XXL Nutrition

Kathlinoo's Log 🍑

Bezoekers in dit topic

Nou, als er iets een Gore bende is, is het Luik wel. Sowieso heel
allonie is een puinhoop. De Ardennen zijn wel mooi, zolang ze er met hun tengels afgebleven zijn tenminste.
Ik ben er het laatst eens geweest, toen was het wel donker dus dan lijkt alles wel wat mooier :p
Ardenne is idd het mooiste en leukste gedeelte van België.
 
Christmas updateee 🎅

Nou, week 8 van de lockdown. Al 8 weken thuis aan het aankloten.
Motivatie is een beetje zoek, maar toch elke week minstens 4x getraind in meer of mindere mate omdat ik de laatste tijd wat meer aan het sukkelen ben met mijn zenuw- en duizeligheidsklachten.

Vanmorgen mezelf nog eens een keertje opgemeten: een beetje lichter, ondanks dat toch wat fluffier en wat centimers verloren overal.
metingen 23.12.PNG

inCollage_20201223_104559051.jpg

IMG_20201223_111333.jpg
Voeding:
Qua voeding al anderhalve week maar wat aan het doen, gok dat ik rond de 1600 kcal zit maar ben niet aan het tracken dus heb geen idee. Na kerst terug een beetje deftig eten & tracken.

Training 23.12
Opwarming:
Glute bridge en seated hip abduction (met de band) AMRAPx2

Squat:
Set 1: 6x30kg
Set 2: 6x40kg
Set 3: 6x40kg
Set 4: 5x40 kg mijn armen kregen het lastig met de barbell vast te houden, durfde de laatste rep niet meer te doen :o
Dan maar beslist om de 2 laatste setjes te vervangen door T-Bell squat (of hoe heet dat)
Set 5: 9x25kg
Set 6: 10x25kg

Sumo Deadlift:
Deze ook maar redelijk licht gehouden door het gesukkel met m'n UB.
Set 1: 6x50kg
Set 2: 6x50kg
Set 3: 6x50kg

Set 4: 6x50kg

(Paar dagen geleden wel een PR kunnen doen: 70kg 👶)

Normaal Hip Thrust maar had geen zin om heel dat bankje op te stellen dus Barbell Glute Bridge gedaan:
Set 1: 15x60kg
Set 2: 15x70kg
Set 3: 12x75kg

Ik heb nog 30 kg aan plates besteld zodat ik terug mijn HT kan opwerken naar 100kg (gezien we hier nog wel een tijdje gaan thuis zitten).
Edit: 5 minuten later ging de deurbel 🥳
IMG_20201223_133700.jpg

Korte training maar alsnog 2u bezig geweest :o


Fijne feestdagen allemaal 🧑‍🎄🤶
 
Laatst bewerkt:
Fijne feestdagen!
Deadlift pr ging mooi soepel nog. Nice :)
 
Is het niet fijner om je polsen recht(er) te houden en eventueel je duimen over de bar? Of helpt je dat niet?

Fijne dagen!
Zo bedoel je?
IMG_20201223_160830.jpg
Ik weet niet of dat zou helpen, mijn volledige armen en schouders voelen op zo'n momenten aan als appelmoes en trillen ontzettend :o Maar kan het altijd eens proberen natuurlijk.
Dankjewel!
Fijne feestdagen!
Deadlift pr ging mooi soepel nog. Nice :)
Dankjee!
 
Ja zo ongeveer, en dan de bovenkant van je hand en de bovenkant van je onderarm vlak in een rechte lijn.

Is ook weer een samenspel van bar positie, grip breedte, arm lengte, etc. maar kan helpen om in een wat fijnere positie te komen waarbij je de bar op de spanning in je traps trekt en juist niet met je handen ondersteunt of omhoog drukt.

Als je daar last van kreeg..
 
Ja zo ongeveer, en dan de bovenkant van je hand en de bovenkant van je onderarm vlak in een rechte lijn.

Is ook weer een samenspel van bar positie, grip breedte, arm lengte, etc. maar kan helpen om in een wat fijnere positie te komen waarbij je de bar op de spanning in je traps trekt en juist niet met je handen ondersteunt of omhoog drukt.

Als je daar last van kreeg..
Ik ga er eens op letten volgende training.
Muy apreciado 😊
 
Respect dat je zo blijft doorbuffelen. Ik heb geen mogelijkheid om thuis te trainen. Kijk er dus naar uit dat BF terug open gaat. P.S. waar koop je die V-vormige slipjes?
 
Respect dat je zo blijft doorbuffelen. Ik heb geen mogelijkheid om thuis te trainen. Kijk er dus naar uit dat BF terug open gaat. P.S. waar koop je die V-vormige slipjes?
Hoezo vraag je dit als gozer zijnde ???.
 
Respect dat je zo blijft doorbuffelen. Ik heb geen mogelijkheid om thuis te trainen. Kijk er dus naar uit dat BF terug open gaat.
Dankjewel. Ik hoop met je mee dat de sportschool snel weer open gaat want vind er helemaal niets aan thuis :o

P.S. waar koop je die V-vormige slipjes?
Voor jezelf? :hoody:
Koop ze vaak bij LoungeUnderwear, H&M, Hunkemöller, Primark, Victoria Secret,.. Vind je overal wel volgens mij.
 
Back
Naar boven