Dacht alleen dat de topset op bench tussen 4-6 reps in lag dus deed ik er 6, blijkbaar lag ie tussen 6-8, oeps..
bench
2x10x20
1x5x40
1x5x60
10x82,5
8x90
6x95 rpe 6/7
Db row 12/10/8 x 40 kg
pull ups 10/8/6 x bw
Incline bench 6/6/6 x 80 kg
dips 8/8/8 x bw
prima training. Morgen all out op squats, ez pz boyss
 
morgen triples?
 
Als t goed is ziet morgen de squat er als volgt uit:
Warm up
165xMR10
5x3x167,5 met 60 seconden rust
Ben benieuwd

klopt, de tweede sessie van week 2 is 10x3.
 
  • Love
Waarderingen: Apw
Als t goed is ziet morgen de squat er als volgt uit:
Warm up
165xMR10
5x3x167,5 met 60 seconden rust
Ben benieuwd
60 seconde rust tjezus :p
 
  • Like
Waarderingen: Apw
zijn we weer, net terug van de squatsessie. Door kerst, lockdown etc zijn de trainingsdagen een beetje verschoven waardoor ik gewoon nog verzuurd was door zondag lol.
No excuses, ben geen fucking faggot
Skwats
2x5x20
1x5x60
1x2x100
1x140
1x160
8x165
5x3x167,5 met 60 seconden rust per set
SLDL DB 8/8/8 30 kg
Zo, prima training lijkt me zo. Die 165 voelt als niks, alleen alles boven de 6 reps wordt helemaal kut omdat ik amper lucht krijg om te bracen.
Heb tijdens de training effe de belt losser gezet, stond ie 1 gaatje te los. Toen had ik geen zin meer om hem opnieuw te verstellen dus dat was even jammer.
Ben tevreden.
Dan even voor Camelus :
aankomende vrijdag is dit de planning: warm up - 167,5MR10 - 10 reps complete = 10x3 - 8-9 reps complete = 8x3 - minder dan 8 reps complete = 5x3
Denk dat met een beetje rust aankomende dagen vrijdag 167,5 x 8+ wel moet lukken
 
jij gaat die sws 10 x doen maatje ;)
en na die 10 reps heb je wel ff nodig om op adem te komen maar een minuut later moet je alweer je eerste triple doen... en dan weer, en weer :roflol:

ik vond dat echt kut om te doen
 
  • Love
Waarderingen: Apw
jij gaat die sws 10 x doen maatje ;)
en na die 10 reps heb je wel ff nodig om op adem te komen maar een minuut later moet je alweer je eerste triple doen... en dan weer, en weer :roflol:

ik vond dat echt kut om te doen
Het is ook gigantisch kut, maar gelukkig vanaf volgende week weer iets normalere rep ranges
5 reps + is cardio
10 reps gaan we voor, als t lukt zou ziek zijn
 
jij gaat die sws 10 x doen maatje ;)
en na die 10 reps heb je wel ff nodig om op adem te komen maar een minuut later moet je alweer je eerste triple doen... en dan weer, en weer :roflol:

ik vond dat echt kut om te doen
Heb jij die eerste triple gelijk een minuut na je 10rm gedaan? Ik ging eerst 5 minuten bijkomen voordat ik daar aan begon :o Of nog langer als ik ging lullen
 
Heb jij die eerste triple gelijk een minuut na je 10rm gedaan? Ik ging eerst 5 minuten bijkomen voordat ik daar aan begon :o Of nog langer als ik ging lullen

Je kan meer dan je denkt. Dat is ook het mooie aan programmering vind ik. Je 'moet' het doen want zo luidt het programma. Zelf zou je eerst wat minuten rust nemen....
 
Je kan meer dan je denkt. Dat is ook het mooie aan programmering vind ik. Je 'moet' het doen want zo luidt het programma. Zelf zou je eerst wat minuten rust nemen....
True dat heb ik ook gemerkt met candito. Alleen las ik het niet zo dat je meteen die 60 seconden rust moet starten na de 10rm.
 
True dat heb ik ook gemerkt met candito. Alleen las ik het niet zo dat je meteen die 60 seconden rust moet starten na de 10rm.
Zou lekker rust pakken voor die 10rm, zie het nut niet in om die gelijk door te pakken ipv even voorbereiden
 
Kijk, het schema zelf geeft niet aan of je na die amrap 60 seconden rust neemt en dan je triples doet of dat je zelf bepaalt hoe lang je rust neemt etc.
Het enige wat moet is:
Warm up
165xamrap
5x3 met 60 seconden rust tussen sets
Ik heb zelf ook geen timer gepakt en bijgehouden of het exact 60 sec was. Miss de ene sets 1.15 en de andere 0.50 seconden. Het doel is gewoon hoge intensiteit en dan moet je zelf weten of je rust pakt ja of nee
 
Kijk, het schema zelf geeft niet aan of je na die amrap 60 seconden rust neemt en dan je triples doet of dat je zelf bepaalt hoe lang je rust neemt etc.
Het enige wat moet is:
Warm up
165xamrap
5x3 met 60 seconden rust tussen sets
Ik heb zelf ook geen timer gepakt en bijgehouden of het exact 60 sec was. Miss de ene sets 1.15 en de andere 0.50 seconden. Het doel is gewoon hoge intensiteit en dan moet je zelf weten of je rust pakt ja of nee
Precies dat dacht ik dus ook. Enige verschil is dat ik wel een timer heb gebruikt. Ik draag altijd een casio f-91w en die heeft toch een timer, dus dat is dan wel zo makkelijk.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Precies dat dacht ik dus ook. Enige verschil is dat ik wel een timer heb gebruikt. Ik draag altijd een casio f-91w en die heeft toch een timer, dus dat is dan wel zo makkelijk.
Draag je een horloge tijdens het trainen ??? hoe draag je dan wrist wraps?
 
Back
Naar boven