MuscleMeat

Wie is de grootste relnicht van DBB - 2020 editie (1 bezoeker)

Wie is de grootste relnicht van DBB in 2020?


  • Totaal stemmers
    72
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Omdat jij BB_ aanhaalt(ja BB_ BB_ BB_ BB_ ik blijf jou gewoon taggen als ik dat wil, ongeacht hoeveel PM's jij mij stuurt om dit niet te doen) refereer ik even terug op die sukkelige actie van hem van gisteren, waarbij hij niet eens wordt benoemd en ineens de held wilt komen uithangen.

Als hij of anderen niet willen dat er te lang wordt doorgegaan, moeten ze zich ook niet erin mengen. Of anders moeten ze wel hun bek opentrekken als het wel ertoe doet.

Sommige ''mannen'' hier lijken net op wijven die maandenlang nog steeds butthurt zijn over een discussie van weken geleden. En laten dat vooral ook helemaaaaal niet merken door o.a. alles te gaan liken wat maar tegen die persoon is, of olie op 't vuur te gooien als die persoon waar ze zo gefrustreerd over zijn aan het battlen is met iemand anders.

Ik heb in ieder geval geen haat/nijd jegens niemand hier en neem het allemaal niet zo serieus als sommigen. Stelletje homo's.
Steks is zo'n figuur gooit graag olie op het vuur. Was vroeger de nsber in de klas want zo is hij.
Of wanneer iemand iets slecht riep maar niemand het hoorde zat kleine stekkie in de klas ohhhh hoorde je dat? Wat? Hij zie je moeder!
Liep achmed weer naar Klaas wat over mijn moeder. Want zo is stekkie
 
Steks is zo'n figuur gooit graag olie op het vuur. Was vroeger de nsber in de klas want zo is hij.
Of wanneer iemand iets slecht riep maar niemand het hoorde zat kleine stekkie in de klas ohhhh hoorde je dat? Wat? Hij zie je moeder!
Liep achmed weer naar Klaas wat over mijn moeder. Want zo is stekkie
Die mensen moeten er ook zijn.
 
Steks is zo'n figuur gooit graag olie op het vuur. Was vroeger de nsber in de klas want zo is hij.
Of wanneer iemand iets slecht riep maar niemand het hoorde zat kleine stekkie in de klas ohhhh hoorde je dat? Wat? Hij zie je moeder!
Liep achmed weer naar Klaas wat over mijn moeder. Want zo is stekkie
1609255518575.png

Type beat
 
A kick in the nuts.. heel hard!

Nog dik 24 uur te gaan, op naar de 75 stemmen... toch? TOCH!
 
Ach het is toch al beslist, thomas is de grootste nicht van het forum. Gefeliciteerd.
 
Ach het is toch al beslist, thomas is de grootste nicht van het forum. Gefeliciteerd.
En jij zonder enige twijfel de tweede, wees er trots op!
Tevens heb jij iedereen hier op DBB laten zien, vooral gedurende de kerstdagen, dat jij je lengte eer aandoet, dat je een enorm kinderachtig mannetje bent.
 
Laatst bewerkt:
En jij zonder enige twijfel de tweede, wees er trots op!
Tevens heb jij iedereen hier op DBB laten zien, vooral gedurende de kerstdagen, dat jij je lengte eer aandoet, dat je een enorm kinderachtig mannetje bent.
Gelukkig val jij dubbel in de prijzen; de grootste gargamelneus van DBB en de meest verkrachte tattoo. Congrats!
 
Gelukkig val jij dubbel in de prijzen; de grootste gargamelneus van DBB en de meest verkrachte tattoo. Congrats!
Lekker relevant lol
 
Back
Naar boven